Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

+33
Snoes
Fayebella
bolus26
lente
Janelie
Blond
Nouska
Zininzon
Catootje
Romee
Live Laugh Love
Ambivalence
Rev3rie
me-girl
Joli86
Flinder
tralala
Lotus
Oasis
Jeanette
smooch
Bliss
Mermaid
Pompoen
Silva
Lindsya
Sterre
Lejow
Makamba
Caroow
Tania
Chocolate Cookie
Famke
37 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Oasis vr 10 dec 2010 - 21:27

Ik hoop dat 2011 mij het volgende brengt:

- Mijn diploma halen en een leuke baan vinden
- Als we eenmaal gesetteld zijn in ons huisje, wil ik graag twee katten in huis nemen
- Ik wil erg graag afvallen, dus in 2011 ga ik weer sporten en beter op mijn eten letten
- Een reis naar Finland/Scandinavie samen met mijn vriend
- Heel veel concerten/festivals bezoeken
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Lejow vr 10 dec 2010 - 21:32

Marin schreef:Kindje, Lejow? Heb ik iets gemist? Leuk!

Ik hoop dat ik in 2011 wat vrolijker ben. 2010 was niet echt mijn jaar op sommige vlakken. Ik hoop eigenlijk dat ik een nieuwe leuke baan ga vinden dichter in de buurt. En ik hoop een nieuwe liefde te vinden. En ik hoop mooie reizen te maken. Dat laatste gaat sowieso wel goedkomen, nu die andere twee nog.
En verder hoop ik natuurlijk dat al m'n dierbaren gezond blijven.

Ik doe mee in de 'voor een kindje in 2011 topic'. Ik wil wel, en rammel als een gek, maar mijn vriend wil nog niet. Dus het wachten is tot hij er aan toe is. Dan is het soms wel lastig dat we 5 jaar schelen.

En voor die baan Marin, gewoon je ogen en oren open houden!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 21:33

IrmaLaPoes schreef:
- Ik wil erg graag afvallen, dus in 2011 ga ik weer sporten en beter op mijn eten letten

Ja, die was ik vergeten! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Pompoen vr 10 dec 2010 - 22:40

Marin schreef:
тыквашка schreef:Ik hoop in 2011 af te studeren aan de kunstacademie! En ik hoop dat ik eindelijk van mijn heupklachten af kom! En verder hoop ik dat we dan ook in wat rustigere vaarwater komen, dat we de dingen in huis en in de tuin die moeten gebeuren kunnen (laten) doen en dat mijn man wat meer rust krijgt.

Ik hoop het ook heel erg voor je dat je van je heupklachten af komt! Nog geen kindje in 2011?
Enne..heb je je naam nu alweer veranderd? Waarom? Wat betekent deze naam, Tykvashka?

Misschien wel Marin, maar dat is niet iets wat ik in mijn jaarplanning zet, dat levert alleen maar teleurstellingen op.
En ja, haha ik heb mijn naam veranderd, ik vond het toch een iets te communistische inslag hebben. Het betekend pompoentje.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Lotus vr 10 dec 2010 - 23:33

Mijn verwachting is eerlijk gezegd dat dit jaar niet heel anders zal worden dan het afgelopen jaar.

Mijn hoop is dat ik grote stappen vooruit kan zetten, dat ik misschien weer kan studeren vanaf september en dat ik eindelijk oprecht kan zeggen dat het goed met me gaat. Maar dan hoop ik veel te veel en kan het alleen maar tegenvallen.

De middenweg: ik werk langzaam naar mijn doelen toe, krijg weer vertrouwen in mezelf en in de toekomst en ik kom niet meer in ernstige crisissituaties terecht.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:36

Ik heb geen verwachtingen, het komt zoals het komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  tralala za 11 dec 2010 - 1:17

Studie afronden, vaste aanstelling krijgen, een huis kopen en een relatie..

Kortom, genoeg te doen dus.. :P
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 2:59

Qua werk:
Ik verwacht, of eigenlijk hoop, een andere baan te vinden in 2011. Een baan waar ik fris in kan beginnen en met voldoende uitdaging en hopelijk met cursussen of studies, want ik sta te trappelen om weer te gaan studeren.

Persoonlijk:
Verder verwacht ik dat 2011 mij meer zelfkennis brengt. Ik ga aan mezelf werken. Er staat al een cursus assertiviteit in de planning. Ook ben ik van plan met nog wat andere issues af te rekenen.

Liefde:
Het gaat prima met mijn vriend. Ik verwacht eigenlijk dat het beter zal gaan in 2011 omdat ik ook aan mezelf ga werken en ik geloof dat dit zowel voor mezelf als voor hem beter is.

Reizen:
Er staat een reis naar India in de planning voor oktober/november 2011. Ik verwacht dat deze reis een bijzondere ervaring wordt voor al mijn zintuigen. Ik kan niet wachten


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Flinder za 11 dec 2010 - 3:03

Ik verwacht een leuke baan te vinden. Verder hoop ik dat mijn vriend ook zekerheid krijgt qua werk en dat we ons (eindelijk) eens kunnen gaan vestigen in een woonplaats die ons beide bevalt. Ons leventje echt op gaan bouwen dus. Ben erg toe aan zekerheid!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:09

Een ( goede ) baan met vast contract, een zwangerschap. Genoeg geld om alles te betalen, en verder onbezorgd kunnen genieten van het leven. Edit: een studie, als ik het trek. Meer schrijven, dat ook.

Dat is het wel Very Happy Oh ja, en hopen dat ik niet te hard baal als ik in juni straks 30 word ( aaauwww! ) :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:11

Tea-Leaf schreef:en hopen dat ik niet te hard baal als ik in juni straks 30 word ( aaauwww! ) :P

Het doet geen pijn hoor Wink Ik leef ook nog.. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:14

Donderwolkje schreef:Mijn verwachting is eerlijk gezegd dat dit jaar niet heel anders zal worden dan het afgelopen jaar.

Mijn hoop is dat ik grote stappen vooruit kan zetten, dat ik misschien weer kan studeren vanaf september en dat ik eindelijk oprecht kan zeggen dat het goed met me gaat. Maar dan hoop ik veel te veel en kan het alleen maar tegenvallen.

De middenweg: ik werk langzaam naar mijn doelen toe, krijg weer vertrouwen in mezelf en in de toekomst en ik kom niet meer in ernstige crisissituaties terecht.

Ik kan er niks aan doen maar ik word echt verdrietig van veel van jouw posts. Lieve meis, probeer in ieder geval te geloven dat je er aan kan werken. Het gaat niet om het doel, maar de weg er naar toe.

Sterkte, en ik wil zeggen dat ik je zoals ik je van het forum "ken" juist heel lief en sterk vind. Ik heb respect voor je openheid over je depressieve gevoelens. Ik heb ze zelf ook gehad, wellicht snap ik het daarom zo goed.

Blijf vechten, hopen, en geloven.

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:15

Break Of Day schreef:
Tea-Leaf schreef:en hopen dat ik niet te hard baal als ik in juni straks 30 word ( aaauwww! ) :P

Het doet geen pijn hoor Wink Ik leef ook nog.. Cool

Haha goed om te weten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Joli86 za 11 dec 2010 - 3:23

Ik hoop natuurlijk op een jaar veel liefde & geluk voor iedereen in mijn omgeving.

Ook zou ik het helemaal super vinden als mijn vriendje mij ten huwelijk gaat vragen, want stiekem vind ik dit echt een mannentaak! Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  me-girl za 11 dec 2010 - 3:42

ik hoop op het volgende:
- dat mijn studie goede voortgang mag krijgen..
- dat mijn vriend en ik heel gelukkig in ons nieuwe huisje worden (gaan we 2 januari in!Very Happy)
- dat ik gezond mag blijven en alle vrienden en familie om mij heen
- en nog veel meer!
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:44

Ik hoop vooral op rust.

En dus niet de onrust, die me al een aantal jaren plaagt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 3:50

Voor mij mag het snel 2011 worden. Heb best een rotjaar achter de rug en kijk uit naar een nieuw jaar.
Heb er weinig verwachtingen van, maar stiekem hoop ik dat mijn vriend een huwelijksaanzoek doet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Rev3rie za 11 dec 2010 - 3:56

Eindelijk mijn propedeuse halen en samenwonen. Dat werd eens tijd ook. Wink
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Lotus za 11 dec 2010 - 4:34

Tea-Leaf schreef:
Donderwolkje schreef:Mijn verwachting is eerlijk gezegd dat dit jaar niet heel anders zal worden dan het afgelopen jaar.

Mijn hoop is dat ik grote stappen vooruit kan zetten, dat ik misschien weer kan studeren vanaf september en dat ik eindelijk oprecht kan zeggen dat het goed met me gaat. Maar dan hoop ik veel te veel en kan het alleen maar tegenvallen.

De middenweg: ik werk langzaam naar mijn doelen toe, krijg weer vertrouwen in mezelf en in de toekomst en ik kom niet meer in ernstige crisissituaties terecht.

Ik kan er niks aan doen maar ik word echt verdrietig van veel van jouw posts. Lieve meis, probeer in ieder geval te geloven dat je er aan kan werken. Het gaat niet om het doel, maar de weg er naar toe.

Sterkte, en ik wil zeggen dat ik je zoals ik je van het forum "ken" juist heel lief en sterk vind. Ik heb respect voor je openheid over je depressieve gevoelens. Ik heb ze zelf ook gehad, wellicht snap ik het daarom zo goed.

Blijf vechten, hopen, en geloven.

hug

Bedankt voor je lieve woorden. hug Nu stromen eindelijk de tranen die ik al een hele tijd in mijn ogen voelde branden.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:52

Donderwolkje schreef:
Tea-Leaf schreef:
Donderwolkje schreef:Mijn verwachting is eerlijk gezegd dat dit jaar niet heel anders zal worden dan het afgelopen jaar.

Mijn hoop is dat ik grote stappen vooruit kan zetten, dat ik misschien weer kan studeren vanaf september en dat ik eindelijk oprecht kan zeggen dat het goed met me gaat. Maar dan hoop ik veel te veel en kan het alleen maar tegenvallen.

De middenweg: ik werk langzaam naar mijn doelen toe, krijg weer vertrouwen in mezelf en in de toekomst en ik kom niet meer in ernstige crisissituaties terecht.

Ik kan er niks aan doen maar ik word echt verdrietig van veel van jouw posts. Lieve meis, probeer in ieder geval te geloven dat je er aan kan werken. Het gaat niet om het doel, maar de weg er naar toe.

Sterkte, en ik wil zeggen dat ik je zoals ik je van het forum "ken" juist heel lief en sterk vind. Ik heb respect voor je openheid over je depressieve gevoelens. Ik heb ze zelf ook gehad, wellicht snap ik het daarom zo goed.

Blijf vechten, hopen, en geloven.

hug

Bedankt voor je lieve woorden. hug Nu stromen eindelijk de tranen die ik al een hele tijd in mijn ogen voelde branden.
Laat ze komen, dat is goed. Niet tegenhouden. Heel veel sterkte lieve meis. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Ambivalence za 11 dec 2010 - 5:05

Storm schreef:Ik heb geen verwachtingen, het komt zoals het komt.

+1
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Live Laugh Love za 11 dec 2010 - 5:12

x-justme-x schreef:

Ook zou ik het helemaal super vinden als mijn vriendje mij ten huwelijk gaat vragen, want stiekem vind ik dit echt een mannentaak! Wink

Kan mijn zin zijn!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Romee za 11 dec 2010 - 5:27

Als het goed is haal ik in juli mijn hbo diploma, dan moet ik gaan bedenken of ik een baan ga zoeken, of dat ik verder ga studeren aan de universiteit. Verder verwacht ik dat ik op mezelf ga wonen en een nieuwe liefde zou ook wel heel leuk zijn!
Romee
Romee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Catootje za 11 dec 2010 - 5:37

Verwachtingen doe ik niet aan, hopen wel:
- ik wil ook eindelijk weer eens verliefd worden, en dan wederzijds graag (A)
- ik wil dat de verhoging van mijn AD aan gaat slaan
- ik wil m'n eerste studiejaar goed afmaken
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 5:56

Ik hoop werk te vinden, dat is prioriteit nummer 1, en verder komt het wel goed dan denk ik Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum