Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
CC wat vervelend. Misschien even afstand nemen inderdaad, en dan kun je daarna altijd nog besluiten het contact definitief te verbreken!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:May schreef:Ohh TD zulke dingen komen altijd heel erg ongelegen! Balen!
Ja vreselijk. Hoewel alles nu ongelegen komt eigenlijk
Dat is helemaal vervelend! voor jou!
May- Ratel
May schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Ohh TD zulke dingen komen altijd heel erg ongelegen! Balen!
Ja vreselijk. Hoewel alles nu ongelegen komt eigenlijk
Dat is helemaal vervelend! voor jou!
Dank je wel! En ja baal flink hier. Hoop dat het gauw anders wordt.
Gast- Gast
TD ik hoop ook dat het snel beter wordt voor je!
Meiden ik ga er vandoor, voorbereidingen treffen voor me feestje en daarna feest vieren! Fijne avond allemaal!
Meiden ik ga er vandoor, voorbereidingen treffen voor me feestje en daarna feest vieren! Fijne avond allemaal!
May- Ratel
Isabella schreef:En wat als je dat zegt CC, dat je het rot vindt?
Maple, hoi!
Dat heb ik ook gedaan. Maar het ligt toch aan mij
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat is ook nog een optie.May schreef:CC wat vervelend. Misschien even afstand nemen inderdaad, en dan kun je daarna altijd nog besluiten het contact definitief te verbreken!
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Isabella schreef:En wat als je dat zegt CC, dat je het rot vindt?
Maple, hoi!
Dan zou ik even goed nadenken hoe belangrijk deze vriendschap voor je is, en of je dit kunt hebben, of niet.
Gast- Gast
Isabella, je bent er weer! ik heb je sms'je niet gehad ik liep 18 mei in Alanya (het stadje zelf) en ik keek telkens of ik je zag, haha.
Gast- Gast
Isabella schreef:Chocolate Cookie schreef:Isabella schreef:En wat als je dat zegt CC, dat je het rot vindt?
Maple, hoi!
Dan zou ik even goed nadenken hoe belangrijk deze vriendschap voor je is, en of je dit kunt hebben, of niet.
Nou tis inmiddels haast maandelijks. Dus ik weet het niet meer. Kon het in ieder geval super goed met hem vinden. Alleen dus nu niet echt meer
Chocolate Cookie- Ratel
Alex schreef:Isabella, je bent er weer! ik heb je sms'je niet gehad ik liep 18 mei in Alanya (het stadje zelf) en ik keek telkens of ik je zag, haha.
Waar zat jij precies? Ik ben elke dag in het centrumgedeelte geweest van Alanya en heb de hele week toch stiekem om me heen gekeken! Maar helaas, ik heb je niet gevonden Nu heel snel afspreken in NL dan?
Gast- Gast
Wij zaten in Konakli, dat was 10 minuten met de dolmus. We zijn dus alleen maar die woensdag naar Alanya geweest.
Gast- Gast
Alex schreef:Wij zaten in Konakli, dat was 10 minuten met de dolmus. We zijn dus alleen maar die woensdag naar Alanya geweest.
Ah, op die manier! Ik ben donderdag in Konalki geweest, naar de Hamam! En zondag met een excursie. Fijne vakantie gehad?
Gast- Gast
Haha mijn vriend is 'even' de kat halen bij mijn ouders, die daar was ivm met de vakantie, en nu is hij samen met haar aan het winkelen in de IKEA.. gezellig, schoonmoeder en schoonzoon
Gast- Gast
Oh, ik dacht met de katIsabella schreef:Haha mijn vriend is 'even' de kat halen bij mijn ouders, die daar was ivm met de vakantie, en nu is hij samen met haar aan het winkelen in de IKEA.. gezellig, schoonmoeder en schoonzoon
Gast- Gast
ABE!!!!!!!!!!!! Ben je hier?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Maple schreef:Oh, ik dacht met de katIsabella schreef:Haha mijn vriend is 'even' de kat halen bij mijn ouders, die daar was ivm met de vakantie, en nu is hij samen met haar aan het winkelen in de IKEA.. gezellig, schoonmoeder en schoonzoon
Die haat de auto en zit een uur te miauwen zo meteen, dus die is nog even lekker thuis gok ik zo
Gast- Gast
Jade schreef:pff ik voel me echt rot
What's up?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Jade schreef:pff ik voel me echt rot
What's up?
ik heb een topic geplaatst onder 'persoonlijk'. Genaamd: verkeerde diagnose?
Gast- Gast
Zwoesj gaat lezen...
Zwoesj- Ratel
oke
Ik voel me gewoon echt verrot. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet.. nu even niks.. en maar weer afwachten (hopenlijk niet weer 6 jaar)
Ik voel me gewoon echt verrot. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet.. nu even niks.. en maar weer afwachten (hopenlijk niet weer 6 jaar)
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: