Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft?

+11
eigenwijs
Blond
Ambivalence
Sweety
Pussycat
nina
Zora
Monte
JD
Antibes
rapa nui
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 1:54

Nee. Want die uitslag geeft toch geen garantie.

Maar ook al zou er een toekomstvoorspellend iets zijn, ook dan wil ik het niet weten.
Ik leef liever zonder dat te weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft?

Bericht  sterremaan za 21 mei 2011 - 2:46

moeilijk. Ik heb het al eerder geschreven. Ik zelf zou ooit zelf de keuze moeten gaan maken. En, ik denk dat ik dat op de een of andere manier ook wel fijn vind. Om afscheid te kunnen nemen van dierbare. Maar ook om alles rondom je begrafenis te regelen.
Zodat je nog iets in de hand hebt. Ik heb het leven dan niet meer in de hand. Maar dat dan weer wel.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 3:54

En als je voor die tijd nou een dodelijk ongeluk krijgt ofzo?
Dan hebben ze toch niks aan je dna met zo'n test?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft?

Bericht  girli za 21 mei 2011 - 8:08

Birgit schreef:En als je voor die tijd nou een dodelijk ongeluk krijgt ofzo?
Dan hebben ze toch niks aan je dna met zo'n test?
Klopt. Voor hetzelfde geldt heb je gehoord dat je 80 wordt, loop je het gebouw uit en krijg je een ongeluk.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 10:24

Zora schreef:Nee. En sowieso niet aan de hand van een dergelijke test waarbij de belangrijkste factoren (onverwachtste gebeurtenissen, ongelukken, virussen/ziekten) niet meespelen. Lijkt me dat je dan 0.0 waarde kunt hechten aan de uitkomst.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft? - Pagina 2 Empty Re: Zou jij willen weten hoe lang je nog leeft?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum