Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

+33
Snoes
Fayebella
bolus26
lente
Janelie
Blond
Nouska
Zininzon
Catootje
Romee
Live Laugh Love
Ambivalence
Rev3rie
me-girl
Joli86
Flinder
tralala
Lotus
Oasis
Jeanette
smooch
Bliss
Mermaid
Pompoen
Silva
Lindsya
Sterre
Lejow
Makamba
Caroow
Tania
Chocolate Cookie
Famke
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 6:41

  • Wij hopen in 2011 een ander huis te kopen

  • verhuizen

  • En ik hoop dat wij eind 2011 een datum gaan plannen voor 2012 om te trouwen.

  • En ik hoop voor mijn ouders dat hun gezondheid beter wordt. Eigenlijk is dat wel het belangrijkste.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Zininzon za 11 dec 2010 - 6:53

Ik verwacht maar 1 ding en dat is dat ik in mijn eigen huis ga wonen.
De rest zijn wensen en die kun je niet verwachten, je kunt alleen hopen...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Nouska za 11 dec 2010 - 7:12

- Ik hoop dat ik zwanger word (of deze maand nog Wink ) en hopelijk nog een kindje krijg in 2011! De aller-allergrootste wens op dit moment!!!
- Dat mijn man een nieuwe baan vindt
- Dat ik het naar mijn zin blijf houden of nog meer naar mijn zin krijg in mijn werk
- Verder verwacht een jaar met weinig grote veranderingen, al genoeg gehad de laatste jaren, gewoon lekker genieten van elkaar, familie en vrienden + leuke dingen doen en misschien wat meer op vakantie dan de afgelopen jaren! Maar dat laatste hangt er ook vanaf hoe snel ik zwanger raak Very Happy.
Nouska
Nouska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 27
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 8:01

Graag een jaar zonder ellende! We gaan een nieuw huis kopen (en dus ook terug naar Groningen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Blond zo 12 dec 2010 - 1:49

Ik hoop op een diploma in september. Dat ik dan eindelijk Master of Science ben. En ook op een leuke baan, hopelijk bij de organisatie waar ik nu stage loop.
En verder wil ik graag mijn zelfvertrouwen vergroten, zekerder in mijn vel gaan zitten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 2:06

Ik verwacht een baby in 2011 en ik hoop alleen maar dat het ook echt in 2011 komt.
Als het allemaal meezit kan ik misschien nog een opleiding gaan starten in september 2011.

Verder heb ik geleerd niet teveel te verwachten van het nieuwe jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Janelie zo 12 dec 2010 - 5:32

Ik hoop dat ik het gevoel van 2010 in 2011 door kan zetten. Dit was een heerlijk jaar op heel veel verschillende vlakken. Ik hoop verder op een hele leuke jongen waar ik helemaal verliefd op kan worden en hij natuurlijk op mij! I love you Ik ben wel toe aan een beetje liefde. 2010 was echt een scharreljaar, ik hoop van 2011 een relatie jaar te maken! Very Happy
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  lente zo 12 dec 2010 - 5:39

Ik hoop zwanger te worden en misschien zelfs al een kindje te krijgen in 2011 smile , verder mag alles doorgaan zoals het 't afgelopen jaar ook ging. Lekker werken, gelukkig zijn met m'n vriend en ons huis, vrienden, familie etc.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  bolus26 zo 12 dec 2010 - 7:24

ik hoop op een mooie bruiloft, een geslaagde aankoop van ons nieuwe huis en stiekem op een zwangerschap Embarassed

verder hoop ik met hulp een manier te vinden om wat verdrietige dingen en de relatie met mn vader een plaatsje te geven.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Fayebella zo 12 dec 2010 - 7:43

Ik hoop echt dat ik een andere baan vind. Wat ik nu doe, vind ik niet leuk. Misschien ga ik toch maar weer studeren, ik weet dat ik de verkeerde studie heb gedaan.
Verder hoop ik dat een leuke man tegen kom waar ik helemaal verliefd op wordt en dat het ook werderzijds is. Dat gedoe wat ik het afgelopen jaar heb gehad, echt nooit meer.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Snoes zo 12 dec 2010 - 8:02

- We hopen in het voorjaar zeker een huis te kunnen kopen (nouja, kunnen wel, maar vinden is wat anders)

- Ik hoop dat ik in september met een nieuwe studie kan starten

- Onze babyplannen die we in 2011 hadden, zullen wellicht (als ik effectief ga studeren) een jaartje verlaat worden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Xanna zo 12 dec 2010 - 23:14

Ik hoop te mogen gaan genieten van mijn nieuwe liefde..Ik vind het nog moeilijk te geloven dat hem ben tegen gekomen en dat het zo ontzettend goed klikt.
Voorlopig houd ik het voor de buitenwereld nog even verborgen, omdat ik na mijn laatste ex best wel met mijzelf heb gezeten en het nog moeilijk te bevatten vind dat er nu weer iemand is die wel helemaal voor mij gaat en mij ook echt dat gevoel geeft..Dus eerst voor mijzelf wat meer zekerheid creëren zonder alle goedbedoelde opmerkingen van buitenaf smile

Verder hoop ik af te studeren voor mijn Bachelor, officieel zou dat in juli kunnen..maar ik houd er voor mijzelf al zwaar rekening mee dat dat niet gaat lukken. Desondanks ga ik ontzettend hard mijn best doen.

Ik hoop verder dat iedereen gezond blijft en dat het een jaar zal worden met overwegend positieve dingen!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Ugly Betty ma 13 dec 2010 - 0:38

- Ik hoop dat mijn contract verlengt wordt.
- Dat de plannen voor de bedrijfsovername van mijn man door kunnen gaan.
- Dat mijn broer wat verder opknapt en een geschikte plek vindt om te wonen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Merai di 14 dec 2010 - 2:36

In 2011 moeten we helaas weer gaan verhuizen, hopelijk vinden we snel iets anders dat net zo goed bij ons past! Verder verwacht ik dat de stijgende lijn zich doorzet, genieten van mijn vriend, vrienden/vriendinnen, leuke dingen doen en daarnaast aan de slag met mijn studie. Ik heb er in ieder geval zin in 2011!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Rouxxxe di 14 dec 2010 - 7:35

Ik hoop in 2011 mezelf te kunnen ontwikkelen in m'n werk. Mijn wens is om in de tweede helft van 2011 over te stappen binnen het bedrijf waar ik nu werk, zodat ik mezelf nog meer kan ontwikkelen. Maar dat zal een kwestie zijn van of er wat vrijkomt, dat heb ik helaas niet 100% zelf in de hand.

Verder moet ik in 2011 m'n huidige huisje uit, dus hoop ik een nieuw, leuk huisje te vinden met alles voor mezelf (moet nu m'n keuken delen.)

Daarnaast hoop ik op een voortbordurende lijn van 2010 smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 3 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum