Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fijne sportbh?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Fijne sportbh?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:53

Sinds deze week sport ik (ja ja, het mag in de krant! Laughing), nu heb ik alleen nog een fijne sportbh nodig. Liefst niet te duur en hoeft ook niet heel veel ondersteuning te bieden (ik heb 'maar' een cupje B).

Iemand tips? Ik ben een sport-noob 🐰

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 9:03

Ik heb ze altijd van de Hema, kost ongeveer 15 euro en heeft een wat breder elastiek aan de onderkant.

Fijne sportbh? Padded_sportbeha,_Wit,_80A-21747223-Big

Ze zijn nu voor 12 euro zie ik.

Je moet alleen wel een omvang groter nemen want ze vallen mega strak
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Plien84 vr 7 jan 2011 - 9:04

Ik zag ze van de week in de aanbiedeing bij de Hema, zagen er best goed uit.

Fijne sportbh? Sportbeha_padded,_Blauw,_85B-21747934-Big

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Minx vr 7 jan 2011 - 9:10

Die van de hunkemoller schijnt ook wel goed te zijn.

Ik heb ze zelf van shockabsorber, maar heb dan ook wel de ondersteuning nodig met sporten. Zelfs met een gewone bh is het te pijnlijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Jerry vr 7 jan 2011 - 9:15

Prosecco schreef:Ik heb ze altijd van de Hema, kost ongeveer 15 euro en heeft een wat breder elastiek aan de onderkant.

Fijne sportbh? Padded_sportbeha,_Wit,_80A-21747223-Big

Ze zijn nu voor 12 euro zie ik.

Je moet alleen wel een omvang groter nemen want ze vallen mega strak

Dat is toch ook een beetje de bedoeling? Bij geldt voor een sportbh hoe strakker hoe beter. Het liefst moet ie m'n boobies zoveel mogelijk tegen m'n lijf drukken :P

Ik heb de running-bh van shock absorber, die vind ik erg fijn, maar zijn 45 euro...
Denk dat Hema dan wel een goed alternatief is
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:23

Oh die van de Hema ken ik nog niet. Had wel andere gezien van de Hema, maar daar zat dan weer zo'n stuk karton boven met waarvoor je hem kon gebruiken en toen raakte ik in de war en heb het opgegeven :P

Ik wil m juist niet te strak hebben, sport nu in een wat lossere bh, maar erger me dood...Ik kan niet tegen een te strakke bh, met sporten ook niet gok ik. En ik heb ook maar een kleine cupmaat, het is niet dat ik mezelf KO sla Wink

Ik ga morgen es voor die van de Hema kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Jerry vr 7 jan 2011 - 9:26

_Leaf_ schreef:Oh die van de Hema ken ik nog niet. Had wel andere gezien van de Hema, maar daar zat dan weer zo'n stuk karton boven met waarvoor je hem kon gebruiken en toen raakte ik in de war en heb het opgegeven :P

Ik wil m juist niet te strak hebben, sport nu in een wat lossere bh, maar erger me dood...Ik kan niet tegen een te strakke bh, met sporten ook niet gok ik. En ik heb ook maar een kleine cupmaat, het is niet dat ik mezelf KO sla Wink

Ik ga morgen es voor die van de Hema kijken!

Als mijn bh niet strak genoeg is tijdens het sporten, heb ik met een beetje pech twee blauwe ogen... pirat





-grapje-
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:28

Jerry schreef:
_Leaf_ schreef:Oh die van de Hema ken ik nog niet. Had wel andere gezien van de Hema, maar daar zat dan weer zo'n stuk karton boven met waarvoor je hem kon gebruiken en toen raakte ik in de war en heb het opgegeven :P

Ik wil m juist niet te strak hebben, sport nu in een wat lossere bh, maar erger me dood...Ik kan niet tegen een te strakke bh, met sporten ook niet gok ik. En ik heb ook maar een kleine cupmaat, het is niet dat ik mezelf KO sla Wink

Ik ga morgen es voor die van de Hema kijken!

Als mijn bh niet strak genoeg is tijdens het sporten, heb ik met een beetje pech twee blauwe ogen... pirat





-grapje-

Tja dat is ook weer zo lullig! :geek:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:30

Mag je die dingen wel ruilen trouwens, bij de Hema? Omdat het ondergoed is....? Voor het geval ik toch last krijg van afgeknelde en blauw aanlopende tietjes...Kleiner dan ze nu zijn hoeft nou ook weer niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 9:32

_Leaf_ schreef:Mag je die dingen wel ruilen trouwens, bij de Hema? Omdat het ondergoed is....? Voor het geval ik toch last krijg van afgeknelde en blauw aanlopende tietjes...Kleiner dan ze nu zijn hoeft nou ook weer niet :P

Volgens mij mag je ze wel ruilen maar niet als je er al gesport hebt natuurlijk Wink
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 9:34

Jerry schreef:
Prosecco schreef:Ik heb ze altijd van de Hema, kost ongeveer 15 euro en heeft een wat breder elastiek aan de onderkant.

Fijne sportbh? Padded_sportbeha,_Wit,_80A-21747223-Big

Ze zijn nu voor 12 euro zie ik.

Je moet alleen wel een omvang groter nemen want ze vallen mega strak

Dat is toch ook een beetje de bedoeling? Bij geldt voor een sportbh hoe strakker hoe beter. Het liefst moet ie m'n boobies zoveel mogelijk tegen m'n lijf drukken :P

Ik heb de running-bh van shock absorber, die vind ik erg fijn, maar zijn 45 euro...
Denk dat Hema dan wel een goed alternatief is

Als ik mijn eigen maat neem zit hij zo strak dat ik echt te weinig lucht krijg en bang ben om flauw te vallen. Als ik een omvang groter neem zit hij strak genoeg om m'n borsten tegen m'n lichaam te pletten maar kan ik wel normaal ademhalen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Minx vr 7 jan 2011 - 9:37

@ leaf, dan vraag ik me af of je een sportbh wel moet kopen. Die zijn over het algemeen toch behoorlijk plet. Misschien een wat stevigere gewone bh.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Jerry vr 7 jan 2011 - 9:38

_Leaf_ schreef:Mag je die dingen wel ruilen trouwens, bij de Hema? Omdat het ondergoed is....? Voor het geval ik toch last krijg van afgeknelde en blauw aanlopende tietjes...Kleiner dan ze nu zijn hoeft nou ook weer niet :P

Mag je gewoon terugbrengen. Heb dat 'n keer gehad met zo'n bh uit één stuk gesneden, zat voor geen méter en veel te klein...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Cow vr 7 jan 2011 - 21:52

Fairytale schreef:@ leaf, dan vraag ik me af of je een sportbh wel moet kopen. Die zijn over het algemeen toch behoorlijk plet. Misschien een wat stevigere gewone bh.

Een sportBH is echt wel heel belangrijk met sporten ook al zijn ze niet zo groot. Ik heb zelf ook B maar mij zul je echt niet zien sporten zonder sportBH, das echt niet fijn!!!!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Jerry vr 7 jan 2011 - 23:41

ILD schreef:
Fairytale schreef:@ leaf, dan vraag ik me af of je een sportbh wel moet kopen. Die zijn over het algemeen toch behoorlijk plet. Misschien een wat stevigere gewone bh.

Een sportBH is echt wel heel belangrijk met sporten ook al zijn ze niet zo groot. Ik heb zelf ook B maar mij zul je echt niet zien sporten zonder sportBH, das echt niet fijn!!!!!

Volgens mij ging de post van Fairytale vooral over het feit dat Leaf strakke sportbh's niet fijn vindt... Dat dan het hele idee van een sportbh een beetje verloren gaat als je hem wat ruimer koopt...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Cow vr 7 jan 2011 - 23:45

Jerry schreef:
ILD schreef:
Fairytale schreef:@ leaf, dan vraag ik me af of je een sportbh wel moet kopen. Die zijn over het algemeen toch behoorlijk plet. Misschien een wat stevigere gewone bh.

Een sportBH is echt wel heel belangrijk met sporten ook al zijn ze niet zo groot. Ik heb zelf ook B maar mij zul je echt niet zien sporten zonder sportBH, das echt niet fijn!!!!!

Volgens mij ging de post van Fairytale vooral over het feit dat Leaf strakke sportbh's niet fijn vindt... Dat dan het hele idee van een sportbh een beetje verloren gaat als je hem wat ruimer koopt...

ah....een maat groter heeft idd geen zin.
Ik heb een hele oude van de Hema en die zit vrij strak. Heb ook een sportBH van Champion in het model van zo'n topje die zit minder strak maar is wel stevig.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Minx za 8 jan 2011 - 0:05

Ja inderdaad dat bedoelde ik. Ik zal het zelf ook zeker niet in mijn hoofd halen om te gaan sporten zonder sportbh. Daarom weet ik ook dat als je die niet strak wil hebben zitten ze helemaal geen steun meer geven omdat er meestal ook geen beugel in zit. Een vriendin van mij die heeft ook niet een hele grote cupmaat en die deed daarom meestal ook een gewone stevige bh aan met sporten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:08

Hij mag wel strak zitten, maar niet zo strak dat ik geen lucht meer krijg....Sporten in gewone bh's vind ik ook echt niet prettig, die kruipen een beetje op of knellen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:22

Zoals ik al had gezegd, bij de Livera hebben ze prima sportbh's voor onder een tientje geloof ik. En ik heb er ook eentje van de Action, die was nog geen 8 euro en zit prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:43

Ik heb altijd de sportbh's van de hema en ben er super tevreden over! Neem gewoon mijn eigen omvang en dan een cupmaat kleiner zodat alles goed op zijn plek blijft, maar ik heb wel een wat grotere maat dan jij dus ik weet niet zeker of jij dat ook zou moeten doen aangezien je aangeeft dat je het niet te strak wilt.

Ik kan die van de hema dus zeker aanraden! Koop gewoon je eigen maat en eentje met een cupmaat kleiner en pas ze thuis, je mag ze gewoon weer terugbrengen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:58

Ik heb ze ook altijd van de Hema. Ik heb ook maar een B cupje maar vind het wel fijn dat ze tijdens het sporte n lekker strak zitten, er gaat in ieder geval niks hinderlijk op en neer ofzo. Ik heb altijd gewoon de 75 B, gewoon wat ik normaal ook heb. Ik vind het vooral fijn dat ze voorgevormd zijn, dan valt het niet zo op als ik het koud heb smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 4:30

Ik heb die van de Hema in mijn eigen maat gehaald, en volgens mij zit ie prima. Wel een beetje strak, maar mijn ervaring met gewone bh's waar een soort stretch in zit, is dat ze nog wel iets groter worden. Dus als dat met deze ook is, dan zit ie prima. Vond de maat groter er meteen weer heel groot uitzien, ook op de cup.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fijne sportbh? Empty Re: Fijne sportbh?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum