zoiets raars
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
zoiets raars
Ik heb net zoiets raars meegemaak. Zaterdag met de boodschappen een pak vanille slagroom vla van campina gekocht. Wilde ik straks pakken, giet het in een kom en ik zie al dat de kleur raar is. Proef ik , smaakt het ook nog niet eens naar vanille slagroom vla, maar naar caramel of hopjes vla of zoiets. Heb het net mee naar mijn moeder genomen en die was ook met stomheid geslagen. Zouden ze dan per ongeluk de verkeerde vla in het verkeerde pak hebben gedaan? En moet ik daar iets mee, of zal ik er gewoon een keer om lachen en t laten. Zal vast niet nog eens gebeuren. Gelukkig vind ik caramel vla ook lekker :-)
anneajax- Zwijger
- Aantal berichten : 8
Punten : 15
Registratiedatum : 14-12-10
Re: zoiets raars
Haha, zo had mijn collega een keer een pak chocoladevla en dara wilde ze dubbelvla van maken. Dus vanillevla in het schaaltje, chocoladevla erbij... hey, kijk nou, d'r komt al dubbelvla uit dat pak?
't Gebeurt dus vaker. Ik heb gezegd dat ze een klacht (evt met komische nooit) moest opsturen naar de fabrikant, kijken wat ze eruit kon slepen
't Gebeurt dus vaker. Ik heb gezegd dat ze een klacht (evt met komische nooit) moest opsturen naar de fabrikant, kijken wat ze eruit kon slepen
Gast- Gast
Ik zou er om lachen en er verder niets mee doen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het wel melden.. bijv. telefonisch..
Vaak krijg je dan iets leuks om het goed te maken..:-)
Vaak krijg je dan iets leuks om het goed te maken..:-)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ooit gehad dat er in een pak hamstersnoepjes allemaal verschillende smaakjes zaten, terwijl ik een pak met één smaak had gekocht. Toen heb ik een mail gestuurd naar de fabrikant, alsof ie door de hamsters zelf was geschreven. (beetje à la: Beste meneer of mevrouw Vitakraft, Tot mijn grote verbazing vond ik in mijn pakje snoepjes allemaal verschillende smaakjes! Mijn bazinnetje kocht expres een doosje met één smaakje erin omdat ik zo'n twijfelkont ben die niet kan kiezen. Nu is dus mijn probleem dus dat ik al de hele dag zit te bedenken welk snoepje ik zal pakken. Heeft u een oplossing voor mijn probleem?? Hamsterige groetjes van Kwibus)
Kreeg een lieve brief terug, gericht aan de hamster met daarin allemaal doosjes met snoepjes! Met één smaakje per pakje hahaha
Kreeg een lieve brief terug, gericht aan de hamster met daarin allemaal doosjes met snoepjes! Met één smaakje per pakje hahaha
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Als je trek hebt in wat gratis vla dan kan je best een mailtje sturen, kleine moeite. Als je er verder geen behoefte aan hebt dan zou ik het er bij laten. Wel apart zo'n fout haha.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe verwerk je zoiets?
» Burn-out of zoiets?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Waarom zou je zoiets willen kopen?
» Oh ik heb zoiets waanzinnigs ontdekt!!
» Burn-out of zoiets?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Waarom zou je zoiets willen kopen?
» Oh ik heb zoiets waanzinnigs ontdekt!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: