Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

+12
Mikki
Parisienne
Dolphinne
Wennes
PapillonRose
Annemie
Bruintje Beer
Lindsya
mauwmauw
Monnie
Tania
LMCurious
16 plaatsers

Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  LMCurious do 26 mei 2011 - 6:51

NAV het badtopic was ik eigenlijk ook wel benieuwd hoevaak de kindjes schone kleding aan krijgen.

Wij houden standaard aan, elke dag schone romper (inmiddels onderbroek en hemd), elke dag schoon shirt en sokken en als de broek niet vies is gaat die 2 dagen mee. Overigens is het bij milou altijd maar kijken hoelang ze dingen schoon houd en hoeveel gematcht kan worden, haha. maar max. 2 dagen hetzelfde.

Voor mezelf geld overigens onderbroek 2x daags schoon, bh om de dag, shirt 1-2 dagen (afhankelijk of ik er een topje onder heb die ik wel dagelijks verschoon), broek meestal 2-3 dagen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Tania do 26 mei 2011 - 6:57

J. heeft bijna elke dag alles schoon aan. Af en toe gaat een broekje twee dagen mee, maar meestal heeft hij hem wel vies gemaakt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 6:57

LMCurious schreef:NAV het badtopic was ik eigenlijk ook wel benieuwd hoevaak de kindjes schone kleding aan krijgen.

Wij houden standaard aan, elke dag schone romper (inmiddels onderbroek en hemd), elke dag schoon shirt en sokken en als de broek niet vies is gaat die 2 dagen mee. Overigens is het bij milou altijd maar kijken hoelang ze dingen schoon houd en hoeveel gematcht kan worden, haha. maar max. 2 dagen hetzelfde.

Voor mezelf geld overigens onderbroek 2x daags schoon, bh om de dag, shirt 1-2 dagen (afhankelijk of ik er een topje onder heb die ik wel dagelijks verschoon), broek meestal 2-3 dagen.

Hier voor H. hetzelfde als bij J.oris.

Ikzelf trek elke dag schoon ondergoed aan en een shirt draag ik ook maar 1 dag.
Een broek (afhankelijk van hoeveel smurrie H erop gesmeerd heeft) 2 tot 3 dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:20

Elke dag alles schoon. Soms 2 keer per dag of meer.

Ligt aan wat hij heeft gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Monnie do 26 mei 2011 - 7:22

N. krijgt ook elke dag schone kleding. Dat is ook echt wel nodig.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  mauwmauw do 26 mei 2011 - 7:28

V krijgt elke dag een schone romper,soms 2x als papa hem naar bed brengt(die denkt dat mama het leuk vind om te wassen)shirt elke dag schoon,is dan ook echt vies door het spugen,soms 2x per dag als hij een erge spuug dag heeft.broek als die schoon is 2 dagen en anders 1 dag.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:31

Elke dag, heel af en toe iets twee dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:31

romper, sokjes en shirtje sowieso elke dag schoon, soms zelfs twee keer als ze veel gesmeerd heeft, of de luier is doorgelekt. Broekje soms twee dagen als ze 'm niet vies heeft gemaakt (wat uitzonderlijk is).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Lindsya do 26 mei 2011 - 7:37

Mijn zoontje krijg elke dag schone kleren aan. Zijn broek heeft die soms twee dagen aan.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Bruintje Beer do 26 mei 2011 - 7:42

Ze krijgt hier elke dag schone kleren aan. Broek/rok gaat niet altijd de was in. Als deze nog schoon is gaat deze de kast in en die draagt ze dan nog een keertje
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Annemie do 26 mei 2011 - 8:14

Mijn zoontje krijgt om de 2 a 3 dagen schone kleding aan, maar als het vies is, dan vaker, meestal krijgt hij wel vaak een schoon shirt aan. Het komt ook weleens voor dat hij 3 keer per dag schone kleding aan moet.. dus heel verschillend.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  PapillonRose do 26 mei 2011 - 8:27

Hier vrijwel elke dag alles schoon. De romper moet sowieso elke dag wel schoon vind ik, maar verschoon meestal maar meteen alles. Soms is dat niet eens echt vies, soms wel. Maar ik heb ook zoveel kleertjes dat ze nu tenminste alles aan krijgt als ik het elke dag allemaal verschoon angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Wennes do 26 mei 2011 - 9:06

Toen B jonger was moest hij veel spugen en had hij vaak 5 setjes per dag aan.
Gelukkig is dit nu niet meer, maar ik moet hem wel iedere dag schone kleren aandoen. Het is echt een smeerpoetsje.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Dolphinne do 26 mei 2011 - 9:19

De bovenkleding eigenlijk elke dag wel schoon. Soms een keer een broek 2 dagen.
Ondergoed meestal 2 dagen (er zit nu toch nog een luier onder).

Zelf elke dag schoon ondergoed. BH 2 a 3 dagen en andere kleding 2 dagen (behalve met erg warm weer, dan gaat een shirtje maar 1 dag mee). Als ik moet werken gaat mn bh 's avonds wel meteen in de was (of neem al een schone mee voor erna)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Parisienne do 26 mei 2011 - 9:55

N. krijgt ook bijna elke dag wel iets schoons aan. Als een broekje niet echt vies geworden is gebruik ik het meestal nog wel een keer. Het ligt er ook gewoon aan hoe vies ze is en of ze tussendoor wat schoons aan heeft gekregen. Als ik haar een schoon shirtje aan trek aan het eind van de dag (omdat de andere zeiknat of vies is geworden) en deze blijft schoon als ze naar bed gaat, doe ik hem vaak op een hangertje en gooi hem niet gelijk in de was.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 19:22

Onze oudste kinderen krijgen elke dag schone kleren aan. Dochter heeft een hemd en onderbroek aan, hemd gaat om de dag in de was, onderbroek elke dag. De romper van onze zoon ook om de dag.

De tweeling draagt de kleding normaal 2 dagen, als ze niet hebben gespuugd uiteraard. Ze spugen zelden, dus dat kan prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Mikki do 26 mei 2011 - 21:03

Ondergoed/rompers krijgen ze iedere dag schoon aan. Truitjes meestal ook, broeken/rokken kunnen meestal wel 2 dagen mee.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  loesje do 26 mei 2011 - 21:08

Mijn zoontje krijgt om de 2 dagen schone kleding aan, maar als het vies is, dan vaker, meestal krijgt hij wel vaak een schoon shirt aan. Het komt ook weleens voor dat hij 3 keer per dag schone kleding aan moet.. dus heel verschillend.

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Flemy vr 27 mei 2011 - 0:09

De jongste iedere dag alles schoon, omdat die alles vies maakt op een dag.
De oudste alleen schoon ondergoed en een schoon shirt, een broek gaat over het algemeen wel 2 dagen aan.

Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 4:19

Allebei 2x per dag schoon. s' Ochtends schone kleren en s' avonds een schone pyjama.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  mauwmauw vr 27 mei 2011 - 4:34

Sunprincess schreef:Allebei 2x per dag schoon. s' Ochtends schone kleren en s' avonds een schone pyjama.
pyjama gaat hier 2x aan.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Flip Fluitketel vr 27 mei 2011 - 4:51

Elke dag schoon rompertje en eigenlijk ook schone kleding. Als het broekje nog schoon is, krijgt ze hem meestal nog een keer aan. Maar 9 van de 10 keer is niet echt alles meer schoon en gaat het gelijk de wasmand in.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Sjonno vr 27 mei 2011 - 4:51

Hier krijgen ze iedere dag schone sokken, ondergoed en bovenkleding aan. Broeken na 2 dagen tenzij ze vies zijn
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding? Empty Re: nav hoevaak krijgen de kindjes schone kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum