Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruin zonder zon

+8
Siem
Sanne
SuzieQ
loura
Shisha
Carra
Toet
Bliss
12 plaatsers

Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Bruin zonder zon

Bericht  Bliss za 20 apr 2013 - 6:50

Aangezien mijn benen ware melkflessen zijn en ik dit geen porem vind, denk ik dat ik er toch eens wat op moet gaan smeren of sprayen. Ik heb wel zo'n bodylotion van Dove, Summer Glow ofzo, maar dat werkt niet echt. Wie heeft er een goede tip? Moet uiteraard wel een beetje natuurlijk ogen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 18:17

Ik ben altijd bang voor vlekken met die dingen. Had gekeken voor spray Tan (of hoe noem je dat) maar dat blijft maar een week zitten mits je er heel voorzichtig mee omgaat en niet zwemt, ook zonde dan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Toet za 20 apr 2013 - 19:17

Die dove summerglow zou toch wel moeten werken, anders gaat er iets niet goed.
Als je dat goed gebruikt (dus echt heel goed uitsmeren) en er niet té enthousiast mee bent geeft het wel een mooi, subtiel tintje.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Carra za 20 apr 2013 - 19:26

Hier in Schotland zie ik vooral oranje benen van de spray tan. Wellicht is het mode, maar ik zou toch voor de bodylotion gaan.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 19:30

Carra schreef:Hier in Schotland zie ik vooral oranje benen van de spray tan. Wellicht is het mode, maar ik zou toch voor de bodylotion gaan.

Ja das in Engeland ook veel maar daar gaan ze ook wel los met die spraytan volgens mij haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Shisha za 20 apr 2013 - 20:02

Volgens mij laten die meiden in Engeland het iedere week bijwerken. Ies te haha!

Ik zou ook voor bodylotion gaan. Die zijn iets subtieler en wat gemakkelijker om aan te brengen. Ik heb ook wel eens zo'n zelfbruiner van Garnier gehad (in een spuitbus) maar dat moet je echt heel goed uitsmeren, een half uur in je blootje met armen en benen bloot blijven staan zodat het goed droogt en dat moet je iedere dag doen totdat je de gewenste tint hebt en het daarna 1-2x per week bijhouden. Die gaf op zich ook wel een mooie bruine kleur.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Bliss za 20 apr 2013 - 20:32

Ja van die Summer Glow ligt ook wel aan mij, ik heb t geduld niet om dat regelmatig aan te brengen en op te laten drogen. Een collega had t nog over een spuitbus vd Hema, zal nog eens informeren. En van een andere collega heb ik een 'self tan tissue' gekregen, die ik op mn gezicht en onderbenen heb 'gewreven'. Na een paar uur ben je dan ineens wat bruiner, werkt ook wel aardig volgens mij!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  loura za 20 apr 2013 - 21:18

Ik heb ooit eens een hele goede gehad. Volgens mij was dat van L'oreal. Dat was spray en super makkelijk uit te smeren. Echt een mooi kleurtje kreeg ik er van! Je moet altijd heel goed smeren en meteen je handen goed wassen want dat spul vlekt vreselijk altijd. Die van Dove vind ik stinken trouwens.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Bliss za 20 apr 2013 - 21:56

Ik heb een vlekkennek :O Hopelijk trekt het snel weg!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  SuzieQ za 20 apr 2013 - 22:20

Ik vond de spray van L'Oreal ook heel fijn en natuurlijk. Alleen als het er af gaat, gaat het wat vlekken vond ik. Een tijdje terug heb ik zelfbruinende doekjes van kruidvat geprobeerd, ik vond het resultaat ook erg netjes. Enger was heel handig opbrengen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Sanne za 20 apr 2013 - 22:37

Ik heb een spray van Lancaster, daar krijg ik een mooi egaal resultaat mee, zonder dat het een gelige kleur geeft.
Ik gebruik hem vaak in de zomer om sneller een mooi tintje op te bouwen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Siem za 20 apr 2013 - 22:39

Ik heb die van Nivea en die geeft een heel mooi subtiel resultaat. Je moet het gewoon goed uitsmeren even laten drogen en dan krijg je een mooie gloed. Als de rest van je lichaam wel bruin is dan moet je het herhalen, zo niet dan volstaat 1 keer.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Bliss za 20 apr 2013 - 23:01

SuzieQ schreef:Ik vond de spray van L'Oreal ook heel fijn en natuurlijk. Alleen als het er af gaat, gaat het wat vlekken vond ik. Een tijdje terug heb ik zelfbruinende doekjes van kruidvat geprobeerd, ik vond het resultaat ook erg netjes. Enger was heel handig opbrengen.

Ja zo'n doekje heb ik dus gisteren gebruikt, maar is toch wat vlekkerig geworden!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Siem za 20 apr 2013 - 23:05

Voordat ik het erop spray scrub ik overigens mijn benen wel dat zorgt ook voor een egaler effect

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 0:31

De notenzelfbruiner van de kruidvat is echt een aanrader! Smeert makkelijk uit en meteen na een keer een mooi subtiel kleurtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Urban Naked zo 21 apr 2013 - 3:20

Om vlekken tegen te gaan kun je eerst een dun laagje bodylotion (op je lijf) of creme (op je kop) smeren, dan wordt het wat egaler (en werkt het iets minder effectief maar goed als je panisch bent voor vlekkies is het een optie dus).
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  koekiemonzter ma 22 apr 2013 - 2:19

Hey meiden, goed topic want ik was mezelf ook net aan het afvragen of ik niet eens zou moeten gaan smeren. Heb een heel leuk jurkje gekocht, maar witte benen staan daar echt niet onder Bruin zonder zon 1371890812. Ik heb eigenlijk nog 2 vragen voor de dames die er ervaring mee hebben;
1. geeft het spul niet af op kleding? Dat jurkje is voornamelijk wit en ik ben nogal bang dat er dan bruine vlekken op komen.
2. als ik jullie goed begrijp dan kun je smeren en blijft dat (misschien wel pas na meerdere keren?) ook na het douchen/zwemmen zitten, klopt dat? Krijg je dus een blijvende teint (voor zolang de opperhuid niet vernieuwt), of moet je dat steeds opnieuw doen voordat je met blote benen de straat op gaat?

koekiemonzter
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 22
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Blond ma 22 apr 2013 - 2:27

koekiemonzter schreef:Hey meiden, goed topic want ik was mezelf ook net aan het afvragen of ik niet eens zou moeten gaan smeren. Heb een heel leuk jurkje gekocht, maar witte benen staan daar echt niet onder Bruin zonder zon 1371890812. Ik heb eigenlijk nog 2 vragen voor de dames die er ervaring mee hebben;
1. geeft het spul niet af op kleding? Dat jurkje is voornamelijk wit en ik ben nogal bang dat er dan bruine vlekken op komen. Zolang je het goed laat drogen niet. Maar trek voor het drogen/intrekken wel ruim een half uur uit.
2. als ik jullie goed begrijp dan kun je smeren en blijft dat (misschien wel pas na meerdere keren?) ook na het douchen/zwemmen zitten, klopt dat? Krijg je dus een blijvende teint (voor zolang de opperhuid niet vernieuwt), of moet je dat steeds opnieuw doen voordat je met blote benen de straat op gaat? Je moet blijven smeren/sprayen tot je de gewenste teint hebt bereikt. En daarna om de 3/4 dagen blijven smeren om het bij te houden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  koekiemonzter ma 22 apr 2013 - 2:29

Thanx voor je snelle en heldere reactie Blond! Klinkt alsof het wel de moeite waard is om eens te gaan smeren :-).

koekiemonzter
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 22
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  vlinder-2011 ma 22 apr 2013 - 4:26

Heb van alles geprobeerd maar vond het 10x niks allemaal, ga nu in het voorjaar 5x onder de zonnebank en voila de hele zomer een kleurtje.. Bruin zonder zon 3079029344 Weet dat de zonnebank niet goed is maar 5x kan weinig kwaad..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruin zonder zon Empty Re: Bruin zonder zon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum