Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

+33
Snoes
Fayebella
bolus26
lente
Janelie
Blond
Nouska
Zininzon
Catootje
Romee
Live Laugh Love
Ambivalence
Rev3rie
me-girl
Joli86
Flinder
tralala
Lotus
Oasis
Jeanette
smooch
Bliss
Mermaid
Pompoen
Silva
Lindsya
Sterre
Lejow
Makamba
Caroow
Tania
Chocolate Cookie
Famke
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 8:45

smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Famke vr 10 dec 2010 - 8:54

Ik hoop op een gezond kindje in April 2011.
Financieel gaat het nu voor de wind, dus heel stiekem al een beetje rondneuzen voor een nieuwbouwhuis.

Daarnaast hoop ik dat mijn schoonvader nog een tijdje bij ons mag blijven en dat hij zijn tweede kleinkind nog mag zien.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Chocolate Cookie vr 10 dec 2010 - 8:56

Ik hoop op een fijne werkplek. Dat ik nog beter in mijn vel ga zitten en mezelf beter kan accepteren. Ook hoop ik dat het goed gaat met school en misschien wel eerder mijn diploma heb!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:03

Eindelijk duidelijkheid over de mate van M.ara haar hersenafwijking. Daarnaast hoop ik net zoals ieder jaar op een jaar vol liefde/gezondheid en geluk voor iedereen die dicht bij ons staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:11

Eigenlijk dat 2011 een verlengde wordt van 2010. Maar dan net even iets beter, iets gelukkiger, iets mooier, iets meer van het goede waar ik al in 2010 van heb mogen proeven. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Tania vr 10 dec 2010 - 9:30

Ik hoop dat we in 2011 het huis af kunnen maken (er moeten nog wat dingen opgeknapt worden). Daarna willen we graag voor een tweede kindje gaan.
Verder denk ik erover om ander werk te gaan zoeken en binnekort komt er hier iets in de buurt waar ik wel interesse in heb dus ik ben beniuwd of dat wat gaat worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Caroow vr 10 dec 2010 - 9:32

Ik hoop dat mijn vriend en ik allebei ons diploma halen, en ik mijn rijbewijs. En dat Oma volgend jaar 98 mag worden.
En dat we net zo gelukkig blijven als dit jaar I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:34

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van 2011 zou moeten verwachten. Als het maar beter is en met een heel stuk minder spanningen dat dit jaar, dan ben ik al gelukkig mens smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Makamba vr 10 dec 2010 - 9:40

- Rijbewijs halen.
- Nóg beter in mijn vel zitten door bepaalde keuzes die ik heb gemaakt.
- Dat ik weer net zoveel van mijn dochter en vrienden mag genieten als dit jaar (en nog vele jaren meer).
- Dat de vader van mijn dochter grotere woonruimte vindt, waardoor het voor mijn dochter ook een stuk
aangenamer is om te spelen enz. want hij woont nu wel heel erg klein.
- Dat mijn dochter en ik gezond blijven (geldt uiteraard voor alle jaren Wink).
- Dat we een huis aangeboden krijgen.
- Dat iedereen van wie ik hou en die me dierbaar is een gezond, liefdevol en gelukkig jaar tegemoet mogen gaan.

Er is vast nog veel meer, maar daar kom ik nu even niet op.


Laatst aangepast door Ruby Gloom op vr 10 dec 2010 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Makamba vr 10 dec 2010 - 9:43

Mama_van2 schreef:Eindelijk duidelijkheid over de mate van M.ara haar hersenafwijking. Daarnaast hoop ik net zoals ieder jaar op een jaar vol liefde/gezondheid en geluk voor iedereen die dicht bij ons staat.

Ik hoop het ook voor jullie! hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:47

Maple schreef:Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van 2011 zou moeten verwachten. Als het maar beter is en met een heel stuk minder spanningen dat dit jaar, dan ben ik al gelukkig mens smile
Wat is er allemaal gebeurd dit jaar, Malple?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:50

Opstapeling van verschillende minder fijne gebeurtenissen en 't nodige in de privésfeer, zegmaar. Ik hou het er maar op dat 2010 gewoon mijn jaar niet was Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Lejow vr 10 dec 2010 - 9:50

- Ik hoop het krijgen van een kindje
- veel leuke concerten/musical/theater bezoeken
- een keer niet afscheid hoeven nemen van een dier of persoon... Ben er nu wel klaar mee....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Sterre vr 10 dec 2010 - 9:52

Wat ik hoop: nog beter mezelf leren kennen, meer gaan doen met fotografie, grotendeels van mijn stomme kwaaltjes overwinnen, groeien in mijn werk en een vast contract krijgen, een mooi huisje vinden, verhuizen en inrichten, en hopelijk nog wat tijd en een beetje geld over voor een vakantie'tje, festival en concerten smile.

Maar dat zijn een boel wensen, niet zo zeer verwachtingen.


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Lindsya vr 10 dec 2010 - 10:19

Ik hoop dat we in 2011 een tweede kindje in ons armen mogen houden en dat de ivf behandeling weer aanslaat. En dat we ons huisje verder af kunnen maken en nu echt drie weken kunnen gaan genieten van onze vakantie van de zomer, zonder dat we nare berichten krijgen weer over mijn moeder haar gezondheid. En dat mijn moeder het na haar zin gaat krijgen in haar nieuwe huis en dat haar gezondheid ook iets beter wordt en dat ik meer rust gaat krijgen qua de verzorging van mijn moeder.

Verder hoop ik dat het allemaal zo blijft door gaan als het nu gaat qua relatie, financieel, vrienden groep en familie.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Silva vr 10 dec 2010 - 10:51


Ik hoop dat ik mijn schooldiploma ga halen, zodat ik eindelijk klaar ben met mijn studie en geld kan gaan verdienen met mijn eigen bedrijfje.

Verder hoop ik dat mijn vriend en ik een iets minder moeizaam jaar gaan hebben dan dit jaar. Meerdere keren naar 't ziekenhuis voor kankeronderzoek geweest voor hem en ikzelf ben een half jaar ziek geweest, wat veel spanningen in onze relatie zorgde. Dus voor ons hoop ik een liefdevol, gezond jaar. hug

Verder hoop ik stiekem dat we misschien wel ergens anders gaan wonen, al schat ik die kans vrij klein in haha, maar dromen mag altijd... angel

Ik wil zelf in ieder geval minder moe zijn en nog een klein beetje relaxter, mezelf ontwikkelen, genieten van 't leven en 't vooral niet al te serieus nemen smile
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 10:54

Kindje, Lejow? Heb ik iets gemist? Leuk!

Ik hoop dat ik in 2011 wat vrolijker ben. 2010 was niet echt mijn jaar op sommige vlakken. Ik hoop eigenlijk dat ik een nieuwe leuke baan ga vinden dichter in de buurt. En ik hoop een nieuwe liefde te vinden. En ik hoop mooie reizen te maken. Dat laatste gaat sowieso wel goedkomen, nu die andere twee nog.
En verder hoop ik natuurlijk dat al m'n dierbaren gezond blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Pompoen vr 10 dec 2010 - 11:00

,


Laatst aangepast door тыквашка op vr 24 dec 2010 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Mermaid vr 10 dec 2010 - 11:05

Sowieso kom ik terug naar Nederland. Hoop dan snel een leuke baan te vinden als alles gaat zoals gepland ga ik samenwonen. Hoop dat het nieuwe jaar in het teken staat van mij en mijn vriend. Ook al zijn we bijna 3 jaar samen echt heel erg goed is het niet altijd gegaan. Hoop dat we nu meer rust vinden en eindelijk kunnen gaan genieten samen.
Ik hoop vriendinnen in het buitenland op te kunnen zoeken en een mooie reis te maken met mijn vriend.
En mijn zus krijgt nog een kindje! de derde alweer.. zo leuk Very Happy
en natuurlijk hoop ik dat t qua geld een goed jaar wordt en dat de gezondheid van mij en iedereen om me heen gewoon goed blijft.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Bliss vr 10 dec 2010 - 11:06

Ik hoop dat ik mijn positieve flow van dit jaar vast kan houden! Dit jaar zit ik voor het eerst sinds jaren beter in mn vel, heb leuker werk, leuke meiden in DH die ik regelmatig zie. Ik hoop dat ik wat minder onzeker word over bepaalde dingen en me op die manier in positieve zin ontwikkel. Verder zou het leuk zijn als ik eens een vent aan de haak sla (misschien wel die waar ik nu mee aan t daten ben??). We'll see... Oh ja, en ik hoop een vaste aanstelling te krijgen op de school waar ik nu werk!

Ik wens iedereen in elk geval alvast alle goeds voor 2011!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:29

тыквашка schreef:Ik hoop in 2011 af te studeren aan de kunstacademie! En ik hoop dat ik eindelijk van mijn heupklachten af kom! En verder hoop ik dat we dan ook in wat rustigere vaarwater komen, dat we de dingen in huis en in de tuin die moeten gebeuren kunnen (laten) doen en dat mijn man wat meer rust krijgt.

Ik hoop het ook heel erg voor je dat je van je heupklachten af komt! Nog geen kindje in 2011?
Enne..heb je je naam nu alweer veranderd? Waarom? Wat betekent deze naam, Tykvashka?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 11:47

Nou ik verwacht toch wel mijn studie af te sluiten in 2011. En hoop nog een nieuwe studie te kunnen beginnen. En daarnaast verwacht eis ik een Smikkelman in 2011. Maar dan mag ik eerst wel wat beter in mijn vel zitten en aan mezelf gaan werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  smooch vr 10 dec 2010 - 11:49

Waar ik het meest op hoop in 2011 is dat we voor een baby gaan ik kan niet wachten op dat moment. En hopelijk dat we gauw zwanger worden.

Verder wil ik graag naar New York, hopelijk gebeurt dat ook in 2011.
Verder zie ik wel wat er op mijn pad komt!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 12:08

Niet echt voor mezelf, maar toch hoop ik dat een van mijn beste vriendinnen eindelijk wat verbetering gaat krijgen met de behandelingen van haar ziekte. En zelf zou ik wel weer een keer verliefd willen worden haha. Gewoon weer even de kriebels van iemand krijgen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 14:35

Ik hoop in 2011 op een gezond kindje..
Dat we onze flat dit jaar wel zonder verlies kunnen verkopen en dat we een leuke gezinswoning kunnen vinden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011? Empty Re: Wat zijn dan de verwachtingen voor 2011?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum