Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

+9
Caroow
Puk
Sweety
Toet
Flinder
Janelie
Phileine
Lizzy
Jeanette
13 plaatsers

Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Jeanette wo 1 dec 2010 - 11:26

Gisteren zag ik op tv dat Peter er ook mee gaat stoppen en dat Guus Meeuwis de nieuwe captain wordt in Ik hou van Holland. Zie: http://www.parool.nl/parool/nl/38/MEDIA/article/detail/1066941/2010/11/30/Guus-Meeuwis-naar-Ik-hou-van-Holland.dhtml

Goede zet of denk je dat het programma er onder gaat lijden?

Ik ben benieuwd. Ik vind Guus Meeuwis een leuke zanger, maar ik heb geen flauw benul of hij ook werkelijk humor heeft. Ik ben benieuwd!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 11:32

Ik zei tegen mijn man: Als Peter weg gaat ben ik heel benieuwd wie er terug komt want die moet wel van goede huizen komen...
Maar ik dnek dat Guus er wel goed bij past!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Lizzy do 2 dec 2010 - 2:27

Dat is jammer zeg!! Vond Peter echt fantastisch in dat programma. Al kan natuurlijk niemand aan Jeroen tippen.
Lizzy
Lizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 2:32

Huh?? Irene Moors had toch in RTL Boulevard gezegd dat zij het zou gaan doen??

http://www.showbiznewz.nl/artikel_12350_irene-moors-vervangt-peter-heerschop-bij-ik-hou-van-holland.html

edit: ik zie het al, het was idd in Boulevard maar het bleek te gaan om de oudejaarsuitzending.


Laatst aangepast door Darcy op do 2 dec 2010 - 2:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Phileine do 2 dec 2010 - 2:34

Leuk! Guus heeft best humor, laatst bij zijn theatershow maakte hij best veel leuke opmerkingen. Ik vind Peter niet zo leuk dus zal hem niet missen in het programma.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Janelie do 2 dec 2010 - 2:54

Ik vind het jammer dat Peter weggaat, ik vond hem altijd heel erg leuk! Ik denk dat Guus het ook wel kan, maar sommige dingen moeten 'nieuwe' altijd leren de omschrijvingen van bekende mensen in bekende mensen raden.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Flinder do 2 dec 2010 - 3:34

Ik vond Beau leuk in het programma en ik vond Peter het ook leuk doen. Guus vind ik erg leuk dus ik ga er vanuit dat hij ook in het programma past. Toch is het wel even afwachten of hij ook de humor oppakt van Jeroen en of hij de spelletjes snel door heeft. Ik hoorde in RTL boulevard dat de klik er wel was tussen Jeroen en Guus dus hopelijk komt dat helemaal goed!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:54

Darcy schreef:Huh?? Irene Moors had toch in RTL Boulevard gezegd dat zij het zou gaan doen??

http://www.showbiznewz.nl/artikel_12350_irene-moors-vervangt-peter-heerschop-bij-ik-hou-van-holland.html

edit: ik zie het al, het was idd in Boulevard maar het bleek te gaan om de oudejaarsuitzending.
Ik denk dat Irene Moors het beter zou doen dan Guus Meeuwis, maar denk dat Guus het wel kan. Wel jammer dat Peter ermee gaat stoppen, ik vond hem erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 8:52

flinder85 schreef:Ik vond Beau leuk in het programma en ik vond Peter het ook leuk doen. Guus vind ik erg leuk dus ik ga er vanuit dat hij ook in het programma past. Toch is het wel even afwachten of hij ook de humor oppakt van Jeroen en of hij de spelletjes snel door heeft. Ik hoorde in RTL boulevard dat de klik er wel was tussen Jeroen en Guus dus hopelijk komt dat helemaal goed!

2 Brabanders he? :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Toet do 2 dec 2010 - 11:52

Wat leuk! Ik vond peter nooit zo leuk, probeerde altijd even grappig als jeroen te zijn, net zoals beau.. maar dat vind ik sowieso een kwal.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Sweety do 2 dec 2010 - 12:18

Ik denk dat Guus het wel leuk zal doen. Ben dan ook wel benieuwd ernaar smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:07

Ik denk dat Guus het wel leuk en goed gaat doen. Al denk ik wel dat hij even aan alles moet wennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Puk za 4 dec 2010 - 1:52

Ik vind het niet zo erg dat Peter weggaat, ik had het veel erger gevonden als Jeroen weg was gegaan, ik ben echt fan van hem!:-D
Ben benieuwd naar Guus:-) Maar we moeten nog ff wachten tot we hem in Ik hou van Holland kunnen zien...
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Caroow za 4 dec 2010 - 1:58

Ik vind het echt zo'n heerlijk kneuterig programma, en Guus is ook zo'n gezellige Nederlander dus ik denk dat het wel leuk wordt!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 2:02

Ik moet nog maar even zien wat ik er van vind. Zolang Guus maar niet zo gemaakt grappig gaat doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:23

Smikkell schreef:Ik moet nog maar even zien wat ik er van vind. Zolang Guus maar niet zo gemaakt grappig gaat doen.
Daar ben ik wel een beetje bang voor eerlijk gezegd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Ploen za 4 dec 2010 - 6:57

Ben benieuwd.. Zie eerlijk gezegd liever Irene daar staan
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:54

Auxo schreef:
Smikkell schreef:Ik moet nog maar even zien wat ik er van vind. Zolang Guus maar niet zo gemaakt grappig gaat doen.
Daar ben ik wel een beetje bang voor eerlijk gezegd..
Ik dus ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 10:18

Smikkell schreef:
Auxo schreef:
Smikkell schreef:Ik moet nog maar even zien wat ik er van vind. Zolang Guus maar niet zo gemaakt grappig gaat doen.
Daar ben ik wel een beetje bang voor eerlijk gezegd..
Ik dus ook!

Ik ook aangezien ik zijn grapjes in zijn theatertours vaak ook niet zo grappig vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  _Femme ma 6 dec 2010 - 23:06

Ik ben benieuwd, ik vind Guus wel leuk dus ik denk dat het wel een goede aanwinst is smile
Vanaf wanneer kunnen we hem in het programma gaan zien?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 6:53

Vanaf januari

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Angela_1986 wo 8 dec 2010 - 8:52

Jeanette schreef:
flinder85 schreef:Ik vond Beau leuk in het programma en ik vond Peter het ook leuk doen. Guus vind ik erg leuk dus ik ga er vanuit dat hij ook in het programma past. Toch is het wel even afwachten of hij ook de humor oppakt van Jeroen en of hij de spelletjes snel door heeft. Ik hoorde in RTL boulevard dat de klik er wel was tussen Jeroen en Guus dus hopelijk komt dat helemaal goed!

2 Brabanders he? :P

cheers

Ben ook erg benieuwd hoe Guus 't gaat doen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:40

Ik vind Guus echt leuk, als zanger. Denk niet dat hij leuker is dan Peter, maar die vind ik best grappig. Ook wel leuk dat er eindelijk iemand is die wel dingen weet.

Ben benieuwd naar Guus, ik ga in ieder geval kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 4:19

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  SarahKey ma 13 dec 2010 - 9:04

Ik vind het ook helemaal niet erg dat Peter weggaat. Vind hem niet zo leuk, maar tja ik ben een Jeroen fan in dit programma Laughing

Guus lijkt me wel leuker dan Irene Moors. Twee mannen lijkt mij leuker dan een man en een vrouw als captain.

Maar goed, wij kijken toch wel, vind het een heerlijk programma.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland Empty Re: Guus Meeuwis naar Ik hou van Holland

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum