Vrijdagavond, en wat doe jij?
+16
Linnie1985
Dolphinne
Mamsie
Arwyn
Roxi3
Jordana
Ooh La La!
Oasis
SoGood
ijsjemeisje
Mermaid
Pompoen
Japie
Rovine
Marin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vrijdagavond, en wat doe jij?
Het is vrijdagavond, normaalgesproken een relaxte avond met misschien een lekker hapje eten, een wijntje/ander drankje, misschien stappen, etc. Maar wat zijn jullie nu aan het doen?
Ik had me voorgenomen lekker foto's te gaan bewerken omdat vriend toch met collega's aan het eten was. Maar de belastingdienst gooide even mijn plannen door de war! Er kwam weer een beschikking van huurtoeslag binnen, uit 2010... :affraid:
De BD heeft er zo'n chaos van gemaakt, dat ik maar heb besloten om eens alles op papier te zetten! Ben pas met 2008 bezig en er klopt nu al geen hout meer van!
Dus *zucht* niks chill en gezellig, maar administratie! YUK
En jullie?
Ik had me voorgenomen lekker foto's te gaan bewerken omdat vriend toch met collega's aan het eten was. Maar de belastingdienst gooide even mijn plannen door de war! Er kwam weer een beschikking van huurtoeslag binnen, uit 2010... :affraid:
De BD heeft er zo'n chaos van gemaakt, dat ik maar heb besloten om eens alles op papier te zetten! Ben pas met 2008 bezig en er klopt nu al geen hout meer van!
Dus *zucht* niks chill en gezellig, maar administratie! YUK
En jullie?
Gast- Gast
Re: Vrijdagavond, en wat doe jij?
Nou Oreo, ik moet je bedanken want dankzij jouw fb-status heb ik mezelf streng toegesproken dat ik ook mijn administratieve zooi eens op moest gaan ruimen. Er hoeft gelukkig niet veel mee gedaan te worden maar het moet wel allemaal in de juiste mappen belanden. En dat allemaal door jou!!!
Maar goed, ik ben bijna klaar en dan ga ik een filmpje opzetten en bankhangen. Goeie beloning voor mezelf, dacht ik zo
Edit: DUS BEDANKT OREO!!
Maar goed, ik ben bijna klaar en dan ga ik een filmpje opzetten en bankhangen. Goeie beloning voor mezelf, dacht ik zo
Edit: DUS BEDANKT OREO!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alleen op de bank hangen en mezelf zielig voelen omdat ik geen zak chips mag weg werken.. :p
Gast- Gast
Wat goed van je, Oreo.
Ik heb vandaag ook foto's bewerkt en zit nu gewoon simpel op de bank Holland's Got Talent te kijken onder een dekentje.
Ik heb vandaag ook foto's bewerkt en zit nu gewoon simpel op de bank Holland's Got Talent te kijken onder een dekentje.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Laat avondeten met broodjes kroket en frikandel en ik kijk wat tv. Niets bijzonders maar dat is ook wel fijn. Heb net twee weken toetsing achter de rug.
Administratie is niet fijn. Succes!
Administratie is niet fijn. Succes!
Gast- Gast
Oh ja, en dit dus ook :SYoyo schreef:Alleen op de bank hangen en mezelf zielig voelen omdat ik geen zak chips mag weg werken.. :p
Ik ben in Duitsland bij familie en ga zo uit met mijn nichtje, haar man en mijn neefje .
Gast- Gast
oooh, Sjaan, sorry! Maar dan heb je het wel maar alvast gedaan, toch?
Ik zou trouwens vandaag met Leaf gaan eten, maar ik heb zo'n enorme verkoudheid te pakken dat mijn stem ook kwijt is! Ben wel gewoon gaan werken vandaag, maar het was bijna geen doen.
Zusje, veel plezier in Duitsland!
Marin, lekker genieten dus! En niks goeds aan hoor, gewoon zéér noodzakelijk, want het bedrag wat we terug moeten betalen is nogal flink...
Yoyo, heb je geen alternatief?
Megara, lekker! Ik had een kapsalon, maar hij smaakte dit keer niet
Ik zou trouwens vandaag met Leaf gaan eten, maar ik heb zo'n enorme verkoudheid te pakken dat mijn stem ook kwijt is! Ben wel gewoon gaan werken vandaag, maar het was bijna geen doen.
Marin, lekker genieten dus! En niks goeds aan hoor, gewoon zéér noodzakelijk, want het bedrag wat we terug moeten betalen is nogal flink...
Gast- Gast
Zusje, veel plezier! Geniet er maar goed van.
Wat dat toch is met een Kapsalon. De ene keer zijn ze gruwelijk lekker en de andere keer is het niet te eten. En dan komen ze van dezelfde tent.
Wat dat toch is met een Kapsalon. De ene keer zijn ze gruwelijk lekker en de andere keer is het niet te eten. En dan komen ze van dezelfde tent.
Gast- Gast
Thanx girls! En serieus, kapsalon? Dat is überhaupt ranzig
Gast- Gast
Ik zit op de bank met mijn laptop, onder een dekentje. Henk ligt op mijn buik, ook onder de deken heel aandoenlijk te snurken. Telefoon ligt naast me, ben verliefd geworden op een vriendinnetje voor hem. Degene waar ze nu zit neemt nu niet op, dus ik hoop dat ze zometeen terugbelt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oreo schreef:oooh, Sjaan, sorry! Maar dan heb je het wel maar alvast gedaan, toch?
Japanse mix is in huis, maar nee dat is geen alternatief :p Straks maar weer een poging zelf chips maken ofzo.
Gast- Gast
Megara schreef:
ja! we gaan altijd naar de "turk op de hoek" maar er staan elke week andere gasten daar achter de balie. Dus het zal ook wel deels aan hen liggen. Dit keer smaakte het vlees niet (niet lang genoeg gebakken naar mijn zin), was de knoflooksaus flauw en zat er teveel kaas op en was het een kleffe bende.. bah!
Gast- Gast
Kapsalon is enorm smerig. Op een goede manier.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, dat dan weer wel, ik had er dit weekend sowieso aan moeten geloven maar dan ben ik er zometeen lekker vanaf.Oreo schreef:oooh, Sjaan, sorry! Maar dan heb je het wel maar alvast gedaan, toch?
Jammer dat je date met Leaf niet door kan gaan, ik wens je veel beterschap!!
Ik zit op de bank Hollands got talant te kijken en ondertussen te bedenken wat ik morgen aantrek naar een feestje.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb net boodschappen gedaan en zit nu op de bank televisie te kijken.
Gast- Gast
Ik zit met mijn vriend te bellen, die is even bij zijn ouders. Ondertussen zit ik Cake Boss te kijken op TLC & op het forum. Ook zit ik op internet rond te zoeken naar van alles en nog wat ... de poes naast me ligt lekker te snurken
Gast- Gast
Oh, jouw kat slaapt.. die van mij breken samen de tent af.. *zucht* waarom heeft de ene nou een fetish voor alles wat plastic is?
Ik wil ook lekker chillen... stomme belastingdienst!
Ik wil ook lekker chillen... stomme belastingdienst!
Gast- Gast
Die van mij slaapt heel vaak, oude sok! Wel lekker rustig Alleen snurkt hij heel hard!!
Gast- Gast
Ik zit met een half oog naar de film 'De bende van Oss' te kijken. Gelukkig is het bijna 21.30u en dan kan ik hem omzetten naar Tros Vermist.
Gast- Gast
Oreo schreef:yoyo, is japanse mix niet "gezonder" dan chips dan?
Geen idee hoe dat zit met zelfgemaakte chips in tegenstelling tot japanse mix. Het eerste is waarschijnlijk (als het al lukt) lekkerder dan het laatste
Gast- Gast
Ik zit naar Law en order te kijken. Of nou ja hij staat nu op pauze en dan kan ik straks alle reclames doorspoelen ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Flikken kijken en wat mailtjes sturen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3