Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zoiets raars

4 plaatsers

Ga naar beneden

zoiets raars Empty zoiets raars

Bericht  anneajax wo 25 mei 2011 - 7:06

Ik heb net zoiets raars meegemaak. Zaterdag met de boodschappen een pak vanille slagroom vla van campina gekocht. Wilde ik straks pakken, giet het in een kom en ik zie al dat de kleur raar is. Proef ik , smaakt het ook nog niet eens naar vanille slagroom vla, maar naar caramel of hopjes vla of zoiets. Heb het net mee naar mijn moeder genomen en die was ook met stomheid geslagen. Zouden ze dan per ongeluk de verkeerde vla in het verkeerde pak hebben gedaan? En moet ik daar iets mee, of zal ik er gewoon een keer om lachen en t laten. Zal vast niet nog eens gebeuren. Gelukkig vind ik caramel vla ook lekker :-)
anneajax
anneajax
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 15
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zoiets raars Empty Re: zoiets raars

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:12

Haha, zo had mijn collega een keer een pak chocoladevla en dara wilde ze dubbelvla van maken. Dus vanillevla in het schaaltje, chocoladevla erbij... hey, kijk nou, d'r komt al dubbelvla uit dat pak?

't Gebeurt dus vaker. Ik heb gezegd dat ze een klacht (evt met komische nooit) moest opsturen naar de fabrikant, kijken wat ze eruit kon slepen :P

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 25 mei 2011 - 7:17

Ik zou er om lachen en er verder niets mee doen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  nina wo 25 mei 2011 - 7:21

Ik zou het wel melden.. bijv. telefonisch..
Vaak krijg je dan iets leuks om het goed te maken..:-)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sjaantje wo 25 mei 2011 - 7:21

Very Happy Ik heb ooit gehad dat er in een pak hamstersnoepjes allemaal verschillende smaakjes zaten, terwijl ik een pak met één smaak had gekocht. Toen heb ik een mail gestuurd naar de fabrikant, alsof ie door de hamsters zelf was geschreven. (beetje à la: Beste meneer of mevrouw Vitakraft, Tot mijn grote verbazing vond ik in mijn pakje snoepjes allemaal verschillende smaakjes! Mijn bazinnetje kocht expres een doosje met één smaakje erin omdat ik zo'n twijfelkont ben die niet kan kiezen. Nu is dus mijn probleem dus dat ik al de hele dag zit te bedenken welk snoepje ik zal pakken. Heeft u een oplossing voor mijn probleem?? Hamsterige groetjes van Kwibus)

Kreeg een lieve brief terug, gericht aan de hamster Very Happy met daarin allemaal doosjes met snoepjes! Met één smaakje per pakje hahaha lol!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:21

Als je trek hebt in wat gratis vla dan kan je best een mailtje sturen, kleine moeite. Als je er verder geen behoefte aan hebt dan zou ik het er bij laten. Wel apart zo'n fout haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: