Vrijdagavond-kletstopic!
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vrijdagavond-kletstopic!
Goedenavond,
Eigenlijk ben ik ook gewoon een enorme twijfelkont. Er zijn twee functies binnen het bedrijf vrijgekomen en wij als werknemers mogen hier als eerste op solliciteren (als we tenminste willen). Aan één van de functieprofielen voldoe ik, lijkt mij de functie helemaal geweldig, maar eigenlijk durf ik niet te solliciteren, omdat er ook een gedegen kans is dat ik word afgewezen. Tsss! Nou en, niet geschoten is altijd mis. (maar eerst even die afwijzingsangst van me afzetten)
Hebben jullie nog iets te vertellen?
Eigenlijk ben ik ook gewoon een enorme twijfelkont. Er zijn twee functies binnen het bedrijf vrijgekomen en wij als werknemers mogen hier als eerste op solliciteren (als we tenminste willen). Aan één van de functieprofielen voldoe ik, lijkt mij de functie helemaal geweldig, maar eigenlijk durf ik niet te solliciteren, omdat er ook een gedegen kans is dat ik word afgewezen. Tsss! Nou en, niet geschoten is altijd mis. (maar eerst even die afwijzingsangst van me afzetten)
Hebben jullie nog iets te vertellen?
Gast- Gast
Re: Vrijdagavond-kletstopic!
Als je niet solliciteert word je sowieso niet aangenomen, dus gewoon proberen!! En als je wordt afgewezen, heb je iig geen spijt omdat je het niet hebt geprobeerd.
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven, en moet zo nog stofzuigen en strijken. Maar ik twijfel of het niet een beetje buur-onvriendelijk is om nu nog te gaan stofzuigen.
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven, en moet zo nog stofzuigen en strijken. Maar ik twijfel of het niet een beetje buur-onvriendelijk is om nu nog te gaan stofzuigen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow - Daar heb je ook helemaal gelijk in hoor. Ik doe het ook gewoon, maar eerst even moed verzamelen.
En dat stofzuigen. Het zal niet zo zeer onvriendelijk zijn voor de buren, maar is het niet erg onvriendelijk voor jezelf? Morgen weer een dag hoor.
En dat stofzuigen. Het zal niet zo zeer onvriendelijk zijn voor de buren, maar is het niet erg onvriendelijk voor jezelf? Morgen weer een dag hoor.
Gast- Gast
Isa: Ik zou gewoon solliciteren, Niet geschoten is altijd mis.
Hier gaat wel, ben ontzettend moe. Lange dag gewerkt (eigenlijk al een hele drukke week) maar probeer me nou wat te ontspannen maja zit met dingen in mijn hoofd waar ik al langer mee zit en ik moet een keuze maken maar ik durf niet.
Hier gaat wel, ben ontzettend moe. Lange dag gewerkt (eigenlijk al een hele drukke week) maar probeer me nou wat te ontspannen maja zit met dingen in mijn hoofd waar ik al langer mee zit en ik moet een keuze maken maar ik durf niet.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Isa schreef:Caroow - Daar heb je ook helemaal gelijk in hoor. Ik doe het ook gewoon, maar eerst even moed verzamelen.
Als ik het morgen zou doen moet het sochtends vroeg al, daar heb ik ook geen zin in. Er zit een dag te weinig in de week, ik kom echt tijd te kort!
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik zou ook gewoon solliciteren, Isa. Is toch ook goed om te laten zien dat je verder wilt groeien binnen dat bedrijf?
Ik heb een leuke avond gehad met Bliss, Lagom en Vruchtenhagel.
Ze hadden allemaal leuke cadeautjes voor me, Bliss een zelfgemaakt armbandje met een matrushka poppetje er aan; Lagom een hyacint in pot en uitnodiging voor de 80s and 90s party volgende week; en Vruchtenhagel een Bijenkorf card, die ik morgen lekker ga gebruiken voor kerstversiering.
We hebben ook lekker gegeten en de ober heeft tot twee keer toe Happy Birthday voor me gedraaid, helaas niet zelf gezongen.
(ik ben zondag pas jarig hoor, voordat mensen me hier gaan feliciteren).
En nu ga ik zo nog even met m'n moekie bellen en daarna gauw slapen want dan komt m'n zus morgen op bezoek! zin in!
Ik heb een leuke avond gehad met Bliss, Lagom en Vruchtenhagel.
Ze hadden allemaal leuke cadeautjes voor me, Bliss een zelfgemaakt armbandje met een matrushka poppetje er aan; Lagom een hyacint in pot en uitnodiging voor de 80s and 90s party volgende week; en Vruchtenhagel een Bijenkorf card, die ik morgen lekker ga gebruiken voor kerstversiering.
We hebben ook lekker gegeten en de ober heeft tot twee keer toe Happy Birthday voor me gedraaid, helaas niet zelf gezongen.
(ik ben zondag pas jarig hoor, voordat mensen me hier gaan feliciteren).
En nu ga ik zo nog even met m'n moekie bellen en daarna gauw slapen want dan komt m'n zus morgen op bezoek! zin in!
Gast- Gast
Ik ben vandaag aan het kerst winkelen geweest met mijn moeder. Was gezellig. Daarna bij haar thuis de boom opgezet en versierd met kerstliedjes op de achtergrond.
Nu lekker thuis voor de buis.
Ik zou gewoon solliciteren Isa. Je hebt niets te verliezen toch?
Klinkt als een leuke avond Marin! Leuke cadeautjes ook
Nu lekker thuis voor de buis.
Ik zou gewoon solliciteren Isa. Je hebt niets te verliezen toch?
Klinkt als een leuke avond Marin! Leuke cadeautjes ook
Gast- Gast
Doen Isa! Anders krijg je er zeker spijt van!
Zoals Marin al zei heb ik lekker geborreld in DH (hoewel ik de enige was die alcohol dronk vanavond ) met de meiden, was gezellig! Eenmaal thuis heb ik The Voice maar eens aangezet, bijna nog nooit gezien. Pff die Jennifer vind ik zo vreselijk! Eens kijken of de TV-kantine nog leuk is
Zoals Marin al zei heb ik lekker geborreld in DH (hoewel ik de enige was die alcohol dronk vanavond ) met de meiden, was gezellig! Eenmaal thuis heb ik The Voice maar eens aangezet, bijna nog nooit gezien. Pff die Jennifer vind ik zo vreselijk! Eens kijken of de TV-kantine nog leuk is
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
En opeens ben ik zó verschrikkelijk moe.... Haha! Het is ook de hele week wel stress geweest m.b.t. het weer en de lange reizen van en naar het werk. (Elke ochtend 3 kwartier file, etc.)
Marin en Bliss, fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad!
Heb je nog leuke dingen gekocht, Brennuss?
Wil je er iets over vertellen, Jordana?
En dat gevoel heb ik ook weleens, Caroow. Zolang zo'n extra dag, maar een vrije dag van het werk is.
Marin en Bliss, fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad!
Heb je nog leuke dingen gekocht, Brennuss?
Wil je er iets over vertellen, Jordana?
En dat gevoel heb ik ook weleens, Caroow. Zolang zo'n extra dag, maar een vrije dag van het werk is.
Gast- Gast
Pff ja dat reizen naar je werk breekt je op he, Isa.
Ik heb net nog even met m'n moeder gekletst aan de telefoon en nu zit ik nog te internetten en wat tijdschriftjes te lezen. Lekker even tot rust komen zeg!
Ik heb net nog even met m'n moeder gekletst aan de telefoon en nu zit ik nog te internetten en wat tijdschriftjes te lezen. Lekker even tot rust komen zeg!
Gast- Gast
Ik heb maar één dag vrij per week, 5 dagen werken en 1 dag school, dus inderdaad een extra vrije dag. Ik ben blij dat ik straks 2 keer niet naar school hoef omdat ik vakantie heb. Ik vind het echt heel leuk hoor, maar ik moet altijd zoveel doen terwijl ik eigenlijk hartstikke moe ben.
Caroow- Lady Post-a-lot
Marin - Ik had niet verwacht dat ik het zo zwaar zou vinden, maar het is echt zwaar om zo vaak en zo lang vast te staan. En dit is nog maar het begin. Want er is meer ijzig sneeuwweer op komst.
Vanavond sloten we met zijn vieren de zaak af en toen we naar beneden liepen, zei iedereen:"Weekend! Ein-de-lijk weekend!" En natuurlijk vinden we het allemaal fijn om weekend te hebben, maar dat we er allemaal zo aantoe waren als dit weekend, na al dat sneeuw, is nog nooit gebeurd.
En voor mij helpt mee dat mijn huis één grote puinhoop is, doordat ik aan het opknappen/veranderen ben, en dat werkt voor de rust niet echt mee.
*Klaagmodus uit* (want zo erg is het allemaal nu ook weer niet. Gewoon een beetje moe. )
Vanavond sloten we met zijn vieren de zaak af en toen we naar beneden liepen, zei iedereen:"Weekend! Ein-de-lijk weekend!" En natuurlijk vinden we het allemaal fijn om weekend te hebben, maar dat we er allemaal zo aantoe waren als dit weekend, na al dat sneeuw, is nog nooit gebeurd.
En voor mij helpt mee dat mijn huis één grote puinhoop is, doordat ik aan het opknappen/veranderen ben, en dat werkt voor de rust niet echt mee.
*Klaagmodus uit* (want zo erg is het allemaal nu ook weer niet. Gewoon een beetje moe. )
Gast- Gast
Caroow schreef:Ik heb maar één dag vrij per week, 5 dagen werken en 1 dag school, dus inderdaad een extra vrije dag. Ik ben blij dat ik straks 2 keer niet naar school hoef omdat ik vakantie heb. Ik vind het echt heel leuk hoor, maar ik moet altijd zoveel doen terwijl ik eigenlijk hartstikke moe ben.
Wozes, zes dagen druk? Respect hoor!
Sindskort zit ik erover te denken om 'slechts' 32u te gaan werken. Gewoon om wat meer tijd te hebben voor mezelf. Maar anderzijds, zolang het nog niet echt nodig is, het enkel uit verwend oogpunt komt, verplicht ik mezelf 40u te blijven werken. Zes dagen of 48u zou ik niet trekken! 40u is momenteel echt net te behapstukken. Vijf dagen verplichtingen, twee dagen echt voor mezelf.
Gast- Gast
Isa, gewoon solliciteren! Het zou zonde zijn om niet te reageren. Niet geschoten is altijd mis!
Ik heb nu slaapdienst en alle clienten liggen op bed of zijn nog op hun kamer tv aan het kijken. Verder baal ik dat ik mijn steiltang niet heb meegenomen, want mijn haar zit flut haha. En ik moet morgen nog tot 13.00 uur.
Fijne avond nog iedereen!
Ik heb nu slaapdienst en alle clienten liggen op bed of zijn nog op hun kamer tv aan het kijken. Verder baal ik dat ik mijn steiltang niet heb meegenomen, want mijn haar zit flut haha. En ik moet morgen nog tot 13.00 uur.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik werk meestal tussen de 30 en 38 uur, en dan die dag school nog waarbij ik om kwart voor acht de deur uit ga en om zes uur thuis kom. Het is wel te doen, maar ik heb natuurlijk ook meer te doen dan alleen slapen eten en werken/school. Het is dat mijn vriend ook veel doet in huis, anders was het hier echt een zooitje geweest. Alleen de was loop ik continu mee achter.
Ik ben echt even aan het klagen, ben chagrijnig omdat ik moe ben.En drie dagen overtijd
Ik ben echt even aan het klagen, ben chagrijnig omdat ik moe ben.
Caroow- Lady Post-a-lot
Jeanette schreef:Isa, gewoon solliciteren! Het zou zonde zijn om niet te reageren. Niet geschoten is altijd mis!
Vind je dat echt erg? Dat je jouw stijltang niet hebt meegenomen naar het werk? Op het werk interesseert het me namelijk echt niets of mijn haar flut zit, en heb ik ook meestal kleding aan waarmee ik me privé niet zou durven vertonen en op het eind van de dag heb ik geen make-up meer op mijn gezicht omdat ik of loop te vegen, of loop te krabben, of loop te hangen op mijn handen haha.
Gast- Gast
Caroow schreef:Ik werk meestal tussen de 30 en 38 uur, en dan die dag school nog waarbij ik om kwart voor acht de deur uit ga en om zes uur thuis kom. Het is wel te doen, maar ik heb natuurlijk ook meer te doen dan alleen slapen eten en werken/school. Het is dat mijn vriend ook veel doet in huis, anders was het hier echt een zooitje geweest. Alleen de was loop ik continu mee achter.
Ik ben echt even aan het klagen, ben chagrijnig omdat ik moe ben.En drie dagen overtijd
Drie dagen overtijd? Owjeej of jeej? Of ehmz, gewoon wel de verschijnselen van en gewoon even je hum niet?
Eigenlijk heb ik nooit echt een dag voor mezelf. Van ma t/m vrij werk ik. Op zaterdag MOET ik, van mezelf, het hele huis schoonmaken, opruimen etc. en op zondag ben ik verplicht mijn familie te bezoeken. Soms gooi ik gewoon even mijn kont in de krib en doe ik even precies wat ik wil doen. (En ik ben ook moe en dan is altijd alles zwaarder, haha)
Gast- Gast
Isa schreef:Jeanette schreef:Isa, gewoon solliciteren! Het zou zonde zijn om niet te reageren. Niet geschoten is altijd mis!
Vind je dat echt erg? Dat je jouw stijltang niet hebt meegenomen naar het werk? Op het werk interesseert het me namelijk echt niets of mijn haar flut zit, en heb ik ook meestal kleding aan waarmee ik me privé niet zou durven vertonen en op het eind van de dag heb ik geen make-up meer op mijn gezicht omdat ik of loop te vegen, of loop te krabben, of loop te hangen op mijn handen haha.
Haha, nee normaal neem ik hem ook niet mee en maak ik me op mijn werk ook niet op. Dan kan het mij ook vrij weinig schelen, maar ik ben net in die vieze mistregen met enkele clienten wezen shoppen en nou heb ik serieus een coupe a la ma Flodder. En dan baal ik wel.
.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 10 dec 2010 - 12:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik werk onregelmatig en heb een mix-max contract van 32-36 uur. Echt ideaal, want ik heb het gevoel dat ik veel vrije tijd heb ondanks dat ik onregelmatig werk (en nu dus ook aan het werk ben ) Ik heb het gevoel dat ik meer vrije tijd heb dan toen de periode was dat ik studeerde. Toen had ik school, stage en nog een bijbaan.
Isa schreef:Caroow schreef:Ik werk meestal tussen de 30 en 38 uur, en dan die dag school nog waarbij ik om kwart voor acht de deur uit ga en om zes uur thuis kom. Het is wel te doen, maar ik heb natuurlijk ook meer te doen dan alleen slapen eten en werken/school. Het is dat mijn vriend ook veel doet in huis, anders was het hier echt een zooitje geweest. Alleen de was loop ik continu mee achter.
Drie dagen overtijd? Owjeej of jeej? Of ehmz, gewoon wel de verschijnselen van en gewoon even je hum niet?
Eigenlijk heb ik nooit echt een dag voor mezelf. Van ma t/m vrij werk ik. Op zaterdag MOET ik, van mezelf, het hele huis schoonmaken, opruimen etc. en op zondag ben ik verplicht mijn familie te bezoeken. Soms gooi ik gewoon even mijn kont in de krib en doe ik even precies wat ik wil doen. (En ik ben ook moe en dan is altijd alles zwaarder, haha)
Nou het is niet de bedoeling, mocht het gebeuren is het ook niet erg, maar liever wordt ik gewoon ongesteld. En misschien iets netter omgaan met de anti-conceptie, dan heb ik ook niet elke maand stress.
Ik heb overigens maar besloten dat ik morgen ga stofzuigen. Krijg het nog druk, bed verschonen, stofzuigen, wassen.. En van 13 tot 17 heb ik babyshower en ik moet om 21 uur werken. Maar dat zijn zorgen voor morgen, nu nog even strijken, feuten terugkijken en wachten op mijn vriend, die moet tot half 2 werken..
Caroow- Lady Post-a-lot
Och arme Smikkell. Dat is niet leuk. Kan je 'm niet vanaf een ander emailadres versturen en kijken of 't dan lukt?
Ik ben echt ZO blij dat het weekend is.
Ik ben echt ZO blij dat het weekend is.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Isa schreef:Jeanette schreef:Isa, gewoon solliciteren! Het zou zonde zijn om niet te reageren. Niet geschoten is altijd mis!
Haha, nee normaal neem ik hem ook niet mee en maak ik me op mijn werk ook niet op. Dan kan het mij ook vrij weinig schelen, maar ik ben net in die vieze mistregen met enkele clienten wezen shoppen en nou heb ik serieus een coupe a la ma Flodder. En dan baal ik wel.
Hahaha, dat kan ik me voorstellen. Al kan een coupe a la Ma Flodder best sexy zijn.
Smikkell Sommige dingen lijken geen toeval. Maar dat dingen geen toeval lijken te zijn, irriteert me mateloos. Dat zal net zo zijn als met mijn interne sollicitatie. Heb ik een heel weekend gebroed op een sollicitatiebrief, heb ik hem maandag met veel pijn en moeite af en dan hebben we een storing op onze intranet-pagina. Zul je net zien, alsof het een voorteken is.
Gast- Gast
Caroow schreef:
Ik heb overigens maar besloten dat ik morgen ga stofzuigen. Krijg het nog druk, bed verschonen, stofzuigen, wassen.. En van 13 tot 17 heb ik babyshower en ik moet om 21 uur werken. Maar dat zijn zorgen voor morgen, nu nog even strijken, feuten terugkijken en wachten op mijn vriend, die moet tot half 2 werken..
Als je toch energie hebt voor tien, kan ik jou voor morgen dan even inhuren?
En m.b.t. overtijd zijn. Vroeger had ik de gewone pil en was ik gewoon echt NIET consequent. Ik dank het mannetje hierboven op mijn blote knieen voor de prikpil. Dat is gewoon mijn redding van piekeren elke maand geweest.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 10 dec 2010 - 12:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijdagavond-Kletstopic
» Het is vrijdagavond!
» Vrijdagavond, en wat doe jij?
» Vrijdagavond en ...
» Vrijdagavond.
» Het is vrijdagavond!
» Vrijdagavond, en wat doe jij?
» Vrijdagavond en ...
» Vrijdagavond.