Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een buggy die..

+8
Parisienne
sabje
Flip Fluitketel
PiP
Coccinelle
L!ND@
Bruintje Beer
moepie
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik zoek een buggy die.. - Pagina 2 Empty Re: Ik zoek een buggy die..

Bericht  Flip Fluitketel vr 20 mei 2011 - 7:07

Ben vanavond maar alvast naar de Prenatal geweest in DB. De Koelstra Simba was nog steeds niet binnen. Er schijnen leveringsproblemen te zijn. En de donkergrijze zou helemaal niet meer geleverd kunnen worden aan de Prenatal. Ze gaan maandag weer het hoofdkantoor bellen. Ben benieuwd! Welke kleur hadden jullie besteld Razz?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 7:21

Ehm grijs.. Die vrouw die er gisteren was zei dat ze 100% zeker over 2 weken binnen zouden komen

En als dat niet zo is word ik héél boos op de mevrouw Evil or Very Mad want anders moest ze er geen 100% procent bij zeggen gisteren

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 20 mei 2011 - 7:32

Haha ik hoop het voor de vrouw dan dat hij er binnen 2 weken is Wink.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 7:39

Dat hoop ik ook voor haar want ik kan boos worden maar mijn vriend nog veel erger Wink

Gast
Gast

Bericht  Nijntje vr 20 mei 2011 - 20:13

chicco liteway, ook een geweldige buggy, en kan ook zo goed als plat. Met zonnekap die losgeritst kan worden, dan kun je m ook aan de voorkant schuiven. Enkele wielen voor, dubbele achter. kan prima mee op de fiets, gewicht van 6,9 (al schijnt dat alle buggies tegenwoordig niet boven de 7 zitten...) Prijs 119
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Parisienne zo 22 mei 2011 - 10:05

Ik heb vandaag ook de Koelstra Simba gekocht, bij de Prenatal in Rotterdam (Alexandrium). De rode en de grijze waren op. Ze mochten de zwarte ook verkopen voor de actieprijs, daar waren er nog 2 van toen ik er was. Een vrouw voor mij nam de ene mee, ik heel snel de andere gepakt! :P

Ik heb nu dus de zwarte, ook voor 89 euro. Vind het nu al een fijne buggy.. hij voldoet aan al onze wensen. Het is toch voor erbij, dus voor even snel een boodschap, enz. Hier zal hij eigenlijk altijd achterin de auto liggen, als we echt gaan wandelen of een paar uur de stad in gaan zal N. toch gewoon in de Bugaboo gaan. Maargoed, ben wel blij dat ik hem nu al heb en dus niet moet wachten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 18:17

Parisienne schreef:Ik heb vandaag ook de Koelstra Simba gekocht, bij de Prenatal in Rotterdam (Alexandrium). De rode en de grijze waren op. Ze mochten de zwarte ook verkopen voor de actieprijs, daar waren er nog 2 van toen ik er was. Een vrouw voor mij nam de ene mee, ik heel snel de andere gepakt! :P

Ik heb nu dus de zwarte, ook voor 89 euro. Vind het nu al een fijne buggy.. hij voldoet aan al onze wensen. Het is toch voor erbij, dus voor even snel een boodschap, enz. Hier zal hij eigenlijk altijd achterin de auto liggen, als we echt gaan wandelen of een paar uur de stad in gaan zal N. toch gewoon in de Bugaboo gaan. Maargoed, ben wel blij dat ik hem nu al heb en dus niet moet wachten.

Geluksvogel :P Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 22 mei 2011 - 18:43

Razz_ schreef:
Parisienne schreef:Ik heb vandaag ook de Koelstra Simba gekocht, bij de Prenatal in Rotterdam (Alexandrium). De rode en de grijze waren op. Ze mochten de zwarte ook verkopen voor de actieprijs, daar waren er nog 2 van toen ik er was. Een vrouw voor mij nam de ene mee, ik heel snel de andere gepakt! :P

Hahah! Danku, danku!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel zo 22 mei 2011 - 19:28

Parisienne schreef:
Razz_ schreef:

Hahah! Danku, danku!
Je mag met reden blij zijn!!!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 21:03

Wij hebben de Titanium Baby.
Heeeerlijke wagen. Wij doen er nu alles mee en op vakantie heeft ze er echt super in geslapen.

Weegt ook maar iets van 6 kilo. Ideaal dus voor op de fiets.

Gast
Gast

Bericht  Monnie ma 23 mei 2011 - 1:30

Hazeltje schreef:Wij hebben de Titanium Baby.
Heeeerlijke wagen. Wij doen er nu alles mee en op vakantie heeft ze er echt super in geslapen.

Wij gaan deze waarschijnlijk ook kopen, nu ook in de aanbieding bij babydump. Goed om te horen dat hij jullie goed bevalt Very Happy

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 2:37

Monnie schreef:
Hazeltje schreef:Wij hebben de Titanium Baby.

Wij gaan deze waarschijnlijk ook kopen, nu ook in de aanbieding bij babydump. Goed om te horen dat hij jullie goed bevalt Very Happy

Oh, hebben ze die nu daar ook ja?
Toen wij `m kochten niet, wij hebben `m bij een baby speciaalzaak hier in de buurt gekocht.
Ja, wij vinden `m ideaal. Mijn man is bijna 2 meter en kan er ook goed achter lopen.
Ik wilde eerst graag de Quinny Zapp maar dan moest mijn man zowat op zijn knieën haha.
Plus dat die niet mee op de fiets kan. De nieuwe geloof ik wel maar die had weer geen ligstand...
(Of net andersom, dat weet ik niet meer...)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 21:03

Nou ze hebben gisteren gebeld dat ik de buggy kan komen halen. Alleen hadden ze alleen de zwarte binnen gekregen en niet die grijze die ik dus eigenlijk wilde Evil or Very Mad Ik ga eerste straks even google-en of ze 'm ergens anders voor een leuke prijs hebben in het grijs en anders neem ik toch de zwarte

edit : gevonden ! http://www.babyhuyswebshop.nl/Koelstra-Simba/nl/page/239/?gclid=CLblteiUhakCFYMm3godnW4Row

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 25 mei 2011 - 21:15

Jeetje zeg, Razz. Wat jammer dat het nou weer niet goed gaat met die levering. Ga je nu toch de grijze halen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 21:17

Jep ik heb 'm net besteld. Ik betaal nu wel 10 euro meer maar dan heb ik wel de kleur die ik wil Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 25 mei 2011 - 21:45

Razz_ schreef:Jep ik heb 'm net besteld. Ik betaal nu wel 10 euro meer maar dan heb ik wel de kleur die ik wil Very Happy

Nou, gelukkig dus toch de grijze! Wink Hoop dat 'ie snel binnenkomt!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  nillis do 26 mei 2011 - 2:25

Ik heb vandaag de koelstra simba zwart gewoon op kunnen halen bij de prenatal in Hengelo. Had namelijk gisteren toch maar besloten om die te kopen en niet de buggy van de hema. Nu weet ik zeker dat ik een goede heb en hij kan op de fiets.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sabje do 26 mei 2011 - 8:04

Hebben jullie hem al op de fiets geprobeerd? Ik heb het nu 2x geprobeerd en ik krijg hem er niet goed op en mijn fiets valt om :shock: . Gebeurt dit bij jullie ook? Heb ook een lichtgewicht buggy en die krijg ik er wel goed op alleen die kan niet plat.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:20

Ik had gewoon een topmark buggy bij de baby dump gekocht. Die paste perfect op de fiets (fiets valt niet om) en hij rijdt prima. En hij kostte niet meer dan 50 euro. Ik vind bijna 100 euro voor een buggy echt veel hoor.

Gast
Gast

Bericht  Nijntje vr 27 mei 2011 - 0:24

wij hebben ook gekeken voor die titanium baby, maar wij vonden de tuigjes die over de schouder gaan zo hoog zitten als je een kleintje er nog in hebt (van ons toen 6 maanden) ben zo 'bang' dat die tuigjes gaan snijden in haar nekje.
De chicco liteway heeft er heel veel van weg en rijdt net zo lekker, maar die tuigjes zitten lager. En een voordeel van de chicco vond ik ook dat je het zonnescherm los kunt ritsen en zo iets kunt verschuiven naar de voorkant als daar bijv de zon staat.
En qua prijs is die nog iets goedkoper ook...
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Flip Fluitketel vr 27 mei 2011 - 1:55

Yeahhh Ik ga zometeen (eindelijk na 2maanden besteltijd!!) de Koelstra Simba (zwart) ophalen bij de Prenatal!!!!!!!

@Razz Hoeveel levertijd hadden ze bij de Babyhuys dan op de Koelstra? Balen dat ze de grijze nog niet hadden in Den Bosch.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:57

Haha, hoe blij je wel niet kunt zijn met een buggy angel

Wij hebben geen last van het tuigje bij H.
Maar zij is ook erg lang dus dat scheelt wellicht. Bovendien zat ze er met 6 maanden ook nog niet in.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: