Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help kringen in Ugg's!

Ga naar beneden

Help kringen in Ugg's! Empty Help kringen in Ugg's!

Bericht  Ellebel di 3 jan 2012 - 19:01

Ik had gisteren een klein vlekje in mijn Ugg's, deze heb ik met wat water weggehaald. Washandje met water en zachtjes wrijven. Daarna heb ik de neus 1 seconde onder water gehouden en zo laten drogen. Nu tref ik een vreselijk lelijke kring op mijn schoenen aan..

Wat kan ik nog doen om deze te verwijderen? Het is echt geen gezicht en de schoenen pas 3,5 week oud.... laughcry
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help kringen in Ugg's! Empty Re: Help kringen in Ugg's!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 21:25

Ik heb wel eens door nat gras gelopen met mijn uggs, toen had ik waterkringen op de neuzen. Dat is vanzelf weer weggetrokken na een paar weken.

Meer kun je denk ik niet doen. Maar ik zou ze niet meer onder water houden als ik jou was :P

Ik heb ze ook wel eens aangehad toen ik het serieus zoo hard regende, maar toen waren echt mijn hele uggs nat, zelfs de binnenkant. Toen is alles egaal gedroogd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help kringen in Ugg's! Empty Re: Help kringen in Ugg's!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 22:32

ik had laatst ook een vlek op m`n uggs en ie eruit geprobeert te stomen enzo maar het hielp vrij weinig. Na een paar weken was de vlek zo goed als weggetrokken. Denk dat je gewoon af moet wachten en dan trekt het wel bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help kringen in Ugg's! Empty Re: Help kringen in Ugg's!

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:22

Uggs houden niet van water, daar worden ze heel lelijk van. Ik draag ze ook nooit als het regent. Ik denk dat je af moet wachten of het wegtrekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help kringen in Ugg's! Empty Re: Help kringen in Ugg's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum