Vitaminentabletten dreumes
+3
Darius
Susan
Nana
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vitaminentabletten dreumes
Hallo meiden!
Mijn dreumes eet al maanden geen warm eten meer, op zich maak ik me daar niet druk om. Maar ik dacht misschien is het wel goed om wat aanvullende vitamines te gaan geven. Nu vroeg ik me af zijn er vitaminetabletten voor kinderen van 21 maanden? Welk merk hebben jullie en hoe bevalt het (vinden je kids het lekker/ krijgen ze de tabletten makkelijk weg?).
En als je vitaminetabletten geeft moet je dan ook aanvullend vitamine D blijven geven?
Alvast bedankt!
Mijn dreumes eet al maanden geen warm eten meer, op zich maak ik me daar niet druk om. Maar ik dacht misschien is het wel goed om wat aanvullende vitamines te gaan geven. Nu vroeg ik me af zijn er vitaminetabletten voor kinderen van 21 maanden? Welk merk hebben jullie en hoe bevalt het (vinden je kids het lekker/ krijgen ze de tabletten makkelijk weg?).
En als je vitaminetabletten geeft moet je dan ook aanvullend vitamine D blijven geven?
Alvast bedankt!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Vitaminentabletten dreumes
Ik had van die beertjes van Optimax en die vermaalde ik dan door zijn toetje of limonade, maar hij proefde het altijd, dus toen ben ik Roosvicee Multivit gaan geven en dat gaat wel goed. Daarnaast geef ik nog wel vitamine D, want dat zit daar niet in.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Davitamon is vanaf 1 jaar en laurens vindt het heerlijk! Vloeibaar en pilletjes.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ook voor de oudste 2 die beertjes gehad, maar nu van kruidvat, die zijn er vanaf 1 jaar. Ze zijn er in sinaasappelsmaak en aardbei.
De oudste vindt ze wel lekker, alleen ons zoontje vind er niet veel aan.
De oudste vindt ze wel lekker, alleen ons zoontje vind er niet veel aan.
Gast- Gast
Hier de multivitamine van Kruidvat. D zit daar al in. Daarnaast krijgen ze ook nog visolie.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, hier krijgen ze ook visolie.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn zoon krijgt die beertjes. Kijkt hij elke keer weer naar uit
Gast- Gast
Haha bah die beertjes! Mijn moeder probeerde mij vroeger ook altijd die dingen aan te smeren, maar ik verstopte ze altijd
En als er iets door mijn drinken of pap zat dan proefde ik het ook gelijk.
Wat een troep!
En als er iets door mijn drinken of pap zat dan proefde ik het ook gelijk.
Wat een troep!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hier ook Davitamon vanaf 1 jaar. (van die roze zonnetjes) B.randon vind ze heerlijk!
Misschien een stomme vraag; maar 'moet' ik hierbij ook nog visolie geven? En waar is dat eigenlijk allemaal goed voor?
Misschien een stomme vraag; maar 'moet' ik hierbij ook nog visolie geven? En waar is dat eigenlijk allemaal goed voor?
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Je moet niks, maar het is wel goed voor de ontwikkeling van de hersenen, zeker als je kind toch al niet zo goed eet is het wel prettig als je weet dat je kind toch die vetten binnenkrijgt.
Susan- Lady Post-a-lot
Onze zoon krijgt van die roze ´snoepjes´ van Davitamon. Vindt hij heel lekker
Gast- Gast
Hoi meiden!
Nou morgen ga ik dan maar eens de roze snoepjes halen. Ben benieuwd wat mijn ventje ervan vindt.
Van welk merk is de visolie?
Nou morgen ga ik dan maar eens de roze snoepjes halen. Ben benieuwd wat mijn ventje ervan vindt.
Van welk merk is de visolie?
Nana- Prater
Het is er van meerdere merken, ik zou eens bij de Tuinen kijken of online op het Visolieplein.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Je moet niks, maar het is wel goed voor de ontwikkeling van de hersenen, zeker als je kind toch al niet zo goed eet is het wel prettig als je weet dat je kind toch die vetten binnenkrijgt.
Inderdaad, vooral omdat hij al niet zo goed eet, wil ik er wel zeker van zijn dat hij toch genoeg binnenkrijgt qua vitamines enz.
Is de visolie er alleen in (van die grote) capsules?
Bedankt alvast!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik geef visolie van el mare, je kunt die kapsules ook kapot prikken en het ergens door doen. Bij mij bijten ze t kapot en spugen het omhulsel uit.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
@ Storm - ja dat zou idd wel makkelijk zijn!
@ All - ik heb de kauwvitamines gehaald van Davitamon.. nou die ging er heel goed in! Mijn zoontje liep helemaal trots met dat gele potje door het huis.
@ All - ik heb de kauwvitamines gehaald van Davitamon.. nou die ging er heel goed in! Mijn zoontje liep helemaal trots met dat gele potje door het huis.
Nana- Prater
Haha ja mijn zoontje vindt die ook heel lekker soort frambozen smaak zit eraan.
Gast- Gast
Storm schreef:Bestaan er ook visolie vitamines voor een dreumes?
Ja, er zijn er meerdere, bijvoorbeeld Eye Q Baby, te koop bij de Tuinen, die zijn van 6 maanden tot 2 jaar, die kun je heel makkelijk openen door het uiteinde eraf te draaien, of MorDHA Mini I.Q., te bestellen bij het Visolieplein, die zijn van 1 tot 6 jaar en hebben een aardbeiensmaakje.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan, zijn die laatste die jij noemt (Eye Q Baby) alleen visolie?
Want ik zie dat het vanaf 6 maanden is en dat heb ik nog nooit ergens gezien. Of is het een complete vitamine inclusief visolie? Want dat hoeft een baby toch niet?
Ik heb altijd die sponge bob tabletten van Dagravit of die zonnetjes van Davitamon.
Want ik zie dat het vanaf 6 maanden is en dat heb ik nog nooit ergens gezien. Of is het een complete vitamine inclusief visolie? Want dat hoeft een baby toch niet?
Ik heb altijd die sponge bob tabletten van Dagravit of die zonnetjes van Davitamon.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Flemy schreef:Susan, zijn die laatste die jij noemt (Eye Q Baby) alleen visolie?
Nee, dat is alleen visolie.
http://www.springfieldnutra.com/product.php?id=93
Susan- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Smijtgedrag dreumes
» Regenkleding dreumes
» Pff... vliegen met dreumes
» Dreumes straffen?
» Dreumes + drifbuien