Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met deze beker?

+7
PapillonRose
Happydobby
Floor
SarahKey
Steep
Clapperdie
Annemie
11 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Annemie ma 10 sep 2012 - 21:40

Mijn zoontje drinkt nog uit een rietjesbeker, ook omdat hij vaak met spullen gooit en uit een gewone beker wil hij nog niet drinken, dus dan lijkt me dit wel wat, alleen vraag ik me af of het echt werkt en of het echt niet lekt, iemand ervaring mee??

http://www.philips.nl/c/avent-peutervoeding/bekers-voor-kleintjes-260-ml-12-plus-scf782_20/prd/nl/
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Clapperdie ma 10 sep 2012 - 21:47

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! T. wilt alleen maar uit onze bekers drinken. Hij pakt het ook meteen goed vast en begint als een gek te lurken. Maar ja nu valt alles er naast. Als die beker echt goed antilek is dan ga ik niet eens rietjesbekers etc proberen maar meteen deze.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Annemie ma 10 sep 2012 - 21:52

Clapperdie schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar! T. wilt alleen maar uit onze bekers drinken. Hij pakt het ook meteen goed vast en begint als een gek te lurken. Maar ja nu valt alles er naast. Als die beker echt goed antilek is dan ga ik niet eens rietjesbekers etc proberen maar meteen deze.

Staat wel bij dat die beker geschikt is voor kinderen vanaf 12 maanden..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Steep ma 10 sep 2012 - 21:53

Wij hebben deze beker en ik gebruik 'm elke dag. R. Vindt het leuk om uit de beker te drinken al gaat dat niet altijd goed. Dan issie zo enthousiast dat hij alles naar binnen aan het klokken is en vergeet adem te halen. Verder lekt hij bijna niet (alleen wat in het randje achter blijft en ik vind dat het deksel ook goed afsluit. Ik ben pro! Hij kan ook gebruikt worden voor warme dranken trouwens,
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Clapperdie ma 10 sep 2012 - 21:54

Oh.. Iemand ervaring met deze beker? 1270000679 Dacht juist dat uit een normale beker drinken beter was voor de spraakontwikkeling. Hmm ik moet volgende week naar CB dus ga het daar eens navragen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 21:56

Gewoon proberen hoor Clapperdie, het kan zijn dat hij nog net wat te klein is om het systeem van deze beker te snappen maar wie weet lukt t m wel heel goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Annemie ma 10 sep 2012 - 21:59

Waar kun je die eigenlijk kopen?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 22:01

Bij de drogist? Etos kruidvat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 22:04

Ik ken `m niet.
Hier heeft H. altijd een tuitbeker van Tupperware gehad. De enige die bij mij ook écht antilek was.
Die heb ik nu voor A ook gekocht. Dure krengen, maar goed. Ze lekken écht écht niet.
Na de tuitbeker is H over gegaan op een gewone drinkbeker.

Deze van Avent ziet er wel goed uit trouwens.

Clapperdie: Inderdaad gewoon proberen. Als hij het doorheeft is het alleen maar beter.

Annemie: In elk geval bij Prenatal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  SarahKey ma 10 sep 2012 - 22:05

Clapperdie schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar! T. wilt alleen maar uit onze bekers drinken. Hij pakt het ook meteen goed vast en begint als een gek te lurken. Maar ja nu valt alles er naast. Als die beker echt goed antilek is dan ga ik niet eens rietjesbekers etc proberen maar meteen deze.

S wou/wil ook alleen maar uit mijn glas drinken. Heb daarom een oefenbekertje gekocht voor hem. Hij vind het toch leuk. Gisteren ontdekt dat hij ook prima uit een rietje kan drinken dus wil nu een rietjesbeker gaan halen. Heb ook al wel een soort fles voor hem maar daar moet hij zijn hoofd achterover doen wil er wat uitkomen, vind ik voor nu nog onhandig.

Ik lees trouwens best goede dingen over het bekertje in het eerste bericht. Pas was hier ook nog een topic over en daar las ik goede dingen in.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Floor ma 10 sep 2012 - 22:23

er was laatst al een topic over deze beker. Misschien kan je die nog terugvinden
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Happydobby ma 10 sep 2012 - 22:26

Floor schreef:er was laatst al een topic over deze beker. Misschien kan je die nog terugvinden

Ja klopt, deze : https://yescafe.actieforum.com/t32084-de-nieuwe-avent-bekers?highlight=avent

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Annemie ma 10 sep 2012 - 22:57

Oh niet gezien, dankjewel!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  PapillonRose ma 10 sep 2012 - 23:11

Ik heb er twee, gekocht bij Kruidvat. Bij Prénatal heb ik ze ook zien hangen. Hier bevalt hij nog steeds prima. Behalve dan dat ze op een dag minder drinkt dan wanneer ze de rietjesbeker heeft. Dus voor de zekerheid geef ik aan het einde van de dag de rietjesbeker nog even. Een gewone beker gaat hier nog steeds niet goed, al zou ze het prima moeten kunnen. Maar ze vindt het veel te grappig om de beker over zich heen te trekken, dan heeft ze de grootste lol laughcry Tot die fase voorbij is hou ik het dus fijn bij deze. Er komt soms wel wat vloeistof uit als ze er hard mee gooit, maar verder is hij aardig antilek, ook in de tas.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Annie24 ma 10 sep 2012 - 23:17

Y. heeft inmiddels al ontdekt hoe je hem wel kunt laten lekken: gewoon op z'n kop houden en het ventiel indrukken óf héél hard schudden.
Hier geven we dus gewoon z'n rietjesbeker weer laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  *Lookie* ma 10 sep 2012 - 23:18

Hij lijkt mij ook erg handig, helaas ben ik hem nog niet tegengekomen (ben al bij Etos en Kruidvat geweest). Misschien even bij ee andere KV kijken of bij Prenatal dan.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Floor ma 10 sep 2012 - 23:21

Annie24 schreef:Y. heeft inmiddels al ontdekt hoe je hem wel kunt laten lekken: gewoon op z'n kop houden en het ventiel indrukken óf héél hard schudden.
Hier geven we dus gewoon z'n rietjesbeker weer laughcry

Laughing Handig als ze dat ontdekken..
Onze zoon heeft ook zo'n type beker maar hij kan zijn hoofdje nog niet ver genoeg naar achter houden om te drinken, in het begin lukt het dus wel maar als de beker wat minder drinken bevat kan hij het niet meer eruit krijgen.
Hij heeft ook een rietjesbeker dat ging altijd prima maar nu vind hij het leuk om die te laten lekken, hij blijft er maar mee klooien tot heel het blad van de kinderstoel onder het drinken ligt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Annie24 ma 10 sep 2012 - 23:24

Floor schreef:
Annie24 schreef:Y. heeft inmiddels al ontdekt hoe je hem wel kunt laten lekken: gewoon op z'n kop houden en het ventiel indrukken óf héél hard schudden.
Hier geven we dus gewoon z'n rietjesbeker weer laughcry

Laughing Handig als ze dat ontdekken..
Onze zoon heeft ook zo'n type beker maar hij kan zijn hoofdje nog niet ver genoeg naar achter houden om te drinken, in het begin lukt het dus wel maar als de beker wat minder drinken bevat kan hij het niet meer eruit krijgen.
Hij heeft ook een rietjesbeker dat ging altijd prima maar nu vind hij het leuk om die te laten lekken, hij blijft er maar mee klooien tot heel het blad van de kinderstoel onder het drinken ligt.

Rietjesbekers zijn bij ons ook niet meer anti lek: Y. houdt de beker op zijn kop en drukt het rietje bv op de tafel/bank (terwijl hij de beker dus op zijn kop houdt) en dan komt er ook drinken uit waardoor vervolgens alles onder zit. Twisted Evil
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Blue flower ma 10 sep 2012 - 23:33

Hier is de beker een succes! Hij wil uit niets anders meer drinken. Wel lastig met 1 beker haha. Ze zijn ontzettend lastig te krijgen. Hier zei de meneer van de kruidvat dat hij ze niet kon bestellen. Wij hebben hier op dorp een baby winkeltje en daar hadden ze er nog 1 maar schrok wel van de prijs 10,- :O
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Happydobby ma 10 sep 2012 - 23:40

Annie24 schreef:
Floor schreef:
Annie24 schreef:Y. heeft inmiddels al ontdekt hoe je hem wel kunt laten lekken: gewoon op z'n kop houden en het ventiel indrukken óf héél hard schudden.
Hier geven we dus gewoon z'n rietjesbeker weer laughcry

Laughing Handig als ze dat ontdekken..
Onze zoon heeft ook zo'n type beker maar hij kan zijn hoofdje nog niet ver genoeg naar achter houden om te drinken, in het begin lukt het dus wel maar als de beker wat minder drinken bevat kan hij het niet meer eruit krijgen.
Hij heeft ook een rietjesbeker dat ging altijd prima maar nu vind hij het leuk om die te laten lekken, hij blijft er maar mee klooien tot heel het blad van de kinderstoel onder het drinken ligt.

Rietjesbekers zijn bij ons ook niet meer anti lek: Y. houdt de beker op zijn kop en drukt het rietje bv op de tafel/bank (terwijl hij de beker dus op zijn kop houdt) en dan komt er ook drinken uit waardoor vervolgens alles onder zit. Twisted Evil

+1, M doet dat ook laughcry

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  -Ieniemienie- di 11 sep 2012 - 0:38

Ik heb er vandaag een kunnen kopen.
Ben de hee week al op zoek en heb meerdere kruidvats, etos en prenatals gehad.
Overal hadden ze ze nog niet. Uiteindelijk lag er nog een verdwaalde bij een kruidvat.
Vanmiddag eens proberen bij T. Uit zon oefenbekertje van difrax drinkt hij met hulp best goed.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze beker? Empty Re: Iemand ervaring met deze beker?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum