Help kringen in Ugg's!
Pagina 1 van 1
Help kringen in Ugg's!
Ik had gisteren een klein vlekje in mijn Ugg's, deze heb ik met wat water weggehaald. Washandje met water en zachtjes wrijven. Daarna heb ik de neus 1 seconde onder water gehouden en zo laten drogen. Nu tref ik een vreselijk lelijke kring op mijn schoenen aan..
Wat kan ik nog doen om deze te verwijderen? Het is echt geen gezicht en de schoenen pas 3,5 week oud....
Wat kan ik nog doen om deze te verwijderen? Het is echt geen gezicht en de schoenen pas 3,5 week oud....
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Re: Help kringen in Ugg's!
Ik heb wel eens door nat gras gelopen met mijn uggs, toen had ik waterkringen op de neuzen. Dat is vanzelf weer weggetrokken na een paar weken.
Meer kun je denk ik niet doen. Maar ik zou ze niet meer onder water houden als ik jou was
Ik heb ze ook wel eens aangehad toen ik het serieus zoo hard regende, maar toen waren echt mijn hele uggs nat, zelfs de binnenkant. Toen is alles egaal gedroogd.
Meer kun je denk ik niet doen. Maar ik zou ze niet meer onder water houden als ik jou was
Ik heb ze ook wel eens aangehad toen ik het serieus zoo hard regende, maar toen waren echt mijn hele uggs nat, zelfs de binnenkant. Toen is alles egaal gedroogd.
Gast- Gast
ik had laatst ook een vlek op m`n uggs en ie eruit geprobeert te stomen enzo maar het hielp vrij weinig. Na een paar weken was de vlek zo goed als weggetrokken. Denk dat je gewoon af moet wachten en dan trekt het wel bij.
Gast- Gast
Uggs houden niet van water, daar worden ze heel lelijk van. Ik draag ze ook nooit als het regent. Ik denk dat je af moet wachten of het wegtrekt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kringen op schoenen na inspuiten
» Donkere kringen/wallen
» Goede oogcontourcreme tegen donkere kringen
» Donkere kringen onder de ogen maskeren, tips?
» Uggs
» Donkere kringen/wallen
» Goede oogcontourcreme tegen donkere kringen
» Donkere kringen onder de ogen maskeren, tips?
» Uggs
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: