Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland
+9
Caroow
Puk
Sweety
Toet
Flinder
Janelie
Phileine
Lizzy
Jeanette
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland
Gisteren zag ik op tv dat Peter er ook mee gaat stoppen en dat Guus Meeuwis de nieuwe captain wordt in Ik hou van Holland. Zie: http://www.parool.nl/parool/nl/38/MEDIA/article/detail/1066941/2010/11/30/Guus-Meeuwis-naar-Ik-hou-van-Holland.dhtml
Goede zet of denk je dat het programma er onder gaat lijden?
Ik ben benieuwd. Ik vind Guus Meeuwis een leuke zanger, maar ik heb geen flauw benul of hij ook werkelijk humor heeft. Ik ben benieuwd!
Goede zet of denk je dat het programma er onder gaat lijden?
Ik ben benieuwd. Ik vind Guus Meeuwis een leuke zanger, maar ik heb geen flauw benul of hij ook werkelijk humor heeft. Ik ben benieuwd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland
Ik zei tegen mijn man: Als Peter weg gaat ben ik heel benieuwd wie er terug komt want die moet wel van goede huizen komen...
Maar ik dnek dat Guus er wel goed bij past!
Maar ik dnek dat Guus er wel goed bij past!
Gast- Gast
Dat is jammer zeg!! Vond Peter echt fantastisch in dat programma. Al kan natuurlijk niemand aan Jeroen tippen.
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
Huh?? Irene Moors had toch in RTL Boulevard gezegd dat zij het zou gaan doen??
http://www.showbiznewz.nl/artikel_12350_irene-moors-vervangt-peter-heerschop-bij-ik-hou-van-holland.html
edit: ik zie het al, het was idd in Boulevard maar het bleek te gaan om de oudejaarsuitzending.
http://www.showbiznewz.nl/artikel_12350_irene-moors-vervangt-peter-heerschop-bij-ik-hou-van-holland.html
edit: ik zie het al, het was idd in Boulevard maar het bleek te gaan om de oudejaarsuitzending.
Laatst aangepast door Darcy op do 2 dec 2010 - 2:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk! Guus heeft best humor, laatst bij zijn theatershow maakte hij best veel leuke opmerkingen. Ik vind Peter niet zo leuk dus zal hem niet missen in het programma.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik vind het jammer dat Peter weggaat, ik vond hem altijd heel erg leuk! Ik denk dat Guus het ook wel kan, maar sommige dingen moeten 'nieuwe' altijd leren de omschrijvingen van bekende mensen in bekende mensen raden.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vond Beau leuk in het programma en ik vond Peter het ook leuk doen. Guus vind ik erg leuk dus ik ga er vanuit dat hij ook in het programma past. Toch is het wel even afwachten of hij ook de humor oppakt van Jeroen en of hij de spelletjes snel door heeft. Ik hoorde in RTL boulevard dat de klik er wel was tussen Jeroen en Guus dus hopelijk komt dat helemaal goed!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik denk dat Irene Moors het beter zou doen dan Guus Meeuwis, maar denk dat Guus het wel kan. Wel jammer dat Peter ermee gaat stoppen, ik vond hem erg leuk.Darcy schreef:Huh?? Irene Moors had toch in RTL Boulevard gezegd dat zij het zou gaan doen??
Gast- Gast
flinder85 schreef:Ik vond Beau leuk in het programma en ik vond Peter het ook leuk doen. Guus vind ik erg leuk dus ik ga er vanuit dat hij ook in het programma past. Toch is het wel even afwachten of hij ook de humor oppakt van Jeroen en of hij de spelletjes snel door heeft. Ik hoorde in RTL boulevard dat de klik er wel was tussen Jeroen en Guus dus hopelijk komt dat helemaal goed!
2 Brabanders he?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat leuk! Ik vond peter nooit zo leuk, probeerde altijd even grappig als jeroen te zijn, net zoals beau.. maar dat vind ik sowieso een kwal.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik denk dat Guus het wel leuk zal doen. Ben dan ook wel benieuwd ernaar
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat Guus het wel leuk en goed gaat doen. Al denk ik wel dat hij even aan alles moet wennen.
Gast- Gast
Ik vind het niet zo erg dat Peter weggaat, ik had het veel erger gevonden als Jeroen weg was gegaan, ik ben echt fan van hem!:-D
Ben benieuwd naar Guus:-) Maar we moeten nog ff wachten tot we hem in Ik hou van Holland kunnen zien...
Ben benieuwd naar Guus:-) Maar we moeten nog ff wachten tot we hem in Ik hou van Holland kunnen zien...
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind het echt zo'n heerlijk kneuterig programma, en Guus is ook zo'n gezellige Nederlander dus ik denk dat het wel leuk wordt!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moet nog maar even zien wat ik er van vind. Zolang Guus maar niet zo gemaakt grappig gaat doen.
Gast- Gast
Daar ben ik wel een beetje bang voor eerlijk gezegd..Smikkell schreef:Ik moet nog maar even zien wat ik er van vind. Zolang Guus maar niet zo gemaakt grappig gaat doen.
Gast- Gast
Ben benieuwd.. Zie eerlijk gezegd liever Irene daar staan
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Ik dus ook!Auxo schreef:Daar ben ik wel een beetje bang voor eerlijk gezegd..Smikkell schreef:Ik moet nog maar even zien wat ik er van vind. Zolang Guus maar niet zo gemaakt grappig gaat doen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik dus ook!Auxo schreef:Daar ben ik wel een beetje bang voor eerlijk gezegd..Smikkell schreef:Ik moet nog maar even zien wat ik er van vind. Zolang Guus maar niet zo gemaakt grappig gaat doen.
Ik ook aangezien ik zijn grapjes in zijn theatertours vaak ook niet zo grappig vind.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd, ik vind Guus wel leuk dus ik denk dat het wel een goede aanwinst is
Vanaf wanneer kunnen we hem in het programma gaan zien?
Vanaf wanneer kunnen we hem in het programma gaan zien?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Jeanette schreef:flinder85 schreef:Ik vond Beau leuk in het programma en ik vond Peter het ook leuk doen. Guus vind ik erg leuk dus ik ga er vanuit dat hij ook in het programma past. Toch is het wel even afwachten of hij ook de humor oppakt van Jeroen en of hij de spelletjes snel door heeft. Ik hoorde in RTL boulevard dat de klik er wel was tussen Jeroen en Guus dus hopelijk komt dat helemaal goed!
2 Brabanders he?
Ben ook erg benieuwd hoe Guus 't gaat doen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind Guus echt leuk, als zanger. Denk niet dat hij leuker is dan Peter, maar die vind ik best grappig. Ook wel leuk dat er eindelijk iemand is die wel dingen weet.
Ben benieuwd naar Guus, ik ga in ieder geval kijken!
Ben benieuwd naar Guus, ik ga in ieder geval kijken!
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het ook helemaal niet erg dat Peter weggaat. Vind hem niet zo leuk, maar tja ik ben een Jeroen fan in dit programma
Guus lijkt me wel leuker dan Irene Moors. Twee mannen lijkt mij leuker dan een man en een vrouw als captain.
Maar goed, wij kijken toch wel, vind het een heerlijk programma.
Guus lijkt me wel leuker dan Irene Moors. Twee mannen lijkt mij leuker dan een man en een vrouw als captain.
Maar goed, wij kijken toch wel, vind het een heerlijk programma.
Soortgelijke onderwerpen
» Kaartjes Guus Meeuwis ruilen
» Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over
» Guus Meeuwis-Groots met een zachte G
» Te koop: 2 kaartjes voor Guus Meeuwis vanavond..
» Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?
» Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over
» Guus Meeuwis-Groots met een zachte G
» Te koop: 2 kaartjes voor Guus Meeuwis vanavond..
» Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: