Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

+2
Susan
PiP
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  PiP di 27 dec 2011 - 8:23

Wij willen een Joolz Day aan gaan schaffen en dan in de jeans uitvoering.
Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie ervaring hiermee is?
Slijt dit niet? Ik neem aan dat dit wel zo bewerkt is dat dat niet gebeurd?


Laatst aangepast door PiP op wo 28 dec 2011 - 6:38; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  Susan di 27 dec 2011 - 8:32

Wij hebben een Bugaboo met jeansbekleding (alleen de wagen zelf, de aanvullende bekleding is in zandkleur, een hele wagen met jeansstof vonden wij toen te donker) en het blijft gewoon mooi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  PiP di 27 dec 2011 - 8:45

Ik vind de Bugaboo jeansstof net wat mooier, die is wat donkerder.
Maar ik wil geen Bugaboo laughcry
Je kan bij de Joolz kiezen uit een zilveren of een zwart frame. Wij gaan voor het zilveren zodat het niet te donker is.
Dit is hem dan:
Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! JoolzCompleet11_mi1_tb_1
Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! JoolzCompleet11_e_tb_1

We willen hem morgen gaan bestellen en ik zie dat hij gewoon op voorraad is Very Happy

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:45

Die is cool! En dat kan erg goed voor jongen én meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  Susan di 27 dec 2011 - 8:47

Klopt, de kleur van de stof vind ik op zich ook wel mooier. Later had ik er ook een beetje spijt van dat we niet de hele wagen in jeansstof hadden genomen. Wij hebben zandkleurige aanvullende bekleding. Toen ik zwanger was van Yrsa wilde ik eigenlijk roze aanvullende bekleding of alsnog denim aanvullende bekleding, maar dat heb ik uiteindelijk niet meer gedaan, zij heeft ook niet veel in de Bugaboo gelegen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  PiP di 27 dec 2011 - 8:50

En dan een rose of blauwe matrashoesje en evt dekentje erin Very Happy

Jammer dat ze geen rose of blauwe uitvoering hebben anders had ik nog even met de voetenzak gewacht!
Kan natuurlijk sowiezo wel, maar er is nu 10% korting op alles en we gaan hem meteen al voor onze dochter gebruiken.
De oude wandelwagen gaat dan vast op marktplaats. Hopelijk past ze nog in deze voetenzak, ze is namelijk uit die van de speedi gegroeid... Nou ja, tot nu toe hebben toch nog niet echt een winter gehad.


Laatst aangepast door PiP op di 27 dec 2011 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  Printje di 27 dec 2011 - 10:58

Hij is idd erg stoer!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  PiP di 27 dec 2011 - 22:12

Verder niemand ervaring ermee?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  zwaai zwaai wo 28 dec 2011 - 5:44

Ik heb zelf geen ervaring met kinderwagens maar ik werk in een babyzaak. De joolz staat heel goed aangeschreven ( is flink aan het concureren met bugaboo ). De bekleding van de joolz blijft heel mooi. Het spijkerstof geeft ook niet af. De service van joolz is ook erg goed. Zodra er wat mis is met de wagen (wat echt bijna niet voor komt) dan wordt het meteen opgelost. Als je nog vragen heb dan hoor ik het wel!
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  PiP wo 28 dec 2011 - 6:37

We zijn toch voor een andere stof gegaan na lang twijfelen....
Ik vond die Earth edition erg mooi, maar die is ook 150,- duurder.
Dat was dus eigenlijk geen keuze, maar toen zag mijn man hem staan en ik zag hem steeds naar die wagen kijken, haha.
Dus toen gevraagd of hij hem ook mooi vind en eigenlijk vond hij hem ook erg mooi!
Nu zei de verkoopster dat hier de luiertas en bekerhouder twv 105,- bij zit. En nu was er korting en was het prijsverschil 135,- We hopen/denken dat hij in de toekomst ook wel meer opleverd bij 2e hands verkoop.
Dit was eigenlijk totaal niet de bedoeling, maar mijn man had ook net voor me de wagen gingen bestellen 150 euro aan koper ingeleverd en de laatste maanden erg veel overgewerkt, dus het mocht voor deze keer smile

Dit is hem dan:
Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Joolz_Day_Earth_Cactus_Green

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 6:43

Mooi hoor! Maar waarom heb je een nieuwe wagen gekocht? Had je er geen meer van je dochtertje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  PiP wo 28 dec 2011 - 6:44

Zie vraag en aanbod Wink

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  Ezzer wo 28 dec 2011 - 7:23

Wij hebben ook de Joolz maar dan zilver met zwart frame! Heerlijke wagen vind ik het! Alleen het boodschappenmandje is behoorlijk klein.
Het frame aan de bak en de kap beschadigd wel snel. Hij is hier een aantal keer tegen de muur gekomen en er zitten nu een paar witte krasjes op.
Maar goed, verder een super wagen en zou hem zo weer kopen! smile
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  Coco wo 28 dec 2011 - 8:03

Vind deze veel mooier dan de jeansuitvoering! Veel plezier ermee.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  zwaai zwaai wo 28 dec 2011 - 10:27

Ezzer schreef:Wij hebben ook de Joolz maar dan zilver met zwart frame! Heerlijke wagen vind ik het! Alleen het boodschappenmandje is behoorlijk klein.
Het frame aan de bak en de kap beschadigd wel snel. Hij is hier een aantal keer tegen de muur gekomen en er zitten nu een paar witte krasjes op.
Maar goed, verder een super wagen en zou hem zo weer kopen! smile

Ik heb wel eens gehoord dat het zwarte frame 2 keer gespoten wordt, maar dat het wel eens voor komt dat hij maar 1 keer gespoten is. En dan zie je dat soort krasjes snel. Als je nog eens in de zaak bent waar je hem gekocht heb moet je die krasjes is laten zien. Misschien is hij inderdaad niet goed gespoten en heb je er garantie op.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  PiP wo 28 dec 2011 - 10:33

Wij wouden eerst ook geen zwart frame omdat we bang waren dat er snel krassen op zouden komen, maar toen bedacht ik me dat er op ons zilveren frame zwarte gebruikerssporen zitten, dus dat maakt ook weinig uit!

Boodschappenmandje is inderdaad wel aan de kleine kant, maar ik wil er zo`n XL boodschappentas bijkopen voor als ik boodschappen ga doen. Vind het wel weer ideaal dat het mandje dicht kan en dat je er onzichtbaar je portomonnee oid in kan leggen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere! Empty Re: Ervaring kinderwagen met jeansbekleding? toch een andere!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum