Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schone handdoek

+46
Tullow
TNMN
Tsjip
Parisienne
marjoleinnn
Schaapke
luisa
Ella
Annoek
Caresses
xxDila
TukTuk
Dennenappel
Jude
Bliss
Jeanette
Ambivalence
Toet
rapa nui
_Lacey_
Pien
ekiaam87
JustMeDaan
Phileine
Sushi
Shisha
Océane
aardbeitje
Pussycat
Sterre
Serena
Rovine
Error
Gebruikersnaam
Sarah1985
Linda
Sneeuwvlok
Mizz_S
Benthe
Jerry
Atelier Madame
Caramba
banjer49
Feline
Zininzon
Caroow
50 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:32

ekiaam87 schreef:
_Suus_ schreef:Wat gebruikt iedereen zo'n handdoek kort/weinig zeg! EEN keer??? Ik gebruik die van mij veel vaker, een keer of vijf. Ik ben schoon als ik uit de douche kom dus ik snap echt niet waarom een handdoek dan meteen in de was zou moeten. Ik hang hem netjes uit als ik me heb afgedroogd en dan is die handdoek dus echt niet vies.

+1, tenzij ik gesport heb, die handdoek gaat wel gelijk de was in.

Na het sporten gaat ie wel meteen de was in idd, ik heb ook speciale sporthanddoeken, dan kan ik tenminste aan de kleur zien dat ie al eerder gebruikt is :P (Knalroze voor mij, donkerblauw voor mijn vriend)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  _Lacey_ ma 23 mei 2011 - 5:42

Beide handdoeken gebruik ik twee keer.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:47

_Suus_ schreef:Wat gebruikt iedereen zo'n handdoek kort/weinig zeg! EEN keer??? Ik gebruik die van mij veel vaker, een keer of vijf. Ik ben schoon als ik uit de douche kom dus ik snap echt niet waarom een handdoek dan meteen in de was zou moeten. Ik hang hem netjes uit als ik me heb afgedroogd en dan is die handdoek dus echt niet vies.
Maar wat is schoon. Je droogt ook tussen je tenen, je voeten, je geslacht, je gezicht (en ik hoop in een andere volgorde). Daarna mag hij van mij wel in de was!

Ik heb een aparte handdoek voor mijn haar, daar doe ik wel twee keer mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  rapa nui ma 23 mei 2011 - 5:51

Smikkell schreef:
_Suus_ schreef:Wat gebruikt iedereen zo'n handdoek kort/weinig zeg! EEN keer??? Ik gebruik die van mij veel vaker, een keer of vijf. Ik ben schoon als ik uit de douche kom dus ik snap echt niet waarom een handdoek dan meteen in de was zou moeten. Ik hang hem netjes uit als ik me heb afgedroogd en dan is die handdoek dus echt niet vies.
Maar wat is schoon. Je droogt ook tussen je tenen, je voeten, je geslacht, je gezicht (en ik hoop in een andere volgorde). Daarna mag hij van mij wel in de was!

Dat laatste heb ik ook, ik vind het dan echt niet fris meer als ik me op al die plekjes heb afgedroogd. En dan het idee dat je dat dan de volgende dag weer voor je gezicht gebruikt.. Ik gebruik hem wel altijd om de vloer, douche etc. af te drogen dus dan kan hij na die tijd zeker de was in.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:52

Voor mijn gezicht heb ik een aparte en als ik ongesteld ben gaat ie natuurlijk wel meteen de was in...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:00

Purple schreef:Ik gebruik m'n handdoek maar 1 keer. Daar droog ik dan m'n haar en lichaam mee af maar ik maak er ook gelijk de vloer en douch mee droog.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Toet ma 23 mei 2011 - 7:14

Ik gebruik mijn handdoek maar 1 keer, het is zelfs nog nooit in me opgekomen hem vaker te gebruiken.. Rolling Eyes
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:17

toetje_ schreef:Ik gebruik mijn handdoek maar 1 keer, het is zelfs nog nooit in me opgekomen hem vaker te gebruiken.. Rolling Eyes
Nee, inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:43

Gaat gewoon na 1x de was in :-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:48

rapa nui schreef:
Smikkell schreef:
_Suus_ schreef:Wat gebruikt iedereen zo'n handdoek kort/weinig zeg! EEN keer??? Ik gebruik die van mij veel vaker, een keer of vijf. Ik ben schoon als ik uit de douche kom dus ik snap echt niet waarom een handdoek dan meteen in de was zou moeten. Ik hang hem netjes uit als ik me heb afgedroogd en dan is die handdoek dus echt niet vies.
Maar wat is schoon. Je droogt ook tussen je tenen, je voeten, je geslacht, je gezicht (en ik hoop in een andere volgorde). Daarna mag hij van mij wel in de was!

Dat laatste heb ik ook, ik vind het dan echt niet fris meer als ik me op al die plekjes heb afgedroogd. En dan het idee dat je dat dan de volgende dag weer voor je gezicht gebruikt.. Ik gebruik hem wel altijd om de vloer, douche etc. af te drogen dus dan kan hij na die tijd zeker de was in.

Mijn tenen, voeten en doos zijn juist extra schoon als ik uit de douche stap :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Ambivalence ma 23 mei 2011 - 8:00

Ik gebruik hem ook een keer of vijf. Eerlijk gezegd is het nooit bij me op gekomen om hem al na één keer in de was te doen Embarassed. Blijf aan het wassen dan...
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:04

Vijf keer :shock: wel alleen voor je haar neem ik aan?

Een handdoek voor mijn lichaam gebruik ik 1 keer en daarna gaat ie in de was. De handdoek voor mijn haren 2 keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:06

Ambivalence schreef:Ik gebruik hem ook een keer of vijf. Eerlijk gezegd is het nooit bij me op gekomen om hem al na één keer in de was te doen Embarassed. Blijf aan het wassen dan...

Haha ja ik had dus precies dezelfde reactie. Zeker gezien ik geen eigen wasmachine heb, kan ik niet wassen wanneer ik wil en dus doe ik wat langer met m'n handdoeken. Ook nooit gezien als vies ofzo, en ook niet vanuit huis meegekregen dat je er zo kort mee doet, daar doen we er een week mee. Maar aangezien ik die hopelijk volgende week heb..wie weet.. Alleen vind ik 1 x drogen en daarna in de was echt heel erg overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 8:10

De handdoeken waar ik mijn lichaam mee heb af gedroogd gaan na 1x gelijk de was in. De handdoek waarmee ik mijn haren heb gedroogd gebruik ik daarna om tanden te poetsen (naja mond afvegen :P ) en om mijn gezicht even nat te maken en te drogen nadat ik mijn make up eraf heb gehaald. En die gaat na 2x de was in.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:11

Wij doen hier 2 keer met handdoeken voordat ze de was in gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Ambivalence ma 23 mei 2011 - 8:13

Thuis deden we er een week mee inderdaad. Ik gebruik ook geen aparte handdoek voor mijn haar trouwens...
Ik voel me nu wel een beetje een ranzig, wereldvreemd persoon Laughing
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Bliss ma 23 mei 2011 - 8:15

Toen ik nog thuis woonde, pakte ik elke dag een nieuwe handdoek. Maar sinds ik op mezelf woon, doe ik zo'n 2-3 keer met een handdoek. Ik gebruik er gewoon één, dus geen aparte voor mn haar. Dat maak ik gewoon eerst droog en daarna drupt het niet echt meer op mn lichaam. Na het douchen hang ik hem uit over de stang waar het gordijn aan hangt en de volgende dag is ie allang weer droog (en ik heb ook geen raam).
Ik moet al zo vaak wassen vind ik zelf, dus ik ga echt niet elke dag een handdoek in de was doen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:17

Ambivalence schreef:Thuis deden we er een week mee inderdaad. Ik gebruik ook geen aparte handdoek voor mijn haar trouwens...
Ik voel me nu wel een beetje een ranzig, wereldvreemd persoon Laughing

Welnee joh, ik was ook stomverbaasd om te lezen dat zo veel mensen 'm maar 1 x gebruiken (dit topic was namelijk naar aanleiding van een dergelijk gesprek). Maar goed, ik kan niet zo vaak wassen en ben niet anders gewend dan dat ik wat langer met m'n handdoek doe :P Mijn handdoeken zijn trouwens 10 euro per stuk (van die heerlijke hotel kwaliteit) dus ik ga echt niet heel veel handdoeken kopen :P Ik heb twee van die lekkere handdoeken en nog 4 gewone dunnere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:19

Thuis deden wij er ook 3/4 dagen mee.. Mijn zus, moeder en ik.. Mijn vader pakte wel elke dag een nieuwe.. Mijn vriend pakt ook vaker een nieuwe (meestal na 1 of 2x).. Maar op een of andere manier ruikt zijn handdoek na 1x afdrogen ook gelijk muf.. Mijne blijft altijd gewoon normaal ruiken Laughing

Mijn vriend zweet ook altijd direct als hij de douche uitkomt? Rolling Eyes Dat vind ik nog steeds het raarste wat er is.. Ik krijg het bijna altijd direct koud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Ambivalence ma 23 mei 2011 - 8:21

Marin schreef:
Ambivalence schreef:Thuis deden we er een week mee inderdaad. Ik gebruik ook geen aparte handdoek voor mijn haar trouwens...
Ik voel me nu wel een beetje een ranzig, wereldvreemd persoon Laughing

Welnee joh, ik was ook stomverbaasd om te lezen dat zo veel mensen 'm maar 1 x gebruiken (dit topic was namelijk naar aanleiding van een dergelijk gesprek). Maar goed, ik kan niet zo vaak wassen en ben niet anders gewend dan dat ik wat langer met m'n handdoek doe :P Mijn handdoeken zijn trouwens 10 euro per stuk (van die heerlijke hotel kwaliteit) dus ik ga echt niet heel veel handdoeken kopen :P Ik heb twee van die lekkere handdoeken en nog 4 gewone dunnere.

Haha, fijn dat ik niet de enige ben Wink Ik heb ook van die grote handdoeken van hotel kwaliteit inderdaad, heerlijk!
Ik kom uit een gezin met vier kinderen en ik denk dat mijn moeder zou doordraaien als iedereen na één keer z'n handdoek in de was gooide.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:24

Ambivalence schreef:
Marin schreef:
Ambivalence schreef:Thuis deden we er een week mee inderdaad. Ik gebruik ook geen aparte handdoek voor mijn haar trouwens...
Ik voel me nu wel een beetje een ranzig, wereldvreemd persoon Laughing

Welnee joh, ik was ook stomverbaasd om te lezen dat zo veel mensen 'm maar 1 x gebruiken (dit topic was namelijk naar aanleiding van een dergelijk gesprek). Maar goed, ik kan niet zo vaak wassen en ben niet anders gewend dan dat ik wat langer met m'n handdoek doe :P Mijn handdoeken zijn trouwens 10 euro per stuk (van die heerlijke hotel kwaliteit) dus ik ga echt niet heel veel handdoeken kopen :P Ik heb twee van die lekkere handdoeken en nog 4 gewone dunnere.

Haha, fijn dat ik niet de enige ben Wink Ik heb ook van die grote handdoeken van hotel kwaliteit inderdaad, heerlijk!
Ik kom uit een gezin met vier kinderen en ik denk dat mijn moeder zou doordraaien als iedereen na één keer z'n handdoek in de was gooide.

Haha ja wij zijn ook met 5 kinderen thuis, en die wasmachine draait echt al zo non-stop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:25

En je bent ook gewoon schoon als je gedoucht hebt, dus waarom zou je niet langer met een handdoek kunnen doen? Vind er niets vies aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Ambivalence ma 23 mei 2011 - 8:27

Marin schreef:
Ambivalence schreef:
Marin schreef:
Ambivalence schreef:Thuis deden we er een week mee inderdaad. Ik gebruik ook geen aparte handdoek voor mijn haar trouwens...
Ik voel me nu wel een beetje een ranzig, wereldvreemd persoon Laughing

Welnee joh, ik was ook stomverbaasd om te lezen dat zo veel mensen 'm maar 1 x gebruiken (dit topic was namelijk naar aanleiding van een dergelijk gesprek). Maar goed, ik kan niet zo vaak wassen en ben niet anders gewend dan dat ik wat langer met m'n handdoek doe :P Mijn handdoeken zijn trouwens 10 euro per stuk (van die heerlijke hotel kwaliteit) dus ik ga echt niet heel veel handdoeken kopen :P Ik heb twee van die lekkere handdoeken en nog 4 gewone dunnere.

Haha, fijn dat ik niet de enige ben Wink Ik heb ook van die grote handdoeken van hotel kwaliteit inderdaad, heerlijk!
Ik kom uit een gezin met vier kinderen en ik denk dat mijn moeder zou doordraaien als iedereen na één keer z'n handdoek in de was gooide.

Haha ja wij zijn ook met 5 kinderen thuis, en die wasmachine draait echt al zo non-stop.

Hier ook inderdaad! En geen droger, dus alles werd aan waslijnen gehangen... Ik snap mijn moeder wel :P

Edit: eens met Lize ook.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:28

Ik kom uit een gezin van 7 kinderen, en wij gebruikten de handdoek ook echt maar 1x, ik zou anders nooit meer weten welke handdoek van mij was. Kleine douche, echt piepklein, en dus geen ruimte om op te hangen, laat staan 9 handdoeken. En op de slaapkamers was het ook overvol, dus dan maar in de was. De droger was gewillig! (En zelfs die hadden we eerder niet)


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op ma 23 mei 2011 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Jude ma 23 mei 2011 - 8:29

Toen ik nog thuis woonde pakte ik iedere dag een schone handdoek. Sinds ik samenwoon doe ik 2 x met een handdoek. Anders blijf ik aan het wassen laughcry
Jude
Jude
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schone handdoek - Pagina 3 Empty Re: Schone handdoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum