Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bruin worden met olijf olie....

+19
Enelya
Atelier Madame
Moezie
Janelie
Merai
Mamasapje
Inge
Antibes
Monte
luisa
SleepingBeauty
Minx
Feline
Laquisia
Possom
Kqip
Zininzon
BJA
limbogirl82
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

bruin worden met olijf olie.... - Pagina 2 Empty Re: bruin worden met olijf olie....

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 8:57

_Leah_ schreef:
Maple schreef:
Feline schreef:Als je croma gebruikt ga je veel lekkerder ruiken!
Spettert ook niet zo, als je ligt te bakken.

En je blijft mals.
Mals? 't is al een eigenwijze taaie hoor, die wordt niet mals meer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

bruin worden met olijf olie.... - Pagina 2 Empty Re: bruin worden met olijf olie....

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 8:59

Dat werkt met alle olie zo. Ik deed het vroeger met cocosolie, inderdaad zeer slecht voor je huid.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 8:59

Maple schreef:Eigenwijze drol.

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  limbogirl82 di 24 mei 2011 - 9:01

Ik ben niet eigenwijs, nieuwsgierig.
Ik vroeg het me gewoon af of iemand hier al eens van gehoord had of dit gedaan had....

Ik smeer me altijd met een lage factor in alleen als ik echt in de volle zon ga met 30 ofzo.
Ik vind lang bakken wel lekker voor een keer, niet perse voor te bruinen maar vooral omdat het heerlijk ontspannend is...

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Minx di 24 mei 2011 - 9:01

Jen_ kun je even een betoog houden over vrije radicalen en wat je daar mee moet doen wil je die onschadelijk maken :P Wink

maar uh bedankt voor de tip hoe ik mijn mooie blanke huid die niet snel bruin word mooi zwart kan krijgen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  limbogirl82 di 24 mei 2011 - 9:03

Jeetje wat een reacties angel wel grappig.
Kon toch dat er meer mensen van gehoord hadden, ik was ook al verbaasd hoor.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:03

In de zomer aan de rand van het zwembad vind ik het nog wel lekker om uren in de zon te liggen, of nog beter in zo'n zwembad midden op het water met een boekje in de hand. Heerlijk ontspannend. Maar pas op de allerlaatste dag mochten wij thuis met olie smeren, en verder altijd met 30 of 15.

Limbogirl, serieuze tip: ik zou het niet doen. Als je dan toch olie wilt gebruiken, koop dan een zonnebrandolie met factor. Word je ook bruin van, en het is in elk geval iets minder slecht.

Edit: Heb er overigens wel van gehoord, en het is natuurlijk zo logisch als wat, het brandt als een malle op je huid in. Natuurlijk kan dat. Maar gezond is het niet, en ik neem aan dat je je lichaam belangrijker vindt dan een zwartgeblakerde huid :P

Gast
Gast

Bericht  limbogirl82 di 24 mei 2011 - 9:05

Ja dat is zeker zo, altijd iets met factor gebruiken !!
En het blijft hoe dan ook altijd oppassen in de zon, blijf er ook niet te lang in zitten ook al voelt het nog zo ontspannend.....

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:05

limbogirl82 schreef:
Ja dat is zeker zo, altijd iets met factor gebruiken !!

Nou, doe dat dan ook maar, en niet met olijfolie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:05

limbogirl82 schreef:Daar ben ik het wel mee eens, doe het dan het hele jaar door.
Maar ja de zonnebank is ook slecht voor je huid... teveel zon ook....
En ja zekers je hoeft niet perse bruin te zijn maar soms is het wel mooier, ligt ook maar net aan je huid.

Voor die 'soms' wil jij huidkanker riskeren?
Ik zou het echt niet doen hoor...

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty di 24 mei 2011 - 9:06

Lijkt me ook niet zo'n succes...
ik hou het maar bij de zonnebrand Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Minx di 24 mei 2011 - 9:06

Maar je zet het neer als tip daar valt iedereen over. Waarom zou je mensen aanraden om iets ongezonds te doen. Ik kan een campagne starten om af en toe eens een sigaret te gaan roken omdat het zo lekker is, maar dan word ik ook voor gek verklaard.

Daarbij heb je 10000 andere manier om een kleurtje te krijgen die gezonder voor je zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:08

Fairytale schreef:Maar je zet het neer als tip daar valt iedereen over. Waarom zou je mensen aanraden om iets ongezonds te doen. Ik kan een campagne starten om af en toe eens een sigaret te gaan roken omdat het zo lekker is, maar dan word ik ook voor gek verklaard.

Oef niet zeggen. Zeker nu het zomer wordt, krijg ik weer zo'n zin om te roken. Slecht slecht slecht.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 24 mei 2011 - 9:10

Roken is vies, je krijgt er gele vingers van, gaat er van uit je mond stinken, je longen moeten ik weet niet hoeveel harder werken, het ziet er asociaal uit, je huid gaat er van achteruit, je vergroot de kans op kanker, je benadeeld mensen die een longaandoening hebben. Moet ik nog even door gaan??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:11

Dank je smile Moment has passed smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:30

Minneke schreef:
Maple schreef:Eigenwijze drol.

lol! Je hebt zojuist mijn dag gered. Bedankt haha!

En die van mij
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:30

Marin schreef:Zal ik met olijfolie in m'n kruidentuintje gaan liggen?

Hoef je je vlees ook niet meer te marineren! En als je dan geen veganist aan de haak slaat met zo'n kruidenwalm, weet ik het ook niet meer!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:31

Dijn82 schreef:

Hoef je je vlees ook niet meer te marineren! En als je dan geen veganist aan de haak slaat met zo'n kruidenwalm, weet ik het ook niet meer!

Lekker! Stop ik teentjes knoflook onder m'n oksels voor 't aroma.

Gast
Gast

Bericht  luisa di 24 mei 2011 - 9:32

Olijfolie om jezelf in te bakken is uiteraard niet zo goed voor je, maar olijfolie opzich wel. Kan je heel goed als dagcreme gebruiken, volgens mij vooral voor gevoelige huid ideaal.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:35

Je kunt er ook vast een lekker after sun mixje van maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:37

Marin schreef:
Dijn82 schreef:

Lekker! Stop ik teentjes knoflook onder m'n oksels voor 't aroma.
Jakkiedarrie.

Gast
Gast

Bericht  Monte di 24 mei 2011 - 9:39

Je hebt ook zonnebrandolie met factor. De factor zorgt dan voor de bescherming en door de olie reflecteert de zon en krijg je een bruinere huid dan dat je normaal zou krijgen zonder factor(dan wordt je alleen maar rood :P) of met een zonnebrandmelk. Je hebt bijvoorbeeld deze van garnier, deze heb je ook in lagere factors(10,15) en hogere(30). Ik ga hem morgen denk ik ook halen want heb nog nooit olie gehad, maar wil wat sneller bruin worden. Deze week trouwens actie bij etos: alle garnier producten 2e gratis( haha ik lijk wel een medewerker van garnier nu Very Happy)
bruin worden met olijf olie.... - Pagina 2 183641_1_Ambre_Solaire_Zonnebrand_Olie_F20
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:40

Die heb ik ook inderdaad, Monte, en is prettig! Maar ik zou 't zeker niet gebruiken aan 't begin van de zomer, als je huid nog niet echt gewend is. Maar die's wel lekker!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:40

Ik hoor 't wel steeds vaker, dat mensen dit gebruiken om sneller bruin te worden.. Of Zwitsal-olie, omdat je daar ook binnen no time bruin van wordt.. Zal wel weer een trend zijn, tot we over 5 jaar opeens een toename in huidkankerpatienten hebben?

Gast
Gast

Bericht  Monte di 24 mei 2011 - 9:41

Marin schreef:Die heb ik ook inderdaad, Monte, en is prettig! Maar ik zou 't zeker niet gebruiken aan 't begin van de zomer, als je huid nog niet echt gewend is. Maar die's wel lekker!
oh waarom dat niet dan? Want ik dacht als ik nou factor 30 neem dan is het toch wel dezelfde bescherming als een zonnemelk 30. Of is dit niet zo?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: