slagroom koemelkvrij bestaat dat?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
slagroom koemelkvrij bestaat dat?
slagroom koemelkvrij bestaat dat? zoja waar kan ik dat kopen?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: slagroom koemelkvrij bestaat dat?
Ja dat bestaat, staat gewoon in de supermarkt tussen alle andere bussen slagroom.
Edit: dit is het spul, moet je maar even kijken of het geschikt is:
Campina Topping
Het plantaardige alternatief van Campina Slagroom! Campina Topping is op basis van plantaardig vet samengesteld en bevat een mengeling van plantaardige oliën en vetten. Te vinden in het houdbare schap van de supermarkt en lekker in combinatie met een stuk appeltaart, aardbeien, gebak of een warme drank. Door de aanwezigheid van melkeiwitten is deze variant niet helemaal plantaardig. Om verantwoord van te genieten!
Campina Topping
Het plantaardige alternatief van Campina Slagroom! Campina Topping is op basis van plantaardig vet samengesteld en bevat een mengeling van plantaardige oliën en vetten. Te vinden in het houdbare schap van de supermarkt en lekker in combinatie met een stuk appeltaart, aardbeien, gebak of een warme drank. Door de aanwezigheid van melkeiwitten is deze variant niet helemaal plantaardig. Om verantwoord van te genieten!
Gast- Gast
ik heb 't een keer gekocht bij zo'n biologische winkel. Moest je nog wel zelf opkloppen, maar was ook in bus te koop...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
je hebt ook Minus L, dat is wel gemaakt van koemelk, maar de lactose is er uit. Dus dan is het afhankelijk van waar je allergisch voor bent. Dat is verkrijgbaar bij de Jumbo.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Bij de natuurwinkel kan je slagroom kopen van rijstemelk.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
freakielief schreef:Ja dat bestaat, staat gewoon in de supermarkt tussen alle andere bussen slagroom.
Campina Topping
Dus niet volledig koemelkvrij vrees ik? Jammer want koemelkvrije slagroom uit een spuitbus was best makkelijk geweest.
Gast- Gast
ik kan niet tegen lactose en melkeiwit dus vandaar.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Minus L heeft inderdaad spuitbussen slagroom. Deze zijn te koop bij de Jumbo.
Gast- Gast
Deze is koemelkvrij:
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May, is zoiets in elke supermarkt te koop of moet ik zoiets in natuurwinkels zoeken?
Gast- Gast
Geen idee, diegene die ik ken besteld het online op www.allergiesupermarkt.nlMegara schreef:May, is zoiets in elke supermarkt te koop of moet ik zoiets in natuurwinkels zoeken?
Anders moet je eens googlen op het merk en verkooppunten, dacht dat het een duits merk is!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» slagroom
» Wat in plaats van slagroom?
» Slagroom nog goed?
» Pasta maken met slagroom?
» Slagroom in warme gerecht
» Wat in plaats van slagroom?
» Slagroom nog goed?