Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf? Empty Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf?

Bericht  Feline di 24 mei 2011 - 6:54

Heeft iemand dat wel eens gedaan en hoe heb je dat aangepakt?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf? Empty Re: Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf?

Bericht  Linnie1985 di 24 mei 2011 - 6:59

Ik reageer altijd op winkel vacatures en soms staat er een vacature van partime en fulltime en dan verander ik mijn brief een beetje. (dus fulltime verander ik in partime)
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf? Empty Re: Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf?

Bericht  BJA di 24 mei 2011 - 9:06

Ik! Twee totaal verschillende functies.
Ik had gewoon een gesprek met 2 personen. smile
Maar volgens mij weet ik niet meer hoe ik toen gesolliciteerd had. Ik twijfel eraan of ik het in m'n brief had gezet, of dat zij zelf met het initiatief kwamen.
Uiteindelijk was na het eerste gesprek duidelijk dat ik voor functie 1 wilde gaan, tweede gesprek gehad, daarna aangenomen en er nu nog steeds werkzaam.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf? Empty Re: Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf?

Bericht  Kqip di 24 mei 2011 - 9:11

Ik heb ooit gesolliciteerd op een functie maar er stonden nog 2 functies op waar ik op wilde reageren. Heb gereageerd op de functie me het meeste aansprak en tijdens het gesprek hebben we het ook over de andere funties gehad. UIteindelijk werd het een andere functie, helaas beviel die niet zo (en t bedrijf ook niet) en was ik er snel weer weg (in mijn proeftijd)
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf? Empty Re: Solliciteren op 2 functies bij zelfde bedrijf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum