Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Donkere kringen/wallen

+5
VeryCherry
Ugly Betty
MissD
Ploen
EmergencyNurse
9 plaatsers

Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Donkere kringen/wallen

Bericht  EmergencyNurse vr 10 dec 2010 - 4:43

Hey!

Ik teken altijd al best snel met donkere kringen onder mijn ogen (komt mogelijk door mijn één-achtste oostblokland bloed) maar nu in de winter is het echt té erg!!
Het is niet één kring, maar wel twee, en ook wallen!
Ik voel mezelf echt heel onzeker erdoor, ik zie eruit alsof ik ernstig ziek ben of dat ik nooit slaap ofzo.
Iemand tips die helpen om die donkere kringen minder te maken??
I need your help!!

EmergencyNurse
EmergencyNurse
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 23
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:07

Heb je al concealer geprobeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Ploen vr 10 dec 2010 - 6:13

Heb er ook erge last van! Ik gebruik ook concealer. Helpt goed.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  EmergencyNurse vr 10 dec 2010 - 6:29

Very Happy Logische vraag inderdaad...
Ik gebruik inderdaad altijd concealer en foundation...
Ik doel ook meer op de huis, tuin en keuken dingetjes, zoals bijvoorbeeld komkommer ofzo?
EmergencyNurse
EmergencyNurse
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 23
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Ploen vr 10 dec 2010 - 6:30

Oh haha had ik niet begrepen!

Ben ook wel benieuwd naar andere tips, zie er ook vaak 'ziek/moe' uit.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:44

Ik denk dat als het geen vermoeidheid is, het gewoon de kleur van je huid is. Lijkt me lastig om met komkommertjes enzo die huid lichter van kleur te maken.
Ik zou gewoon een verkwikkend/verfrissend maskertje gebruiken denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  MissD vr 10 dec 2010 - 23:25

Ploen schreef:Heb er ook erge last van! Ik gebruik ook concealer. Helpt goed.

Wat is een goede concealer? Ben ook al een tijdje op zoek, maar geen idee welke goed is.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Ugly Betty wo 15 dec 2010 - 3:17

MissD schreef:
Ploen schreef:Heb er ook erge last van! Ik gebruik ook concealer. Helpt goed.

Wat is een goede concealer? Ben ook al een tijdje op zoek, maar geen idee welke goed is.

Ik heb ook al verschillende concealers geprobeerd, maar soms lijkt het of het alleen maar meer opvalt. Vooral als je bepaald licht hebt, dan ziet het er echt niet uit. Dus als iemand een goeie weet, let me know!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  VeryCherry wo 15 dec 2010 - 3:43

Ik gebruik die oogroller met cafeïne van Garnier, die met een tintje erin en ik vind het super werken. Het verfrist je blik en je hoeft geen concealer meer te gebruiken. Daar over heen doe ik nog poeder hoor, maar van donkere kringen is sowieso geen sprake meer.

Donkere kringen/wallen Garnierrr_3
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Ploen wo 15 dec 2010 - 4:04

CherrieLola schreef:Ik gebruik die oogroller met cafeïne van Garnier, die met een tintje erin en ik vind het super werken. Het verfrist je blik en je hoeft geen concealer meer te gebruiken. Daar over heen doe ik nog poeder hoor, maar van donkere kringen is sowieso geen sprake meer.

Donkere kringen/wallen Garnierrr_3

Okee, moet ik ook eens proberen! Ik heb toen een tijdje die groene ervan geprobeerd, maar die vond ik niet echt helpen. Hoop dat deze beter is.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Blond wo 15 dec 2010 - 4:51

De beste camouflagestift blijft de Touche Eclat van Yves Saint Laurent.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 11:03

Veel water drinken! Is goed voor je huid etc en verminderd kringen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 1:53

Roze Roos (wo dec 15 2010, 23:03) schreef:Veel water drinken! Is goed voor je huid etc en verminderd kringen!

Ah joh, dat helpt allemaal toch niet. Ja een beetje wel, maar tegen kringen doe je vrij weinig, helaas.
Komkommertjes helpen goed tegen wallen inderdaad. En aambeiencrème. En andere cremes die de huid ‘strak’ maken.

Tegen kringen doe je heel weinig, heb het zelf ook. Heb alle cremes al geprobeerd, van de goedkope tot de vreselijk dure. Gebruik nu ‘al about eyes’ van Clinique. Veel water drinken, op tijd naar bed, enz, enz. Soms is het helaas genetisch bepaald, of de huid is dunner onder je ogen waardoor het bij jou meer opvalt.

Een goede concealer gebruiken. Daar ben ik ook een hele poos naar opzoek geweest, sommigen maken het zicht erger, bij anderen zie je er niet uit op een foto! Dan zie je die kringen met make-up precies zitten door de flits.
Deze vind ik zelf het allerbeste werken. Dit merk verkopen ze oa bij de V&D, is van Bennefit.

Ik heb ineens het geluk dat ze bij mij sinds een jaar veel minder zijn, gebruik mijn concealer ook niet meer. Hoe het komt geen idee!


Donkere kringen/wallen P208603_hero

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 2:50

Het stukje onder je ogen staat voor je blaas. Als je kringen donker zijn, zitten er veel afvalstoffen in je blaas dus moet je veel meer water drinken. Drink je nu 6 glazen, drink er dan twee meer. Verder wallen ontstaan doordat je vochthuishouding meer dan 6 uur nodig heeft om te herstellen. Dit betekend dus als jij 5 uurtjes slaapt, je wallen hebt. Hierdoor kun je dus idd van Jen_zegt aambeienzalf gebruiken, dit ontrekt vocht aan je huid waardoor je wallen reduceren. Zijn je wallen blauwig? Gebruik dan een concealer met een oranje ondertoon, oranje maskeert blauw. Zijn je wallen roodachtig, gebruik dan een groenige concealer als ondertoon. Verder moet je het proberen niet te druk te maken, in veel gevallen is het genetisch bepaald en kan je er weinig aan doen.
De touche eclat van YSL bevat lichtreflecteerende deeltjes, dit houdt in dat als ik naar jou kijk en jij naarjezelf in de spiegel, je oogopslag fris is, maar.. wordt er een foto gemaakt, dan is het 2 grote plakaten die lichtweerkaatsen door de Touche Eclat. Hier moet je dus mee oppassen!

Ik heb het ook erg. Ik gebruik een concealer van Lancome, in een tube'tje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Ugly Betty do 16 dec 2010 - 3:07

CherrieLola (wo 15 dec - 15:43) schreef:Ik gebruik die oogroller met cafeïne van Garnier, die met een tintje erin en ik vind het super werken. Het verfrist je blik en je hoeft geen concealer meer te gebruiken. Daar over heen doe ik nog poeder hoor, maar van donkere kringen is sowieso geen sprake meer.

Donkere kringen/wallen Garnierrr_3

Die heb ik ook, maar ik doe er dan gee poeder overheen en dan zie je er dus niet uit in bepaald licht...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 3:51

CKC (do dec 16 2010, 14:50) schreef:Het stukje onder je ogen staat voor je blaas. Als je kringen donker zijn, zitten er veel afvalstoffen in je blaas dus moet je veel meer water drinken. Drink je nu 6 glazen, drink er dan twee meer. Verder wallen ontstaan doordat je vochthuishouding meer dan 6 uur nodig heeft om te herstellen. Dit betekend dus als jij 5 uurtjes slaapt, je wallen hebt. Hierdoor kun je dus idd van Jen_zegt aambeienzalf gebruiken, dit ontrekt vocht aan je huid waardoor je wallen reduceren. Zijn je wallen blauwig? Gebruik dan een concealer met een oranje ondertoon, oranje maskeert blauw. Zijn je wallen roodachtig, gebruik dan een groenige concealer als ondertoon. Verder moet je het proberen niet te druk te maken, in veel gevallen is het genetisch bepaald en kan je er weinig aan doen.
De touche eclat van YSL bevat lichtreflecteerende deeltjes, dit houdt in dat als ik naar jou kijk en jij naarjezelf in de spiegel, je oogopslag fris is, maar.. wordt er een foto gemaakt, dan is het 2 grote plakaten die lichtweerkaatsen door de Touche Eclat. Hier moet je dus mee oppassen!
Ik heb het ook erg. Ik gebruik een concealer van Lancome, in een tube'tje!

Haha ja dat bedoel ik, vreselijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  nijntje4 za 18 dec 2010 - 0:53

CKC schreef:Het stukje onder je ogen staat voor je blaas. Als je kringen donker zijn, zitten er veel afvalstoffen in je blaas dus moet je veel meer water drinken. Drink je nu 6 glazen, drink er dan twee meer.

Is dat echt zo? Ik heb namelijk altijd kringen onder mijn ogen (geen wallen) en ik weet van mezelf dat ik vaak niet genoeg drink. Ik ga het echt even beter proberen als het zo is Laughing
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 1:31

Ik heb deze sinds kort:
Donkere kringen/wallen Caaes
Weet iemand of deze wel tegen donkere kringen is? Of is het gewoon meer voor lijntjes enzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  madam ma 25 feb 2013 - 5:28

Ik ben de wonder cocealer nog niet tegen gekomen.

Als huis tuin en keuken middeltje gebruik ik een (koud) aardappelschijfje onder mijn ogen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Donkere kringen/wallen Empty Re: Donkere kringen/wallen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum