Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. herkennen - zou jij het willen weten?

+40
Nyx
Dora
Razz
Fearie
Ilovethe90s
Taeda
Maple
LDJ
Angela_1986
Ella
Arwyn
kwebbeltje
Bosjesvrouw
Flippin' Bitch
Lot
Lejow
Tania
Japie
SuperGrover
Merai
RioolSpook
Penélope
Capt'n Zero
Katrien
_Liv
Moira
Joan
Exogenesis
Mrs. Jansen
Lady Starstruck
Harrison
Sugarfall
Suus
Burn
Jeanette
Toet
Bisq
Destino
Shisha
Elliot
44 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. herkennen - zou jij het willen weten? Empty N.a.v. herkennen - zou jij het willen weten?

Bericht  Elliot ma 5 aug 2013 - 20:44

Zou jij het willen weten als iemand jou hier herkent?

Ik wel, zodat ik er rekening mee kan houden bij het formuleren van reacties/het plaatsen van foto's etc.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. herkennen - zou jij het willen weten? Empty Re: N.a.v. herkennen - zou jij het willen weten?

Bericht  Shisha ma 5 aug 2013 - 20:49

Lastig. Aan de ene kant zeg ik ja omdat ik dan weet dat ik rekening moet houden met de reacties die ik plaats maar aan de andere kant vind ik dat je daar sowieso al mee op moet passen. Want als je het niet weet plaatst je die dingen ook gewoon terwijl diegene dus gewoon meeleest. En als ik het wel weet mis ik misschien de vrijheid om mijzelf hier te kunnen/durven uiten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

N.a.v. herkennen - zou jij het willen weten? Empty Re: N.a.v. herkennen - zou jij het willen weten?

Bericht  Destino ma 5 aug 2013 - 20:50

Ik zou het ook wel graag willen weten, voornamelijk ook om er rekening mee te houden qua wat je wel/niet plaatst.
Ik ben nu bijvoorbeeld best vrij in posten over onze bruiloft, terwijl veel dingen nog een verrassing zijn voor de gasten. Wanneer er een gast vooraf al dat soort dingen zou weten, dan zou ik dat jammer vinden..silent
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Gast ma 5 aug 2013 - 20:52

Ik hoef het niet per se te weten, maar ik zou wel graag willen dat die persoon niet verder vertelt dat ik hier kom. Dat weet eigenlijk niemand en daardoor post ik tegenwoordig makkelijker. Als ik zou weten dat vriendinnen of familie hier zouden meelezen, zou ik toch anders gaan posten.

Ik heb trouwens iemand herkend, maar ik zou nooit tegen iemand anders zeggen dat zij hier zit. Ook omdat ik zelf verraad dat ik hier kom dan, maar ook omdat ik dat niet netjes vind tegenover haar. Ik zou de informatie die ik van haar lees ook niet verder vertellen.

Gast
Gast

Bericht  Bisq ma 5 aug 2013 - 20:56

Ik zou het wel prettig vinden om te weten. Zou daardoor niet anders gaan posten omdat ik er nu al rekening mee houdt dat mensen dit kunnen lezen.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gast ma 5 aug 2013 - 21:03

Elliot ik ken jou niet maar je vriend wel. 
Ik vind het niet erg als mensen mij herkennen. Zou het wel graag willen weten.

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 5 aug 2013 - 21:04

Yvonne, waar ken je hem van? Wat grappig! Ik ken jou volgens mij ook niet nerd
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 5 aug 2013 - 21:07

Hij is een neef(je) van mij.

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 5 aug 2013 - 21:12

Echt? Wacht ik PM je wel eventjes smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Toet ma 5 aug 2013 - 21:35

Ja, ik zou dat wel graag willen weten
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jeanette ma 5 aug 2013 - 21:42

Ja, ik zou dat wel willen weten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn ma 5 aug 2013 - 21:43

Ik zou het ook willen weten!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Suus ma 5 aug 2013 - 21:43

Ik zou dat ook willen weten.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall ma 5 aug 2013 - 21:45

Ik niet, dat zou me echt helemaal niets uitmaken. Ik zou er daarna toch geen rekening mee houden qua informatie plaatsen of foto's, dus het maakt niets uit of ik het nou wel of niet weet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Harrison ma 5 aug 2013 - 21:47

Ik zou het wel willen weten want ik zou het vervelend vinden om "bespied" te worden, maar aan de andere kant zeg ik niet echt dingen die niemand mag weten, want ik zit hier niet anoniem. Vriendinnen weten wel dat ik hier kom dus ik ben wel benieuwd of ze hier wel eens gekeken hebben.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Lady Starstruck ma 5 aug 2013 - 21:52

Ja heel graag zelfs. Dan kan ik er rekening mee houden.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Mrs. Jansen ma 5 aug 2013 - 22:00

Ik wil dat wel weten. Ik zal selectiever informatie plaatsen in dat geval.

Op een ander forum heb ik een meelezer (gehad). Dit werd me niet verteld, maar in gesprekken over een bepaald onderwerp had ze informatie over mij die ze niet kon weten. Omdat die situatie zich meerdere keren heeft voorgedaan, kan ik met zekerheid zeggen dat ik een meelezer had. Een paar keer twijfelde ik aan mezelf, maar uiteindelijk was het overduidelijk. Niet leuk. Niet fijn.

Edit: Het was een forum over een specifiek onderwerp. Hier zal er minder interessante informatie te vinden zijn. Very Happy

Laatst aangepast door Mrs. Jansen op ma 5 aug 2013 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Exogenesis ma 5 aug 2013 - 22:01

Ja, dat zou ik dan graag willen weten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Joan ma 5 aug 2013 - 22:03

Ja, ik zou dat ook wel graag willen weten.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Moira ma 5 aug 2013 - 22:07

Dat zou ik wel willen weten. Ik probeer hier zo anoniem mogelijk te zijn, zodat ik dit forum ook als een uitlaatklep van mijn gevoelens kan gebruiken. Als iemand het weet, zou ik dit een stuk minder doen.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  _Liv ma 5 aug 2013 - 22:24

Ja, ik zou dat wel graag willen weten. Nu plaats ik geen dingen die niemand mag weten, maar toch zou ik het prettig vinden als mensen het zeggen als ze mij herkennen.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Bericht  Katrien ma 5 aug 2013 - 22:29

Ik zou dat graag willen weten, zodat ik er rekening mee kan houden.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Capt'n Zero ma 5 aug 2013 - 22:54

Lijkt me op zich geen probleem, als diegene maar niet met koeienletters mijn hele leven hier gaat omschrijven.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Penélope ma 5 aug 2013 - 23:27

Ja ik zou dat wel graag willen weten! Ik post niet veel privé dingen hier maar ik zou er dan wel meer rekening mee houden.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  RioolSpook ma 5 aug 2013 - 23:30

Dat maakt me eigenlijk niets uit.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: