Fijne eyeliner?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fijne eyeliner?
Welke eyeliner vinden jullie fijn? Nu gebruik ik zo'n stiftje van essence. Die werkt fijn, maar de punt is zacht geworden dus nu maakt 'ie een te dikke en lompe streep. Ik had een nieuwe gekocht maar die deed het niet goed en heb ik weggegooid. Toen had ik er één van Etos huismerk gekocht, maar die geeft met moeite een lichtgrijze streep in plaats van een zwarte dus die kan ik ook weggooien
Stiftjes an sich vind ik dus fijn, maar wel van een merk waar ik op aan kan. Een ander soort eyeliner zou ik ook wel willen proberen, maar het aanbod is zo groot dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Wat is jullie favoriet?
Stiftjes an sich vind ik dus fijn, maar wel van een merk waar ik op aan kan. Een ander soort eyeliner zou ik ook wel willen proberen, maar het aanbod is zo groot dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Wat is jullie favoriet?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Fijne eyeliner?
Lorea'l superliner perfect slim. Hele fijne eyeliner!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Harrison schreef:Eens!Eris schreef:Lorea'l superliner perfect slim. Hele fijne eyeliner!
Maar let op, wel van het merk Lorea'l en niet van L'oreal
Eris- Prater
Oeh de plaatjes bij reviews zien er goed uit ja! Werkt deze ook als een stiftje? En droogt 'ie niet zo snel uit als de huismerk stiftjes ?
Sterre- Ratel
Hij werkt met een stifje inderdaad, droogt niet snel uit en is mooi diep zwart van kleur. Echt prettige eyeliner
Eris- Prater
Ik zweer bij de liquid liner van Catrice.. Lekker cheap en superfijn!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Eris schreef:Hij werkt met een stifje inderdaad, droogt niet snel uit en is mooi diep zwart van kleur. Echt prettige eyeliner
Jaa eens! Ik gebruik die al een tijdje!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb een zwarte eyeliner van Gosh, ben er erg tevreden over (maar nu ik dit lees over die van L'oreal, wil ik die ook eens gaan proberen)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Toet schreef:Ik zweer bij de liquid liner van Catrice.. Lekker cheap en superfijn!
Volgens mij heb ik die ook nog liggen maar ik vind 'm niet zo fijn omdat hij heel erg vlekt. Maar dat kan ook mijn gebrek aan techniek zijn
Ik heb die van L'oreal besteld! Als het goed is heb ik hem morgen in huis. Bij bol.com 40% korting bij aankoop van vier L'oreal producten trouwens .
Sterre- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Eyeliner?
» Eyeliner
» essence eyeliner !!! Help !!!!
» Staat dit (eyeliner), + foto
» turquoise metallic/glitter oogpotlood/eyeliner
» Eyeliner
» essence eyeliner !!! Help !!!!