Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ons huis.

+68
pindaatje
MissD
Makamba
Arwyn
mzcharlotte
Tsjip
Minx
Blondie
Error
Happy
GeKKiE
Mees
M_as
ExpressoB
Coccinelle
RioolSpook
vlinder-19
litllejoy
Viva
Linda
Spring
Tullow
kwak
Femmem
Curious
TGR
Eris
Puggle
Zonnetje
Snoes
Dennenappel
Poisongirl
Schaapke
Summerlovin
Macelka
silly-one
Sweety
Zwerver
Jezzie
Ilargi
Ibbeltje
Stuiterbal
CCC
Lejow
Caresses
Floor
Jasmine
Lavendel
Jade
Ster
Bosjesvrouw
Davinia
Tiana
Fayebella
Sjaantje
meisjesmama
Paper Crown
Roxy89
Parisienne
Monte
xxjojootjexx
Ella
Highway
Lady4
Shisha
Lilou
Jerry
Jeanette
72 plaatsers

Pagina 1 van 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Ons huis. Empty Ons huis.

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:47

Ik zal wel een topic openen waarbij ik gewoon blijf updaten, net zo makkelijk!

Gister even naar de bouw geweest er was nu in iedergeval te zien waar ons huis precies komt. Het lijkt nu zo verschrikkelijk klein!


Ons huis. 226358_1891056868412_1001190300_32119217_2236572_n

Ons huis. 247667_1891058628456_1001190300_32119227_5606180_n

Zo gaat het beneden dus worden, en daar kun je je nog niks van voorstellen.
Ons huis. 249125_1892261618530_1001190300_32121506_4466728_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 20:56

Gaaf zeg!! Heb je ook een voorbeeld hoe het moet gaan worden qua buitenkant?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:02

Zo moet het er ongeveer uit komen te zien, dit zijn huis aan de overkant die zijn (bijna) klaar.

Ons huis. 250649_1892279218970_1001190300_32121514_1942511_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:05

Wauw! Dat ziet er mooi uit hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 21:05

Dat wordt mooi zeg! Lekker veel ramen en veel lichtinval wss. Wanneer moet het ongeveer opgeleverd worden?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:10

Ze gaan uit van een jaar bouwen, dus dat zal volgend jaar mei worden.
Nog lang wachten, maar je weet wel waar je het voor doet Very Happy En ik vind het ook leuk om te kijken hoe de bouw gaat. Ze gaan deze week de fundering storten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Jerry ma 23 mei 2011 - 21:25

Gaaf!

Ze zijn hier in de straat ook een huis aan het bouwen. Toen ik de 'lijnen' op de grond zag, dacht ik ook 'wat wordt dat klein', maar 't wordt nu echt een kast van een huis (wat muren al niet doen :P ). Dat zie je ook weleens bij van die bouw-je-droomhuis-programma's, dus daar zou ik me niet te druk om maken Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Lilou ma 23 mei 2011 - 21:39

Haha Weetjewel, dat komt goed hoor! Ik had precies hetzelfde. Later kwamen de muren en bleken de slaapkamers juist groter dan ik had verwacht. Uiteindelijk trek je er in, staan je spullen er in en is de ruimte precies goed Very Happy
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Shisha ma 23 mei 2011 - 21:45

Spannend! Ik ben benieuwd hoe het er straks uit komt te zien.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Lady4 ma 23 mei 2011 - 22:09

Toen mijn ouders mijn hun huis lieten bouwen, vond ik het ook zo klein ogen. Maar niks is minder waar, wanneer het af is hoor!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Highway ma 23 mei 2011 - 22:29

Spannend zeg; leuk ook dat je nu echt precies de plek weet en alles wat meer kunt plaatsen. Wij hebben net ook getekend voor een nieuwbouw huis; degrond is net plat gemaakt waar het rijtje komt maar ze gaan pas in september echt beginnen. Kijk er erg naar uit!

Op de plattegrond ziet het er heel leuk uit! Die uitbouw nemen jullie dan ook neem ik aan? Doen jullie verder nog extra's als dakkapel etc?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 22:34

Ja we hebben de uitbouw we ook aan inderdaad, die tekening is puur voor onze woning, al het meer werk staat daar dus ook al ingetekend.
Wij nemen inderdaad ook een dakkapel over de hele breedte, maar dat nemen we niet in de bouw mee, dat laten we plaatsen zodra het opgeleverd is. Want dat scheelde gewoon enorm veel geld. Voor de rest hebben we eigenlijk niet veel meerwerk meegenomen, ja wat loze leidingen naar alle kamers boven, maar het toilet en de badkamer gaan we zelf doen, want wat wij wel mooi vonden en dan was het nog niet naar ons zin, kwam uit op 7000 euro meerwerk, nou laat maar zitten dan, dan doen we het zelf wel, de aansluitingen zitten er wel gewoon en hebben al het 1 en ander laten intekenen dus dat komt goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Ella di 24 mei 2011 - 2:19

Wij hebben ook een nieuwbouwhuis gekocht en vonden het in het begin ook klein lijken. Maar als het eenmaal af is dan is het groot hoor. Het is ook leuk om iedere x te gaan kijken. Wij krijgen nu bijna de sleutel en bij ons hebben ze 11 mnd gebouwd
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 6:54

Ziet er heel leuk uit zeg! lijkt me echt super om een nieuwbouw huis te hebben. lekker alles naar je zin maken en alles zo nieuw, heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  xxjojootjexx di 24 mei 2011 - 7:37

Leuk om te volgen!
Wordt vast heel erg mooi!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:31

Vanavond weer even naar de bouw geweest, want we hadden gehoord dat de fundering gestort was.
Ik vind het wel leuk om even te kijken hoe de bouw verloopt.
Mijn vriend op de plek waar de muur komt, doe je ook maar 1 keer Very Happy
Ons huis. 252766_1905514989856_1001190300_32140949_7594313_n

Ons blok, wij hebben precies het middelste huis. De hoeken hebben beide geen uitbouw 1 is ook nog niet verkocht trouwens.

Ons huis. 251749_1905515789876_1001190300_32140952_2400301_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Monte di 31 mei 2011 - 6:47

Leuk zeg! En aan welke kant komt de uitbouw? Want nu zijn de huizen nog gelijk aan elkaar toch? En neemt die uitbouw dan ook een groot gedeelte van de tuin weg, of blijft er nog genoeg tuin over? Ik vind het ook altijd leuk om die vorderingen te zien en het lijkt inderdaad kleiner als ze nog aan het bouwen zijn, maar als het af is dan valt het allemaal reuze mee en is het ruim zat.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:25

Leuk om dat zo bij te houden. Ik vind het altijd enorm snel gaan als je langs nieuwbouw dagelijks voorbij rijdt. Maar als het van jezelf is duurt het vast iets langer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:32

Mooi Weetjewel ! Ik wil ook een nieuw huis *zucht*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Parisienne di 31 mei 2011 - 7:37

Razz_ schreef:Mooi Weetjewel ! Ik wil ook een nieuw huis *zucht*
+1! Sad Maar het wordt vast een heel mooi huis Weetjewel!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Roxy89 di 31 mei 2011 - 19:59

haha toen wij de eerste keer op in onze fundering stonden vroeg ik me echt af of de keuken die we hadden uitgezocht er uberhaupt wel in ging passen en wat voor mini-bank we moesten bestellen. Toen het af was hebben we de bank zelfs om kunnen zetten van een 2-persoons naar een 3.5-persoonsbank. Dus, komt goed! Wink
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Paper Crown di 31 mei 2011 - 20:06

Superleuk, de vorderingen! Dat jullie daar gewoon mogen lopen..bij ons staan er hekken omheen Sad niet dat er meer dan een zandbak staat op dit moment!
Hebben jullie je keuken al uitgezocht? Ik denk dat jullie huis volgend jaar juni wordt en die van ons volgend jaar augustus dus we zitten allebei in de rotzooi tegelijk!

Trouwens, die huizen zonder uitbouw, wow, die ogen pas klein!!
:shock:

Ons nieuwe huis (1ste fase) die lijken ook zo mini! Zo gek is dat!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 2:49

Ga we kunnen er nu gewoon nog lopen, ben benieuwd voor hoe lang!

De uitbouw komt aan de achterkant dus rechts, maar we houden nog wel aardig tuin over, maar die hele berg grond ligt daar nu nog op. Dat is namelijk ook nog achtertuin.
Ik vind het ook zonde dat de hoeken geen uitbouw hebben hoor, maar goed die waren ook echt een heel stuk duurder dan die tussenwoningen. En qua ruimte binnen maakt het niet zoveel uit.

Ja zoals de planning is nu wordt het mei volgend jaar opgeleverd (ze zijn een maand eerder begonnen met de bouw) lekker in de zooi dan.
We hebben nog geen keuken gekocht, wel 1 laten tekenen en daar zit ik op te wachten (3d) en de prijsopgave. Voor de badkamer gaan we over een paar maanden naar op zoek, we weten ongeveer wat we willen dus dat scheelt ook wel.
Wel spannend hoor, ook al dingen voor de kids hun kamer bedenken. En ook offertes van dakkapellen opvragen, krijgen op zolder een dakkapel van 4.10, lekker ruim dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Paper Crown wo 1 jun 2011 - 3:14

Weetjewel schreef:Ga we kunnen er nu gewoon nog lopen, ben benieuwd voor hoe lang!

De uitbouw komt aan de achterkant dus rechts, maar we houden nog wel aardig tuin over, maar die hele berg grond ligt daar nu nog op. Dat is namelijk ook nog achtertuin.
Ik vind het ook zonde dat de hoeken geen uitbouw hebben hoor, maar goed die waren ook echt een heel stuk duurder dan die tussenwoningen. En qua ruimte binnen maakt het niet zoveel uit.

Ja zoals de planning is nu wordt het mei volgend jaar opgeleverd (ze zijn een maand eerder begonnen met de bouw) lekker in de zooi dan.
We hebben nog geen keuken gekocht, wel 1 laten tekenen en daar zit ik op te wachten (3d) en de prijsopgave. Voor de badkamer gaan we over een paar maanden naar op zoek, we weten ongeveer wat we willen dus dat scheelt ook wel.
Wel spannend hoor, ook al dingen voor de kids hun kamer bedenken. En ook offertes van dakkapellen opvragen, krijgen op zolder een dakkapel van 4.10, lekker ruim dus!

Nou, persoonlijk zou ik liever een btje inleveren op de tuin dan je ruimte in je huis. Sommige mensen willen een hele grote tuin, terwijl ik altijd denk, zo zonde! Een grote woonkamer is gewoon mooi en in NL hebben we nou eenmaal nooit superlang fantastisch tuinweer! Ik snap nooit waarom hoekhuizen altijd duurder zijn dan tussenwoningen.. Ik woon nu op een hoek en straks ook op de hoek maar dat is omdat het 2onder1 is. Ik zou liever dus in het midden wonen, veel meer geschut zit je dan. Waar zijn jullie gaan kijken voor een keuken? De leverancier die aangesloten is bij ons, die heeft wel keukens maar dat is siematic en nextline, ik ben niet van plan 35.000-40.000 voor een keuken uit te geven, maar na wat googlen kwam ik er dus achter dat je dat minimaal moet incalculeren voor een siematic..

We zijn afgelopen zaterdag naar het sanitair gaan kijken ook bij de aangewezen leverancier, maar die kunnen echt me wat met hun BELACHELIJKE prijzen. Je moet daar je sanitair uitkiezen, dan als je de offerte hebt, naar de aangewezen tegelboer en dan dus ook weer naar de installateur die ook weer zijn prijzen berekend. Dus ze gaan 3x winst pakken op onze badkamer, als ik dan alleen naar sanitair kijk dan zijn wij voor 25.000 klaar met de badkamer, maar dat waren we niet van plan uit te geven! Pffffffff..

Morgen gaan we weer op stap.. badkamers zoeken! Wij moeten alles al heel snel doorgeven, hebben jullie dat ook?

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Roxy89 wo 1 jun 2011 - 4:36

Wij hebben ook een keuken van Next, maar wij hebben zeker weten geen 40.000 euro betaald. Met een beetje grote mond kan je de helft van de prijs er af praten. Ben je hier zelf niet zo goed in kan je altijd iemand meenemen die dat wel doet. Die staat er mogelijk ook iets verder van af. Weet niet waar je woont, maar keertje in Belgie of Duitsland kijken scheelt ook een hoop meestal.
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons huis. Empty Re: Ons huis.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum