Guus Meeuwis-Groots met een zachte G
+19
boekenwurm83
Kreeftje
Janelie
Guusje
Tabbert
_Femme
Chocolate Cookie
Arwyn
Vanillivi
Rupsie
Atelier Madame
Caresses
Jeanette
Joli86
Blond
Theezakje13
Juul
Angela_1986
Jordana
23 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Guus Meeuwis-Groots met een zachte G
Ik vond het ook minder leuk dan vorig jaar. Het voorprogramma vond ik echt niet leuk (reggae-versies van Andre Hazes? ) en Doe Maar vond ik helemaal niks!
De dj's van Radio 538 vond ik wel erg grappig! En Guus en band waren natuurlijk erg leuk! (wel jammer dat ik niet alle liedjes kende, want ik heb de nieuwe cd nog niet )
De dj's van Radio 538 vond ik wel erg grappig! En Guus en band waren natuurlijk erg leuk! (wel jammer dat ik niet alle liedjes kende, want ik heb de nieuwe cd nog niet )
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Auxo schreef:_Leaf_ schreef:Alex schreef:Auxo schreef:100 euro is inderdaad wel erg veel geld, dat zou ik er ook niet aan uitgeven. Ik vind de 52,50 die ik dit jaar heb betaald al heel veel geld.
Edit; Ik zit nu ff te kijken zelf en zie dat er pas 2 concerten zijn. Ik denk zo dat er daar nog wel 1 of 2 bijkomen, dus ff in de gaten houden
Nog een edit; En nu ik verder kijk zie ik dat alle kaarten nog gewoon beschikbaar zijn, op seetickets.nl Waar heb jij gekeken Alex?
Huh? Echt waar? Wat stom! Een vriendin van ons had gekeken en zei dat er alleen nog dure kaarten waren ...
Dan heeft ze op de verkeerde site gekeken Veel sites bieden de kaarten voor veel te duur aan.
Ja inderdaad, daar moet je wel mee oppassen. Ik bestel ze eigenlijk altijd via seetickets.
Daar gaan wij ze dan ook maar bestellen! Er zijn nog eersterangskaarten zag ik net, dus dat komt goed. Jeej! Bedankt!
Ik heb net veldkaarten besteld voor het vrijdag concert! Moet nu alleen nog zo lang wachten tot het zover is haha.
Dat niet iedereen The Baseballs heeft gezien kan kloppen, hoorde later dat die er alleen vrijdag zijn geweest, dus hebben wij geluk gehad
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik heb net veldkaarten besteld voor het vrijdag concert! Moet nu alleen nog zo lang wachten tot het zover is haha.
Dat niet iedereen The Baseballs heeft gezien kan kloppen, hoorde later dat die er alleen vrijdag zijn geweest, dus hebben wij geluk gehad
Ja, dat vind ik wel erg jammer, dat ze er zondag niet waren!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik dacht al... Baseballs helemaal gemist... maar ik was er zaterdag, vandaar dat ik ze niet gezien heb!
Guus was wel weer helemaal super, kaartjes voor 2012 zijn al besteld en dan ga ik alweer voor de 7de x naar t stadion!
Guus was wel weer helemaal super, kaartjes voor 2012 zijn al besteld en dan ga ik alweer voor de 7de x naar t stadion!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Dat vond ik ook ja... Alleen Doe Maar vond ik juist wel leuk! De CD heb ik dan weer wel, maar die vind ik niet zo geweldig eigenlijk.Lenthe schreef:Ik vond het ook minder leuk dan vorig jaar. Het voorprogramma vond ik echt niet leuk (reggae-versies van Andre Hazes? ) en Doe Maar vond ik helemaal niks!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik vind het wel belachelijk dat voor volgend jaar de veldkaarten 10 euro duurder zijn geworden.. 62,50 vind ik wel een beetje teveel van het goede denk ik
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
_Femme schreef:Ik vind het wel belachelijk dat voor volgend jaar de veldkaarten 10 euro duurder zijn geworden.. 62,50 vind ik wel een beetje teveel van het goede denk ik
ja erg duur en dan komt er ook nog ruim 5 euro per kaartje administratiekosten overheen.
maar goed, ik vind guus en groots met een zachte G zo fantastisch dat het nog heeel wat duurder moet worden voordat ik niet ga.
Dus mijn kaartjes voor volgend jaar zijn alweer besteld.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
_Femme schreef:Ik vind het wel belachelijk dat voor volgend jaar de veldkaarten 10 euro duurder zijn geworden.. 62,50 vind ik wel een beetje teveel van het goede denk ik
+1, dit was het vijfde jaar op rij dat ik ben geweest, maar ik haak maar af! Er komen ook nog eens € 5.00 reserveringskosten bij!
Met zijn tweeën ben je dan al meer dan €125,00 kwijt, dan ben je alleen nog maar binnen!
Ik heb het altijd erg leuk gevonden, maar ook met het oog op onze bruiloft en mijn afstuderen sla ik volgend jaar maar een keer over.
(dan maar op het balkon zitten en mee genieten )
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Juul schreef:_Femme schreef:Ik vind het wel belachelijk dat voor volgend jaar de veldkaarten 10 euro duurder zijn geworden.. 62,50 vind ik wel een beetje teveel van het goede denk ik
+1, dit was het vijfde jaar op rij dat ik ben geweest, maar ik haak maar af! Er komen ook nog eens € 5.00 reserveringskosten bij!
Met zijn tweeën ben je dan al meer dan €125,00 kwijt, dan ben je alleen nog maar binnen!
Ik heb het altijd erg leuk gevonden, maar ook met het oog op onze bruiloft en mijn afstuderen sla ik volgend jaar maar een keer over.
(dan maar op het balkon zitten en mee genieten )
Ja ik haak ook af, met de gedachte dat ik voor die prijs naar 2 concerten van iemand anders kan gaan. Jammer maar helaas.
_Femme- Prater
Zo, €10,- duurder dat is nogal... Al weet ik niet of dat me er van zal weerhouden om toch weer 'n keer te gaan.
Ik heb net de cd binnen gekregen en heb 'm nu in de laptop zitten om te luisteren
Maar ik heb boven in het beeld van de mediaplayer wel andere titels staan, heel vreemd! Er staat bv. 'Wees maar niet bang', 'Brabant', 'Ik wil je'. Allemaal liedjes van Guus maar niet van deze cd...
Ik heb net de cd binnen gekregen en heb 'm nu in de laptop zitten om te luisteren
Maar ik heb boven in het beeld van de mediaplayer wel andere titels staan, heel vreemd! Er staat bv. 'Wees maar niet bang', 'Brabant', 'Ik wil je'. Allemaal liedjes van Guus maar niet van deze cd...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
x-justme-x schreef:Ik dacht al... Baseballs helemaal gemist... maar ik was er zaterdag, vandaar dat ik ze niet gezien heb!
Wanneer ga je, vrijdag of zaterdag?
Ik denk trouwens dat meer mensen 'last' hebben van de prijzen. Kan me herinneren dat het vorig jaar in no time uitverkocht was, maar nu dus nog niet.
Gast- Gast
Auxo schreef:x-justme-x schreef:Ik dacht al... Baseballs helemaal gemist... maar ik was er zaterdag, vandaar dat ik ze niet gezien heb!
Ik denk trouwens dat meer mensen 'last' hebben van de prijzen. Kan me herinneren dat het vorig jaar in no time uitverkocht was, maar nu dus nog niet.
Ja klopt het viel mij ook al op dat je nog gewoon allemaal kaarten kan kopen (m.u.v. veldkaarten zaterdag), en dat terwijl er maar 2 data zijn!
_Femme- Prater
_Femme schreef:Auxo schreef:x-justme-x schreef:Ik dacht al... Baseballs helemaal gemist... maar ik was er zaterdag, vandaar dat ik ze niet gezien heb!
Ja klopt het viel mij ook al op dat je nog gewoon allemaal kaarten kan kopen (m.u.v. veldkaarten zaterdag), en dat terwijl er maar 2 data zijn!
Oh de veldkaarten zijn voor allebei de dagen ook uitverkocht? Dan heb ik geluk gehad gister!
Gast- Gast
Auxo schreef:_Femme schreef:Auxo schreef:x-justme-x schreef:Ik dacht al... Baseballs helemaal gemist... maar ik was er zaterdag, vandaar dat ik ze niet gezien heb!
Oh de veldkaarten zijn voor allebei de dagen ook uitverkocht? Dan heb ik geluk gehad gister!
Nee je kan nog veldkaarten voor vrijdag kopen
_Femme- Prater
Auxo schreef:x-justme-x schreef:Ik dacht al... Baseballs helemaal gemist... maar ik was er zaterdag, vandaar dat ik ze niet gezien heb!
veldkaarten voor zaterdags!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik kon helaas dit jaar niet, ik ben vorig jaar wel geweest. Ik vond het vorig jaar super, Guus maakt er echt een show van. Waar ik me wel erg aan geërgerd heb, is dat iedereen met bier gooit. Ik hou wel van een feestje, maar kan dit echt niet waarderen. Is dit altijd zo? Misschien moet ik me niet zo ergeren en hoort het er wel bij...
Engeltje23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 30
Registratiedatum : 28-11-10
inmiddels zijn de veldkaarten alweer uitverkocht dus toch wel weer vrij snel.x-justme-x schreef:Auxo schreef:x-justme-x schreef:Ik dacht al... Baseballs helemaal gemist... maar ik was er zaterdag, vandaar dat ik ze niet gezien heb!
veldkaarten voor zaterdags!
de zitkaarten kun je altijd nog wel een hele poos bestellen.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Engeltje23 schreef:Ik kon helaas dit jaar niet, ik ben vorig jaar wel geweest. Ik vond het vorig jaar super, Guus maakt er echt een show van. Waar ik me wel erg aan geërgerd heb, is dat iedereen met bier gooit. Ik hou wel van een feestje, maar kan dit echt niet waarderen. Is dit altijd zo? Misschien moet ik me niet zo ergeren en hoort het er wel bij...
Wij stonden afgelopen zondag in het voorste gedeelte (bij het podium) en daar viel het best mee. Toen "het dondert en het bliksemt" kwam, regende het letterlijk meters bier, maar ik zag bij de intro van het liedje al allemaal mensen hun poncho aandoen dus dat heb ik ook maar gedaan haha! Het was eigenlijk wel leuk dat iedereen uit z'n dak stond te gaan in een poncho, en we zijn lekker droog gebleven. We hebben ons bijna dood gelachen. Daarna eigenlijk geen biertje meer voorbij zien vliegen
_Femme- Prater
_Femme schreef:Engeltje23 schreef:Ik kon helaas dit jaar niet, ik ben vorig jaar wel geweest. Ik vond het vorig jaar super, Guus maakt er echt een show van. Waar ik me wel erg aan geërgerd heb, is dat iedereen met bier gooit. Ik hou wel van een feestje, maar kan dit echt niet waarderen. Is dit altijd zo? Misschien moet ik me niet zo ergeren en hoort het er wel bij...
Wij stonden afgelopen zondag in het voorste gedeelte (bij het podium) en daar viel het best mee. Toen "het dondert en het bliksemt" kwam, regende het letterlijk meters bier, maar ik zag bij de intro van het liedje al allemaal mensen hun poncho aandoen dus dat heb ik ook maar gedaan haha! Het was eigenlijk wel leuk dat iedereen uit z'n dak stond te gaan in een poncho, en we zijn lekker droog gebleven. We hebben ons bijna dood gelachen. Daarna eigenlijk geen biertje meer voorbij zien vliegen
De eerste jaren was dat inderdaad heel veel, sinds dit jaar hangt er ook overal info dat het niet gewaardeerd. Bij 'Het dondert en het bliksemt' moet je het maar voor lief nemen vind ik, hij zingt niet voor niks 'Het regent meters bier!'
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Vanillivi schreef:_Femme schreef:Engeltje23 schreef:Ik kon helaas dit jaar niet, ik ben vorig jaar wel geweest. Ik vond het vorig jaar super, Guus maakt er echt een show van. Waar ik me wel erg aan geërgerd heb, is dat iedereen met bier gooit. Ik hou wel van een feestje, maar kan dit echt niet waarderen. Is dit altijd zo? Misschien moet ik me niet zo ergeren en hoort het er wel bij...
De eerste jaren was dat inderdaad heel veel, sinds dit jaar hangt er ook overal info dat het niet gewaardeerd. Bij 'Het dondert en het bliksemt' moet je het maar voor lief nemen vind ik, hij zingt niet voor niks 'Het regent meters bier!'
Is echt oké dat ze hier dit jaar aandacht aan besteed hebben.. Wie weet ga ik volgend jaar weer, ik vind Guus iig echt geweldig!
Engeltje23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 30
Registratiedatum : 28-11-10
Bij het lied ''Het dondert en het bliksemt'' wordt er standaard met bier gegooid, waar je ook bent. Votown, Mega Piraten Festijn, Helden van Amstel, alle keren maakte ik het mee. Daarnaast zijn er ook mensen die het ook bij andere liedjes leuker vinden om met bier te gooien dan het op te drinken .
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Groots met een zachte G
» Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland
» Kaartjes Guus Meeuwis ruilen
» Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over
» Te koop: 2 kaartjes voor Guus Meeuwis vanavond..
» Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland
» Kaartjes Guus Meeuwis ruilen
» Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over
» Te koop: 2 kaartjes voor Guus Meeuwis vanavond..
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: