Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijdagavond-kletstopic!

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vrijdagavond-kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Vrijdagavond-kletstopic!

Bericht  Caroow vr 10 dec 2010 - 11:33

Isa schreef:
Caroow schreef:
Ik heb overigens maar besloten dat ik morgen ga stofzuigen. Krijg het nog druk, bed verschonen, stofzuigen, wassen.. En van 13 tot 17 heb ik babyshower en ik moet om 21 uur werken. Maar dat zijn zorgen voor morgen, nu nog even strijken, feuten terugkijken en wachten op mijn vriend, die moet tot half 2 werken..

Als je toch energie hebt voor tien, kan ik jou voor morgen dan even inhuren?

En m.b.t. overtijd zijn. Vroeger had ik de gewone pil en was ik gewoon echt NIET consequent. Ik dank het mannetje hierboven op mijn blote knieen voor de prikpil. Dat is gewoon mijn redding van piekeren elke maand geweest.

Ik heb nog wel een uurtje over hoor;)

Wij gebruiken bijna altijd condooms. Voorderest niet aan de pil of iets anders. Ik ben echt panisch voor naalden, dus durf geen prikpil, mijn vriend vindt een spiraaltje eng en de pil moet je dan straks weer van ontpillen en alles..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:35

Caroow schreef:
Isa schreef:
Caroow schreef:
Ik heb overigens maar besloten dat ik morgen ga stofzuigen. Krijg het nog druk, bed verschonen, stofzuigen, wassen.. En van 13 tot 17 heb ik babyshower en ik moet om 21 uur werken. Maar dat zijn zorgen voor morgen, nu nog even strijken, feuten terugkijken en wachten op mijn vriend, die moet tot half 2 werken..

Als je toch energie hebt voor tien, kan ik jou voor morgen dan even inhuren?

En m.b.t. overtijd zijn. Vroeger had ik de gewone pil en was ik gewoon echt NIET consequent. Ik dank het mannetje hierboven op mijn blote knieen voor de prikpil. Dat is gewoon mijn redding van piekeren elke maand geweest.

Wij gebruiken bijna altijd condooms. Voorderest niet aan de pil of iets anders. Ik ben echt panisch voor naalden, dus durf geen prikpil, mijn vriend vindt een spiraaltje eng en de pil moet je dan straks weer van ontpillen en alles..

Fijn! Eindelijk hulp in de huishouding! Very Happy

Condooms zijn K. Meer kan ik er niet over zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:39

Caroow schreef:

Hij is er toch van op de hoogte dat dat ding bij jou naar binnen moet en niet bij hem hè Wink?!

Smikkell: Geloof jij zo erg in dit soort dingen smile? Het feit dat je er zo goed over na hebt gedacht en besloten hebt het te sturen, maakt het toch wel degelijk een weloverwogen beslissing. Moet een fout van een computer die beslissing dan aan de kant schuiven?

Isa: Goed dat je wel besloten hebt in ieder geval te solliciteren!

Marin: Fijn dat je al zo'n leuke avond hebt gehad voor je verjaardag. Hopelijk heb je een fijn weekend!

Ik heb de hele week vrij weinig gedaan, behalve twee dagen gewerkt. Voel me een lamme tak en MOET morgenochtend echt mijn afwas doen voor ik naar mijn ouders vertrek.

Verder heb ik morgen een reünie van groep acht van mijn basisschool en daar zie ik behoorlijk tegenop. Gelukkig ga ik met mijn beste vriendin, maar heb eigenlijk niet zo veel zin om die mensen allemaal weer te zien smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:43

.

Laatst aangepast door Smikkell op vr 10 dec 2010 - 12:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 10 dec 2010 - 11:43

June schreef:
Caroow schreef:

Hij is er toch van op de hoogte dat dat ding bij jou naar binnen moet en niet bij hem hè Wink?!

Smikkell: Geloof jij zo erg in dit soort dingen smile? Het feit dat je er zo goed over na hebt gedacht en besloten hebt het te sturen, maakt het toch wel degelijk een weloverwogen beslissing. Moet een fout van een computer die beslissing dan aan de kant schuiven?

Isa: Goed dat je wel besloten hebt in ieder geval te solliciteren!

Marin: Fijn dat je al zo'n leuke avond hebt gehad voor je verjaardag. Hopelijk heb je een fijn weekend!

Ik heb de hele week vrij weinig gedaan, behalve twee dagen gewerkt. Voel me een lamme tak en MOET morgenochtend echt mijn afwas doen voor ik naar mijn ouders vertrek.

Verder heb ik morgen een reünie van groep acht van mijn basisschool en daar zie ik behoorlijk tegenop. Gelukkig ga ik met mijn beste vriendin, maar heb eigenlijk niet zo veel zin om die mensen allemaal weer te zien smile.

Hahahahahahahaahaha!!!
Ja dat weet hij. Meneer denkt dat hij zichzelf er aan vast kan hengelen Rolling Eyes Tenminste, dat zeg ik altijd. Hij zegt dat hij bang is dat ik onvruchtbaar word.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:48

Smikkell schreef:Nee, ik geloof helemaal niet zo sterk in dit soort dingen. Maar het was doodeng om die mail te sturen en na het sturen twijfelde ik al. Ik vind dus dat ik het hier bij moet laten. Het is een gevoel..

Ik ben ergens ook wel weer bang dat hij wel gelezen is of nog gelezen wordt terwijl ik denk dat de mensen de info nooit ontvangen hebben. Hmm.. i ben teveel aan het nadenken.

Wil je vertellen waar het over gaat of niet? Ik vertrouw ook vaak op mijn gevoel, dat geeft uiteindelijk ook de meeste rust. Maar hoe weet je dat je de mail niet ontvangen is?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:51

.

Laatst aangepast door Smikkell op vr 10 dec 2010 - 11:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:52

Caroow schreef:

Hahahahahahahaahaha!!!
Ja dat weet hij. Meneer denkt dat hij zichzelf er aan vast kan hengelen Rolling Eyes Tenminste, dat zeg ik altijd. Hij zegt dat hij bang is dat ik onvruchtbaar word.

Mijn vriend heeft nog nooit ergens last van gehad clown. Ik zou echt compleet gek worden als ik alleen met condooms dingen moest doen. 1. ik haat ze 2. ik haat ze 3. ik vergeet ze 4. ik haat ze 5. ze scheuren zo gemakkelijk..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:53

Smikkell schreef:*

En wat maakt dat je nu dan denkt dat het toch verstandiger is wanneer ze dit niet weten?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:54

Nu was afgelopen week al K om naar het werk te komen en nu blijkt het strooizout alweer bijna op te zijn?

Mijn oom werkt bij rijkswaterstaat en we hebben het er gisteren nog over gehad. Ze hadden al in een week tonnen verstrooid, waarop mijn vader zei:"Dat was toch meer water dan zout?" Waarop ik dacht:"Ja joh! Doe er water bij" :P Zegt mijn oom:"Nee, er zit een drup water bij, om het zout op de weg te houden". Weer wat geleerd, haha! Very Happy Maar goed, volgens oom was het ook aardig aan het slinken.... Sad Ik voorzie problemen en ik wil gewoon naar mijn werk kunnen rijden als ik er op reken dat ik aan het werk moet.... :S

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 10 dec 2010 - 11:54

June schreef:
Caroow schreef:

Hahahahahahahaahaha!!!

Mijn vriend heeft nog nooit ergens last van gehad clown. Ik zou echt compleet gek worden als ik alleen met condooms dingen moest doen. 1. ik haat ze 2. ik haat ze 3. ik vergeet ze 4. ik haat ze 5. ze scheuren zo gemakkelijk..

Scheuren heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt, maar ik haat ze wel. En ik vergeet ze ook. En ze stinken!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:55

Ik hoorde het net ook, Isa. Ik had gehoopt dat ze iets geleerd hadden van vorige jaar.. Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:57

June schreef:

En wat maakt dat je nu dan denkt dat het toch verstandiger is wanneer ze dit niet weten?
.

Laatst aangepast door Smikkell op vr 10 dec 2010 - 12:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:57

Caroow schreef:

Scheuren heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt, maar ik haat ze wel. En ik vergeet ze ook. En ze stinken!

Jup, daarom ben ik ook zo blij met mijn spiraaltje angel. Maar goed, ik weet ook dat het ding rustig vijf jaar kan blijven zitten, want voor die tijd wil ik toch geen kinderen. Het klinkt bij jou sowieso of dat een ander verhaal is smile. Maar als ik nu zou weten dat hij nog maar een jaar kon blijven zitten, dan had ik het nog steeds gedaan. Je hoeft nergens aan te denken, het is echt zó fijn. En het stinkt niet Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:58

Smikkell schreef:
June schreef:

Geen idee. Ze willen nu morgen bellen, maar over de telefoon ben ik geen held.

Misschien dan toch nog een keer mailen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:58

June schreef:Ik hoorde het net ook, Isa. Ik had gehoopt dat ze iets geleerd hadden van vorige jaar.. Mad

Het is net alsof ik de sms van mijn moeder opnieuw lees, haha. Ik had ook gehoopt dat ze geleerd hadden van vorig jaar. Maar afgelopen week werd me al duidelijk dat ze zelfs in de eerste week er al te laat bij kunnen zijn. Vandaag scheelde het slechts een haar of ik had de bumper van mijn auto kunnen vervangen. Ik wilde met 20/30 een bocht maken en opeens schoot ik uit. Hij schoot recht op de paaltjes op het midden van de weg af. Ik heb rustig en pompend geremd, maar ik zag de paaltjes echt op me afkomen. Niet fijn! En dan woon je in het centrum van een stad. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 12:00

Isa schreef:
June schreef:Ik hoorde het net ook, Isa. Ik had gehoopt dat ze iets geleerd hadden van vorige jaar.. Mad

Het is net alsof ik de sms van mijn moeder opnieuw lees, haha. Ik had ook gehoopt dat ze geleerd hadden van vorig jaar. Maar afgelopen week werd me al duidelijk dat ze zelfs in de eerste week er al te laat bij kunnen zijn. Vandaag scheelde het slechts een haar of ik had de bumper van mijn auto kunnen vervangen. Ik wilde met 20/30 een bocht maken en opeens schoot ik uit. Hij schoot recht op de paaltjes op het midden van de weg af. Ik heb rustig en pompend geremd, maar ik zag de paaltjes echt op me afkomen. Niet fijn! En dan woon je in het centrum van een stad. Rolling Eyes

Wat eng zeg dat je uitschoot. Heel goed dat je pompend hebt geremd!

Ik hoorde net dat Wijchen al genoemd wordt als een gemeente met te weinig zout. Dan zal Nijmegen wel wat geven aan Wijchen en hoeraaa dan hebben wij geen zout meer bounce.

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 10 dec 2010 - 12:03

June schreef:
Caroow schreef:

Jup, daarom ben ik ook zo blij met mijn spiraaltje angel. Maar goed, ik weet ook dat het ding rustig vijf jaar kan blijven zitten, want voor die tijd wil ik toch geen kinderen. Het klinkt bij jou sowieso of dat een ander verhaal is smile. Maar als ik nu zou weten dat hij nog maar een jaar kon blijven zitten, dan had ik het nog steeds gedaan. Je hoeft nergens aan te denken, het is echt zó fijn. En het stinkt niet Wink

Ja vijf jaar gaat hij sowieso niet blijven zitten. Dus tot we echt aan kinderen willen beginnen is het maar even behelpen, en daarna kan altijd een spiraaltje nog, dan doet het zetten als het goed is ook minder pijn.

En hoe stom he, het zout op. Maar, het is niet opgegaan bij mij in de wijk, hier is niet gestrooid. Ben echt al een aantal keer gevallen, schaam me kapot.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 12:03

Nou dat wordt lekker dan.. Winter moet nog officieel beginnen en het zout is al bijna op. Ik zeg; dat wordt dramatisch op de weg.. Sad

Laatst aangepast door Jeanette op vr 10 dec 2010 - 12:03; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 12:03

Ik schrok me net wild! Zegt de verslaggever dat wanneer de gemeente geen contract heeft afgesloten voor extra zout, dat ze dan al snel zonder zitten. DAT kan toch niet!? Dat is (on)bewust spelen met mensenlevens!

En het was wel even eng vanmorgen. Ik had het ook niet zien aankomen. Komt er zo'n oude lul in een Punto voorbij en hij keek me aan met:"Moet je maar niet zo hard rijden", maar meestal scheur ik daarlangs en nu deed ik het rustig aan, omdat het dooide en tegelijk ook weer opvroor. Brrrr, in dat opzicht haat ik de winter.

Maar ik heb mijn bumpertje nog! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 12:12

Ik vind het ook altijd doodeng om dan de weg op te gaan.

Afgelopen zaterdag was het ook van dat kloteweer. Ik wilde toen graag gaan stappen in de Matrixx, maar dat is voor mij al een aardig eindje rijden. Ik vond het echt onverantwoordelijk om de weg op te gaan. Vriendin van me wilde perse en is ook gegaan. Ik ben zelf thuis gebleven, want vond het echt onverantwoordelijk.

Helaas geven ze dinsdag weer sneeuw op. Ze zeggen zoveel, maar toch. Sad Ik zit er niet op te wachten, want ga dan naar de Zwaluwehoeve en dat is normaal 1,5 uur rijden..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  JD vr 10 dec 2010 - 13:49

oooo sorry sorry, ik moet het gewoon even kwijt want ik ben zo blijhijjjjjjjjj!!! ik koop elke maand een staatslot, vooral nu ik zonder baan zit, en ik opeens ben gaan realiseren dat geld toch eigenlijk stiekem wel gelukkig maakt...al zeggen we allemaal van niet..... de rekeningen stapelden zich de afgelopen weken op, ik zat echt in een dip en zag door de bomen even het bos niet meer......maar toen...ging ik nietsvermoedend kijken op staatsloterij.nl voor de trekkingsuitslag.....en ik heb 1007,50 gewonnen!!!! Oke, geen miljoen, maar wooooooowwwww echt een flink bedrag..... ik moet het gewoon even ergens kwijt jiiihaaaaa!! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 14:00

Wauwwww, Marietje.. Echt super vet man! Dat is behoorlijk wat geld! Very Happy

Ik ben ook ontzettend blij.. Het is vies klote weer en super koud, maar we hebben net in de regen een standwandeling gemaakt.. Het was zo romantisch, haha.. :face:

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 21:29

Wat gaaf Marietje! Gefeliciteerd met je prijs! Very Happy Ik heb echt nooit prijs met staatsloten of krasloten haha. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: