Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Suus komt binnen en gaat gelijk op zoek naar Jades topic...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Meid gaan voor de second opinion. Maar probeer je er niet gelijk te druk om te maken.. Hoe moeilijk dat ook is. Maak je niet druk totdat je meer weet
Klinkt bekend, ik huppel ook al een tijdje van arts naar arts
Klinkt bekend, ik huppel ook al een tijdje van arts naar arts
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ik ben dus al 6 jaar bezig.. en voel me ontzettend onbegrepen..
ik geloof best dat een deel misschien een psychische oorzaak heeft.. dat kan namelijk flauwtes opwekken. Maar als ik dit zo lees krijg ik het gevoel dat er meer aan de hand is..
ik geloof best dat een deel misschien een psychische oorzaak heeft.. dat kan namelijk flauwtes opwekken. Maar als ik dit zo lees krijg ik het gevoel dat er meer aan de hand is..
Gast- Gast
Gadver de gadver. Ik was vanmiddag met een vriendin en haar kindjes aan het zwemmen. Zat er een vieze man de hele tijd onze richting uit te kijken, gericht op de 2 kleine meisjes en ondertussen maar aan zijn kleine vriend zitten.
Ik word er nog misselijk van als ik er aan denk.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Gatver Leah, ik kan me voorstellen dat je daar misselijk van wordt en bent. Bah!
Gast- Gast
Gatverdamme, volgens mij zou ik weggaan, Leah. Hoewel dat met kindjes misschien niet makkelijk gaat omdat ze het dan niet snappen...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
hallo allemaal!
zo weer druk geweest vandaag, opruimen, schoonmaken, zooi boodschappen gedaan (vriends huis)
bloemetje met een kaartje voor hem gekocht ..
morgen vliegen ze half 1 terug vanuit italie, joehoeeeeee
wat kijken jullie?
zo weer druk geweest vandaag, opruimen, schoonmaken, zooi boodschappen gedaan (vriends huis)
bloemetje met een kaartje voor hem gekocht ..
morgen vliegen ze half 1 terug vanuit italie, joehoeeeeee
wat kijken jullie?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou dat echt meteen gemeld hebben bij een badmeester o.i.d, wat ontzettend smerig._Leah_ schreef:Gadver de gadver. Ik was vanmiddag met een vriendin en haar kindjes aan het zwemmen. Zat er een vieze man de hele tijd onze richting uit te kijken, gericht op de 2 kleine meisjes en ondertussen maar aan zijn kleine vriend zitten.
Gast- Gast
Ik ben naar de badmeester gegaan en heb het verteld. De respons die ik kreeg was dat ze op hem zouden letten en hem in de gaten zouden houden. Nouja. Wij waren net 5 minuten in het zwembad dus weggaan vonden we ook niet echt een optie maar we zorgden er voor dat we continue uit de buurt van meneer de viespeuk bleven.
Laquisia- Prater
Jade Ga zo je verhaal lezen.
Jeej gelukkig kan ik mijn ouders auto lenen en brengt pap de auto morgen naar de garage. Ook heb ik mijn dienst kunnen ruilen op het werk en werk ik tot 5 ipv 6. Hopelijk is dan de auto klaar.
Jeej gelukkig kan ik mijn ouders auto lenen en brengt pap de auto morgen naar de garage. Ook heb ik mijn dienst kunnen ruilen op het werk en werk ik tot 5 ipv 6. Hopelijk is dan de auto klaar.
Gast- Gast
Mijn vriend zingt zo hard en vals onder de douche nu dat ik bang ben dat de ramen breken...
Gast- Gast
Haha Storm, even aankloppen en heel lief vragen of jullie wel een goede raamverzekering hebben.
Laquisia- Prater
Whaha nee want dan is ie beledigd, ik laat hem maar even, zingen is zijn uiting van emoties doe ik ook altijd whaha!
Gast- Gast
Ik kijk het programma "Gepest", zo apart om te zien dat al de pesters geen idee meer hebben van het gepest..
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik kijk het programma "Gepest", zo apart om te zien dat al de pesters geen idee meer hebben van het gepest..
jaa ik kijk het ook. Ik verbaas mij er ook over. Hoewel het voor hun zo anders is dan voor de gepeste.
Gast- Gast
Dat lijkt me wel zo'n vredelievende methode Storm.
Laquisia- Prater
Theedoosje schreef:Brennuss schreef:Ik kijk het programma "Gepest", zo apart om te zien dat al de pesters geen idee meer hebben van het gepest..
jaa ik kijk het ook. Ik verbaas mij er ook over. Hoewel het voor hun zo anders is dan voor de gepeste.
En het is helemaal schandalig dat ze zich niet helemaal kapot schamen voor wat ze gedaan hebben.
Gast- Gast
Gepest staat hier ook op de achtergrond. In het voorstukje zie je steeds dat die ene vrouw geen sorry wil zeggen. Ik zou me echt kapot schamen als ik iemand had gepest en had gehoord dat zij het zo naar heeft ervaren, dat ik een deel van haar jeugd heb verwoest. Ik ben heel erg benieuwd naar het verdere verhaal van deze uitspraak.
Laquisia- Prater
Ik kijk het ook. Ben ook inderdaad benieuwd naar wat Leah zegt.
Dat ze zich kapot gaat schamen als ze het terug ziet zeg.
Dat ze zich kapot gaat schamen als ze het terug ziet zeg.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit het ook te kijken. Onvoorstelbaar dat die vrouwen geen idee meer hebben dat ze iemand zo vreselijk gepest hebben, die ene vrouw zei zelfs dat ze zich kon voorstellen dat ze DAT gepest had. Pardon??? Het gaat wel over een mens. Als het zelf nou van die lekkere wijven waren...
Ik werd ook pissig over het commentaar van die rector of directeur, die maakte echt een kutopmerking. Ik ben zelf ook heel erg gepest en het steekt echt wat er gezegd wordt.
Ik werd ook pissig over het commentaar van die rector of directeur, die maakte echt een kutopmerking. Ik ben zelf ook heel erg gepest en het steekt echt wat er gezegd wordt.
Gast- Gast
Mannen, gadver! Wat moeten die het moeilijk hebben met zichzelf? Ze doen zooo raar!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: