een goede ANTI LEK beker
+5
Kat1980
PapillonRose
mirrie
Flip Fluitketel
mauwmauw
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
een goede ANTI LEK beker
wat is nou een goede anti lek beker,heb de afgelopen tijd een vermogen aan bekers uitgegeven en steeds lekken die krengen.heb van nuby(die van de spaaractie van de etos)van difrax en nog een aantal,maar steeds lekken ze.of gaan ze na een tijdje lekken.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: een goede ANTI LEK beker
Wij gebruiken een tuitbeker van difrax en geen klachten over. Houden het voorlopig ook bij deze!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had ook de tuitbeker van Difrax.
Ook geen problemen mee gehad (eerst draaide ik `m te strak aan en dan ging ie wel lekken)
Maar sinds de vakantie wil ze er niet meer uit drinken.
Hiervoor had ik overigens een tuitbeker van Tupperware. Geweldige tuitbeker... Maar wel met zachte tuit.
Die lekte alleen als de tuit ergens op geduwd werd.
Ook geen problemen mee gehad (eerst draaide ik `m te strak aan en dan ging ie wel lekken)
Maar sinds de vakantie wil ze er niet meer uit drinken.
Hiervoor had ik overigens een tuitbeker van Tupperware. Geweldige tuitbeker... Maar wel met zachte tuit.
Die lekte alleen als de tuit ergens op geduwd werd.
Gast- Gast
tuitbeker van de hema. zit geen tuitstuk in maar gewoon een plasticje waar ze het drinken doorheen moeten zuigen. lekt echt niet!
mirrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er eentje van Nûby, hier lekt hij niet! En ook eentje van Avent, tot dusver ook nog geen problemen mee gehad.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb ze van Kruidvat, die vind ik zelf erg fijn, kosten iets van 4 euro, maar zijn erg goed. Ik heb al meerdere duurdere gehad, o.a. avent en nuby, maar die lekten altijd.
Gast- Gast
+1Weetjewel schreef:Ik heb de tuit beker van Avent, geen problemen mee!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
_MamaRosa_ schreef:Ik heb ze van Kruidvat, die vind ik zelf erg fijn, kosten iets van 4 euro, maar zijn erg goed. Ik heb al meerdere duurdere gehad, o.a. avent en nuby, maar die lekten altijd.
Deze hebben wij ook en doet het goed. Maar tegenwoordig drinkt ze uit een rietjesbeker van de Hema en is deze niet meer nodig.
Laatst aangepast door Mirjam4you op zo 22 mei 2011 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb ook de tuitbeker van Avent.. ook totaal geen problemen mee. Daarnaast heb ik de rietjesbeker van de Hema. Ik heb een paar keer met N. geoefend hoe ze hieruit moest drinken (ze moest het zuigen dus doorkrijgen) en daarna ging het perfect. Deze beker is ook echt ideaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Volgens mij is geen beker hetzelfde, want mijn Difrax tuibekers waren bijv. echt niet antilek.
Zo heb ik nu 2 Nuby Rietjesbekers en de een kan ik zonder zakje in de tas doen, maar de ander niet...
Zo heb ik nu 2 Nuby Rietjesbekers en de een kan ik zonder zakje in de tas doen, maar de ander niet...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb deze voor S. Hij heeft er tot nu toe misschien 3x uit gedronken en toen lekte ie niet.
Straks ga ik over naar deze met een rietje (ik heb 'm al in huis maar meneer snapt 'm nog niet )
Straks ga ik over naar deze met een rietje (ik heb 'm al in huis maar meneer snapt 'm nog niet )
Gast- Gast
Met harde tuit die van Mepal. Daar komt geen drup uit (tenzij je drinkt natuurlijk )
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Ik denk dat het inderdaad verschilt per beker. Het is denk ik dan net pech hebben als een anti-lekbeker toch lekt. Over het algemeen moet dit gewoon niet.
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Ik denk dat het inderdaad verschilt per beker. Het is denk ik dan net pech hebben als een anti-lekbeker toch lekt. Over het algemeen moet dit gewoon niet.
Daarom koop ik dus geen dure merken meer. Ik heb echt van alles geprobeerd, en was er dus veel geld aan kwijt, maar de meesten lekten toch. Nu dus die van Kruidvat voor 4 euro, en als die op een gegeven moment gaan lekken, vind ik dat niet zo'n ramp. Ik ben er erg tevreden over.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Parisienne schreef:Ik denk dat het inderdaad verschilt per beker. Het is denk ik dan net pech hebben als een anti-lekbeker toch lekt. Over het algemeen moet dit gewoon niet.
Daarom koop ik dus geen dure merken meer. Ik heb echt van alles geprobeerd, en was er dus veel geld aan kwijt, maar de meesten lekten toch. Nu dus die van Kruidvat voor 4 euro, en als die op een gegeven moment gaan lekken, vind ik dat niet zo'n ramp. Ik ben er erg tevreden over.
Snap ik! Toen ik ging kijken voor een rietjesbeker heb ik ook die van de Hema gekocht, i.p.v. die van Nuby. Scheelt toch weer in de kosten. Oja.. en ook als tip gekregen van Dromertje!
Parisienne- Ratel
Wij hebben de rietjesbeker van Nuby. De ene lekt wel en de andere niet
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor beker rond 9 maanden?
» tuit beker/ normale beker
» tuitbeker, normale beker?
» Iemand ervaring met deze beker?
» Leren drinken uit een beker (hoe en wanneer?)
» tuit beker/ normale beker
» tuitbeker, normale beker?
» Iemand ervaring met deze beker?
» Leren drinken uit een beker (hoe en wanneer?)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: