Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

+17
RYW
Winegum
Caroow
Jasmine
SarahKey
heartsdale
Pancake
Sugarfall
Raven
CCC
rapa nui
Ibbeltje
Tullow
Snoes
mzcharlotte
Middleme
SleepingBeauty
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  SleepingBeauty vr 18 mei 2012 - 21:15

Zouden jullie bij hetzelfde bedrijf willen werken als je man/vriend??

Ik kon een dagje bij via het uitzendbureau werken bij de zorginstelling van mijn man. Ik heb het toen niet gedaan, omdat het niet uit kwam.
Maar wat zouden jullie doen?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 21:17

Mijn ex en ik doceerden aan dezelfde school voor volwassenenonderwijs. Dat was geen enkel probleem, we zagen elkaar amper en zolang je niet gaat staan tongen in de personeelskamer zie ik het probleem ook niet.

De hele dag naast elkaar aan de lopende band staan ofzo lijkt me wel anders, dan ben je elkaar 's avonds beu en heb je niks meer te vertellen ( "Ik heb 50 dozen ingepakt vandaag....en jij? Oh...ook he").

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Middleme vr 18 mei 2012 - 21:18

Ik zou het niet doen. Je komt elkaar overdag dan zoveel tegen, dat je thuis niets meer te vertellen hebt. (als in, vertellen wat je overdag hebt meegemaakt, de ander was er bij)

Overigens werk ik wel in een bedrijf met veel familiebanden.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 21:26

Toevallig heb ik 2 dagen geleden een dagje met mijn vriend gewerkt. Hij werkt in de horeca en ze hadden niet genoeg mensen die dag, dus zijn baas vroeg of ik mee kon komen en dat heb ik gedaan.
Ik vond het zo een dagje niet erg, wel leuk eigenlijk. Mijn vriend en ik bleken ook een heel goed team en het was wel fijn om daarna nog even na te praten (was een hele drukke en hectische dag). Of ik het elke dag zou willen weet ik niet, ligt er denk ik aan hoe veel je elkaar ziet op een dag. Als je allebei op een andere afdeling werkt is het niet zo erg denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 21:28

Ik zou niet elke dag nauw met mijn vriend samen willen werken. Dat zal niet goed gaan Wink
Bij hetzelfde bedrijf werken en allebei een andere functie hebben, daar zie ik geen problemen in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 21:28

We hebben het er weleens over gehad omdat er zulke verschillende afdelingen binnen het bedrijf zijn, waardoor je elkaar maar weinig tegen komt. Maar ik zou het niet heel prettig vinden. Ik kan ook niet echt uitleggen waarom.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 21:30

Nooit doen. Ik weet hoe het is als het uitgaat. Dat is echt een afrader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 21:31

Middleme schreef:Ik zou het niet doen. Je komt elkaar overdag dan zoveel tegen, dat je thuis niets meer te vertellen hebt. (als in, vertellen wat je overdag hebt meegemaakt, de ander was er bij)

Overigens werk ik wel in een bedrijf met veel familiebanden.

Dat is dus niet waar. Het hangt er maar net vanaf op welke afdeling je werkt.
Als je op dezelfde afdeling werkt, dan wel.

Mijn man en ik werken nu ruim 4 jaar bij hetzelfde bedrijf en kwamen elkaar enkel in de pauze tegen.
Of als ik eens iets op zijn afdeling moest vragen.
Inmiddels werkt hij `s avonds en ik overdag. Wij hebben er totaal geen problemen mee.
We werken op heel verschillende afdelingen en hebben elkaar nog meer dan genoeg te vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 21:38

Ik zou dat gewoon doen hoor.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Tullow vr 18 mei 2012 - 22:44

Mijn en vriend en ik hebben allebei naar dezelfde functie gesolliciteerd en mogen beide op gesprek komen. Er zijn meerdere mensen nodig, dus de kans is groot dat we beide door gaan. Daarna zouden we nog allerlei tests moeten doorlopen etc. De kans is dus wel aanwezig dat we beide worden aangenomen, maar echt samen werken doen we dan waarschijnlijk niet.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 22:48

Mijn vriend en ik zijn beide militair en ik heb serieus nog nooit 1 dag met hem samengewerkt, gaat ook niet meer gebeuren maar stel het mocht het nog gebeuren weten we wel van ons beide hoe we onze relatie en werk goed kunnen scheiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Ibbeltje vr 18 mei 2012 - 22:49

Ligt er aan of je de hele dag met elkaar werkt denk ik. Maar anders zou ik het niet zo erg vinden denk ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  rapa nui vr 18 mei 2012 - 23:21

Bij ons op het werk zijn meerdere stellen. 1 stel werkte op verschillende afdelingen en is inmiddels gescheiden maar omdat het bedrijf vrij groot is komen ze elkaar amper tegem en ze hebben qua werkzaamheden ook niets met elkaar te maken. 1 stel werkt samen in de productie, wel op verschillende plekken, ze hebben elkaar daar ook door ontmoet, zijn getrouwd en zien dat niet als een probleem. Ik werk zelf ook samen met een getrouwd stel. Die hebben er zelf geen probleem mee, is soms wel komisch om te zien hoe ze reageren. Ik heb er op zich geen probleem mee maar zal niet snel commentaar op de ene geven tegen de ander terwijl er soms wel puntjes zijn waar ik me qua werk van de ene aan stoor.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  CCC vr 18 mei 2012 - 23:39

Nee, dat zou ik nooit doen... Eenmalig of niet... Dat zou voor ons beide niet werken.. Wil het ook een beetje leuk houden tussen ons Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Raven vr 18 mei 2012 - 23:43

Ik en mijn man werken allebei voor de luchtmacht, dus wel dezelfde werkgever maar een heel andere richting en veld.
Al kennen we wel collega´s van elkaar, omdat je die in een cursus of opleiding wel eens tegen komt. Dat is op zich wel grappig.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Sugarfall vr 18 mei 2012 - 23:45

Het lijkt mij echt niks.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Pancake za 19 mei 2012 - 0:01

Mijn vriend en ik werken bij hetzelfde bedrijf. We werken op verschillende afdelingen dus we komen elkaar nooit tegen.

Het lijkt me niks als je wel echt samen moet werken.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  heartsdale za 19 mei 2012 - 1:21

Hebben wij wel gehad mijn vriend was mijn l.eidinggevende:oops:
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:24

Ik heb 3 jaar samen gewerkt met mijn vriend. Oke de eerste 2 jaar hadden we niks samen maar het laatste jaar dus wel. Ik vond het eigenlijk heel erg fijn, spannend en leuk. Hij was trouwens toen ook nog eens mijn baas Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  heartsdale za 19 mei 2012 - 1:24

Razz_ schreef:Ik heb 3 jaar samen gewerkt met mijn vriend. Oke de eerste 2 jaar hadden we niks samen maar het laatste jaar dus wel. Ik vond het eigenlijk heel erg fijn, spannend en leuk. Hij was trouwens toen ook nog eens mijn baas Wink

Hihi bij ons ook!!

Spannende tijd vond ik het!
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 1:33

heartsdale schreef:
Razz_ schreef:Ik heb 3 jaar samen gewerkt met mijn vriend. Oke de eerste 2 jaar hadden we niks samen maar het laatste jaar dus wel. Ik vond het eigenlijk heel erg fijn, spannend en leuk. Hij was trouwens toen ook nog eens mijn baas Wink

Hihi bij ons ook!!

Spannende tijd vond ik het!

Grappig Very Happy Hoelang zijn jullie nu bij elkaar? Wij 4 jaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  heartsdale za 19 mei 2012 - 1:40

Wij 2 jaar.
We hadden al meteen een klik..Laughing
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  SarahKey za 19 mei 2012 - 2:32

Nee, maar dat komt omdat ik echt geen type ben voor in de bouw. Laughing En hij vind andermans kinderen echt niet leuk. Dus wij zullen nooit samen werken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Jasmine za 19 mei 2012 - 4:42

Het hangt er vanaf. Ik zou niet in hetzelfde bedrijf als mijn man willen werken, daar is het bedrijf te klein voor. (ca. 20 mensen).

Maar in het geval van TO zou ik er geen probleem mee hebben, zo lang het op een andere afdeling/groep is. Hetzelfde geldt voor andere bedrijfstakken, zolang het maar een groot bedrijf is en op een andere afdeling, zodat we elkaar hooguit in de kantine zien.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Caroow za 19 mei 2012 - 4:48

Mijn vriend en ik werken samen, hij is mijn directe leidinggevende. We werken niet altijd dezelfde tijdens en beleven het werk allebei anders, dus we hebben nog genoeg te praten. Ik heb hem op het werk leren kennen, dus ik weet niet beter. Het lijkt mij wel heel saai om zonder hem te werken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij het zelfde bedrijf werken als je man? Empty Re: Bij het zelfde bedrijf werken als je man?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum