Vrijdagavond-Kletstopic
+3
Sarah1985
Sterre
Middleme
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Vrijdagavond-Kletstopic
Ik ga morgen en overmorgen naar Sanadome!
En ik heb vandaag een leuke dag gehad op stage met Sinterklaas . Vanavond moet ik wel pittig voorbereiden voor volgende week omdat ik er nu tijd voor heb.
En ik heb vandaag een leuke dag gehad op stage met Sinterklaas . Vanavond moet ik wel pittig voorbereiden voor volgende week omdat ik er nu tijd voor heb.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik verveel me Heb lekker weekend, maar geen plannen :p Heb wel al zin in volgend weekend! Iemand nog wel leuke plannen? :p Ik ga nu The Voice kijken en beetje zappen...
Gast- Gast
Mijn probleem vanavond is dat ik voor het eerst sinds een lange tijd weer een borrel op heb en deze ook echt goed voel hangen. Ik ben daarom hyper, heb van alles te vertellen, maar kan niets op papier krijgen.
Daarom heb ik de televisie maar op standje hard gezet om lekker mee te bleren met TVOH.
Daarom heb ik de televisie maar op standje hard gezet om lekker mee te bleren met TVOH.
Gast- Gast
Leonie was gooooed!
Ik heb een hele lekkere dag gehad: geshopt met mijn moeder. We doen echt nooit wat samen eigenlijk sinds ik het huis uit ben (8 jaar geleden). En het was zo gezellig! Dat moeten we echt vaker doen. En ik heb een hele mooie tas en twee mooie bh's gekregen als sinterklaascadeautjes.
Vanavond heb ik een home alone avondje op de bank, even uitrusten van een drukke week. De rest van dit weekend heb ik nog weinig plannen en dat komt niet zo vaak voor. Best lekker!
Ik heb een hele lekkere dag gehad: geshopt met mijn moeder. We doen echt nooit wat samen eigenlijk sinds ik het huis uit ben (8 jaar geleden). En het was zo gezellig! Dat moeten we echt vaker doen. En ik heb een hele mooie tas en twee mooie bh's gekregen als sinterklaascadeautjes.
Vanavond heb ik een home alone avondje op de bank, even uitrusten van een drukke week. De rest van dit weekend heb ik nog weinig plannen en dat komt niet zo vaak voor. Best lekker!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben net sinterklaas gevierd met z'n 2en gezellig
hebben jullie de nieuwe type dove al gezien
hebben jullie de nieuwe type dove al gezien
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet morgenvroeg gewoon om 8 uur beginnen dus ik ga zo maar op tijd naar bed.
Gast- Gast
Ik probeer Sinterklaasgedichten te maken, maar heb gewoon echt geen inspiratie dit jaar. Mijn zusje is nu voor me bezig, haha. Ik ga over een uurtje even de kroeg in met een paar vriendinnen. Ben eigenlijk best wel moe, maar wil toch echt even weg.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben ook TVOH aan het kijken. Heb de hele week al mega kiespijn. Vandaag is het voor het iets minder, maar word er alsnog gek van, dus ik doe nog maar even rustig aan.
Imperfect- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Mijn schuinonderbuurvrouw is vorige week overleden. 100 geworden. De onderbuurman heeft zijn woning te koop gezet (Ja, die. Hij gaat samenwonen met zijn lief ), mijn oude woning staat te huur, en twee woning op de hoek, onder en boven elkaar, staan te koop. En mijn eigen onderbuurman gaat binnenkort weg.
En toen ik vanmiddag bij de kapper zat en naar mijn eigen woning keek, dacht ik:"Wat nu als ik over een maand wegwil?" Ik voelde me opeens heel erg opgesloten.... Iemand die dit herkent?
We zijn trouwens maar met 14 woningen, waarvan merendeel van de jonge kopers richting de dertig gaan of over de dertig zijn. Ik ben opeens iets van bang.
En toen ik vanmiddag bij de kapper zat en naar mijn eigen woning keek, dacht ik:"Wat nu als ik over een maand wegwil?" Ik voelde me opeens heel erg opgesloten.... Iemand die dit herkent?
We zijn trouwens maar met 14 woningen, waarvan merendeel van de jonge kopers richting de dertig gaan of over de dertig zijn. Ik ben opeens iets van bang.
Gast- Gast
Vanmiddag was ik op verjaardag bij mijn oma.
Maar nu verveel ik me een beetje. En ik heb het koud haha. Denk dat ik zo maar met mijn laptopje naar de bank verkas.
Dan zit ik wat dichter bij de kachel.
@lady4 ga je op de fiets naar de kroeg? Tis behoorlijk glibberig hier hoor, ik was al bijna uitgegleden dus voorzichtig. Veel plezier
Maar nu verveel ik me een beetje. En ik heb het koud haha. Denk dat ik zo maar met mijn laptopje naar de bank verkas.
Dan zit ik wat dichter bij de kachel.
@lady4 ga je op de fiets naar de kroeg? Tis behoorlijk glibberig hier hoor, ik was al bijna uitgegleden dus voorzichtig. Veel plezier
Gast- Gast
Ik heb vanmiddag kerstspulletjes gekocht met mijn moeder! Ik heb hem zo net opgezet en versierd. Zo leuk! Het boeit me niet dat Sinterklaas nog niet naar Spanje is. Het staat zo knus.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik heb vanmiddag kerstspulletjes gekocht met mijn moeder! Ik heb hem zo net opgezet en versierd. Zo leuk! Het boeit me niet dat Sinterklaas nog niet naar Spanje is. Het staat zo knus.
Kerstspulletjes, leuk! Dat is wel een foto waard .
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Dat ik vanavond heerlijk heb genoten van een warm bad en ik me enorm verheug op morgen avond! Maar eerst nog een dag hard werken, maar zal 's avonds rijkelijk beloond worden..
Iedereen een goed weekend en eventueel een fijne sinterklaasavond!
Iedereen een goed weekend en eventueel een fijne sinterklaasavond!
Gast- Gast
Middleme schreef:Ik ga morgen en overmorgen naar Sanadome!
Oh heerlijk! Ben er vorige maand ook geweest, kwam helemaal ontspannen terug. Jullie blijven dus ook overnachten? Je huid wordt heerlijjk zacht van al die zoute baden. Veel plezier!
Gast- Gast
Coccinelle schreef:Brennuss schreef:Ik heb vanmiddag kerstspulletjes gekocht met mijn moeder! Ik heb hem zo net opgezet en versierd. Zo leuk! Het boeit me niet dat Sinterklaas nog niet naar Spanje is. Het staat zo knus.
Kerstspulletjes, leuk! Dat is wel een foto waard .
Tadaaa! De kleuren wijken wel een beetje af. Mooi?
Gast- Gast
Haha Brennuss, wij zijn dus niet meer de enige die de kerstboom al hebben opgezet haha..
Gast- Gast
Mooie boom. Bruin en goud/bronskleurig? Leuke piek trouwens!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Coccinelle schreef:Mooie boom. Bruin en goud/bronskleurig? Leuke piek trouwens!
Ja klopt! Ik vond het heel moeilijk om te kiezen toen ik in de winkel stond, maar ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Het staat heel warm
Gast- Gast
Goede avond!
Ik heb vanavond gewinkeld in Apeldoorn. Echt een leuke stad vind ik dat. Heb een jas gescoord en gewoon een normale zwarte vest. Ik twijfel alleen nog over mijn Jas. Morgen maar even goed bekijken en nog eens passen haha.
Ik ben altijd zo'n treuzelkont. verschrikkelijk
Ik heb vanavond gewinkeld in Apeldoorn. Echt een leuke stad vind ik dat. Heb een jas gescoord en gewoon een normale zwarte vest. Ik twijfel alleen nog over mijn Jas. Morgen maar even goed bekijken en nog eens passen haha.
Ik ben altijd zo'n treuzelkont. verschrikkelijk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Nog iemand aanwezig hier? Ik heb na werktijd 7 uur in de kroeg gezeten We hebben iedere eerste vrijdag van de maand een borrel namelijk en het was weer érg gezellig! Ben de tel qua wijntjes kwijtgeraakt hoor
Ga nu nog even tot 02:00 Latin Lovers on Air luisteren en dan heerlijk slapen.. Weltrusten allemaal!
Ga nu nog even tot 02:00 Latin Lovers on Air luisteren en dan heerlijk slapen.. Weltrusten allemaal!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijdagavond-kletstopic!
» Vrijdagavond
» Vrijdagavond.
» Het is vrijdagavond!
» Vrijdagavond, en wat doe jij?
» Vrijdagavond
» Vrijdagavond.
» Het is vrijdagavond!
» Vrijdagavond, en wat doe jij?
Pagina 1 van 1