Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich? Empty Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 2:48

Nou moe... Ik had in November vluchten voor mijn tante zitten zoeken van Zurich naar Amsterdam en toen kwam ik op 130 euro pp. Mooie prijs als je het mij vraagt want mijn moeder en tante weten niet beter om met de trein te gaan en dat kost al 110 euro, dan ben je zo'n 9 uur onderweg. Voor die twee tientjes meer leek me dit dus ideaal maar nu zie ik alleen nog maar vluchten voor 139 euro en een overstap. Ik wil nu dus voor de eerste keer kijken of het te doen is met het vliegtuig (bus heb ik al geprobeerd, daar krijg ik mijn moeder niet meer in haha). Mijn tante is uiteindelijk met de nachttrein gekomen maar dat is onwijs duur vanaf hier. Iemand nog een idee?

We willen heen op 27-01 en terug op 30-01, twee personen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich? Empty Re: Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 3:35

Voor mijn werk vlieg ik vaker naar Zurich en ik weet uit ervaring dat er alleen maar rechtstreekse KLM vluchten gaan vanaf A'dam en verder niks.

Wat wij daarom wel eens doen: Air Berlin en dan vanaf Dusseldorf vliegen. AB is redelijk goedkoop en je krijgt een drankje/hapje aan boord dus in dat opzicht geen prijsvechter.

Het is wel echt Dusseldorf Airport en niet Weeze..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich? Empty Re: Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 0:08

Thanx voor de tip maar Dusseldorf vind ik echt te ver om vanaf te vliegen. Dan kan ik net zo goed met de trein naar mijn tante gaan Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich? Empty Re: Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

Bericht  Caro ma 13 dec 2010 - 6:58

Lagom schreef:Thanx voor de tip maar Dusseldorf vind ik echt te ver om vanaf te vliegen. Dan kan ik net zo goed met de trein naar mijn tante gaan Very Happy.

Dat dacht ik al smile. Zürich is gewoon rot om op te vliegen.. Kan er niks anders van maken smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich? Empty Re: Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

Bericht  Lizet84 do 16 dec 2010 - 9:54

Ik heb van de zomer gevlogen met swiss airlines. Dat van een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar Zurich. Ik heb alleen geen idee wat de prijzen hiervoor zijn, aangezien het reis inclusief verblijf was.

Lizet84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 23
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich? Empty Re: Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

Bericht  _Femme di 21 dec 2010 - 21:12

Er gaan rechtstreekse vluchten Amsterdam - Zurich die je kan boeken bij delta.com
Heb even je datum ingevuld en daar kost het 115 euro

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich? Empty Re: Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 21:53

Hey wat lief, dank jullie wel smile. Ik had laatst weer gezocht en toen vond ik KLM voor 130 euro maar dat was in de nacht (er waren heel veel mogelijke vluchten) en toen ik de volgende ochtend keek waren ze er niet meer? Heel vaag. Maar goed, het gaat niet zo heel goed met mijn vader en ik denk dat mijn moeder nu liever toch niet boekt omdat ze mijn vader niet alleen durft te laten. Mocht ik alsnog gaan dan hou ik jullie tips aan. Zet dit topic wel in mijn favorieten smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich? Empty Re: Goedkope, rechtstreekse vlucht naar Zurich?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum