Wallen! Roller?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wallen! Roller?
Wat werkt goed tegen wallen behalve de komkommers, aambeiencreme en ijsklontjes?
Ik meende weleens een wallenroller van garnier? voorbij hebben zien komen op tv, heeft iemand daar ervaring mee?
Iemand een andere geweldige tip?
Ik meende weleens een wallenroller van garnier? voorbij hebben zien komen op tv, heeft iemand daar ervaring mee?
Iemand een andere geweldige tip?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Wallen! Roller?
Die roller is gewoon troep. Dat spul werkt nu dus echt niet! Ik heb hem zelf, dus ik kan het weten. Wat bij mij echt heeft geholpen was meer water drinken. Ik kwam vocht tekort, door veel te drinken zijn mijn wallen vanzelf verdwenen en ik voel me ook echt beter. Misschien herkenbaar?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind dat hij wel effect heeft :-)
Maar wel die gekleurde (= camouflage), niet de doorzichtige.
Gast- Gast
Meer water drinken valt te proberen!
Al is het wel gewoon echt door slaapgebrek, maar wellicht helpt wat meer water ipv fris ook al een beetje. Drink nu overdag meestal water/thee en 's avonds koffie en wat fris.
Al is het wel gewoon echt door slaapgebrek, maar wellicht helpt wat meer water ipv fris ook al een beetje. Drink nu overdag meestal water/thee en 's avonds koffie en wat fris.
Coco- Ratel
Birgit schreef:Ik vind dat hij wel effect heeft :-)
Welke roller gebruik je?
En de gekleurde, valt dat niet heel erg op? (ik gebruik geen foundation of poeder o.i.d.)
Coco- Ratel
Ik gebruik een nepperd van DM (Duitse drogist) en die werkt wel bij mij!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Bij DM sla ik vaak in als ik bij mijn ouders ben en daar ben ik deze week , is de roller van het eigen merk? Hoe heet het?
Coco- Ratel
Pff, geen idee hoe die werkt.
Het is een blauw tubetje in een doosje met dus zo'n metalen balletje. Heb zelf wel het idee dat-ie werkt en ach, hij was nog geen 3,- volgens mij, dus daarvoor kun je het nog eens uitproberen!
Het is een blauw tubetje in een doosje met dus zo'n metalen balletje. Heb zelf wel het idee dat-ie werkt en ach, hij was nog geen 3,- volgens mij, dus daarvoor kun je het nog eens uitproberen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
In 1e instantie heb ik deze geprobeerd
Ik merkte totaal geen verschil dus dat was eenmalig. Later kwamen deze in de winkel
Er zijn 2 kleuren: medium en light.
Zelf gebruik ik er vaak poeder of foundation bij, maar als je het goed uitwrijft valt het niet zo op dat je het gebruikt hebt.
Ik merkte totaal geen verschil dus dat was eenmalig. Later kwamen deze in de winkel
Er zijn 2 kleuren: medium en light.
Zelf gebruik ik er vaak poeder of foundation bij, maar als je het goed uitwrijft valt het niet zo op dat je het gebruikt hebt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen tegen wallen
» Donkere kringen/wallen
» Wallen, iemand tips?
» Iemand tips tegen wallen/rimpels onder de ogen?
» Donkere kringen/wallen
» Wallen, iemand tips?
» Iemand tips tegen wallen/rimpels onder de ogen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: