Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Guus Meeuwis-Groots met een zachte G

+19
boekenwurm83
Kreeftje
Janelie
Guusje
Tabbert
_Femme
Chocolate Cookie
Arwyn
Vanillivi
Rupsie
Atelier Madame
Caresses
Jeanette
Joli86
Blond
Theezakje13
Juul
Angela_1986
Jordana
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Guus Meeuwis-Groots met een zachte G - Pagina 2 Empty Re: Guus Meeuwis-Groots met een zachte G

Bericht  Chocolate Cookie wo 15 jun 2011 - 0:43

Jordana schreef:Nog twee dagen!!!!

bounce bounce bounce cheers bounce bounce bounce
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Guus Meeuwis-Groots met een zachte G - Pagina 2 Empty Re: Guus Meeuwis-Groots met een zachte G

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 2:34

Is de kaartverkoop voor volgend jaar al gestart?

Gast
Gast

Bericht  Vanillivi wo 15 jun 2011 - 2:50

Voor de fans is 08.06.2012 al in de verkoop gegaan vandaag.

Morgen om 18.00 uur start de publieke verkoop!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 2:52

Vanillivi schreef:Voor de fans is 08.06.2012 al in de verkoop gegaan vandaag.

Morgen om 18.00 uur start de publieke verkoop!

Goed dat ik het weet! Dank je wel!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 5:29

Ik ga zondag toch. Kon mijn kaartje helaas aan niemand anders binnen de vriendengroep slijten :P En ik vind het ook wel leuk hoor, maar ik ben een beetje bang voor de emoties. Gelukkig gaat een goede vriendin ook mee.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 wo 15 jun 2011 - 5:36

Sad Het weerbericht voor zondag: 17 graden en regen... silent

Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor de emoties Leaf. Probeer er niet te hard tegen te vechten, wat komt, dat komt. Sterkte en toch ook veel plezier gewenst!

Ik kreeg vanmiddag idd ook al een mailtje over de voorverkoop van volgend jaar.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 5:38

Angela_1986 schreef: Sad Het weerbericht voor zondag: 17 graden en regen... silent

Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor de emoties Leaf. Probeer er niet te hard tegen te vechten, wat komt, dat komt. Sterkte en toch ook veel plezier gewenst!

Nee dat doe ik ook niet. Het is ook nog eens vaderdag, dus gewoon pijnlijk. De vriendin die meegaat heeft ook haar vader verloren en hij was zondag ook nog eens jarig geweest eigenlijk. Dus we zoeken gewoon steun bij elkaar en wat komt dat komt laughcry

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 wo 15 jun 2011 - 5:44

_Leaf_ schreef:
Angela_1986 schreef: Sad Het weerbericht voor zondag: 17 graden en regen... silent

Nee dat doe ik ook niet. Het is ook nog eens vaderdag, dus gewoon pijnlijk. De vriendin die meegaat heeft ook haar vader verloren en hij was zondag ook nog eens jarig geweest eigenlijk. Dus we zoeken gewoon steun bij elkaar en wat komt dat komt laughcry

Oh ja, het is natuurlijk ook nog vaderdag! Stoer dat je toch gaat!!!
Je vriendin zal in ieder geval begrijpen hoe jij je voelt dus jullie kunnen elkaar vast steunen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 20:58

Ik ga ook!
Ik ga vrijdagavond, samen met 2 collega's en 3 bewoners. We hebben zit plekken tweede rangs.
Ontzettend veel zin in, wilde dr altijd nog een keer heen (nog nooit geweest) en de bewoners hebben uitgekozen welke begeleiders ze mee wilden en ik mocht ook mee.. jeuj.. en krijg er zelfs voor betaald smile win-win-win

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:55

Dat is helemaal mooi meegenomen Sannie! Very Happy Ik weet zeker dat je het naar je zin zult hebben!

Gast
Gast

Bericht  Vanillivi wo 15 jun 2011 - 23:10

Ik ga vanavond en hebt er ook al helemaal zin in!

Hoorde al op de radio wie er te gast is, spoiler in wit voor wie het nog niet wil weten;
Doe maar
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 23:12

Oooooh zoooo vet!!!

Gast
Gast

Bericht  Vanillivi wo 15 jun 2011 - 23:15

Ja hé!

Word er steeds enthousiaster van... Moet alleen nog even werken tot 15.00 en dan snel naar Eindhoven!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Femme wo 15 jun 2011 - 23:40

Oh dat is gaaf zeg Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 0:11

Leuuuuuke gast! Very Happy cheers

Gast
Gast

Bericht  Tabbert do 16 jun 2011 - 2:32

Ik ga vanavond!! Heb er zin in!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Guusje do 16 jun 2011 - 6:07

Zaterdag ben ik erbij (voor de 5e keer op rij!) bounce
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Janelie do 16 jun 2011 - 6:13

Ik ga ook morgen! smile Ben vorig jaar ook geweest. Toen heel spontaan en gratis. Nu niet, maar heb er wel heel veel zin in!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kreeftje do 16 jun 2011 - 10:36

Ik ga morgen! Samen met mijn vriend, we hebben allebei de hele dag vrij, gaan er een leuke dag van maken! Mooi op de fiets naar Eindhoven (15 min fietsen! Very Happy ) Lekker lunchen ergens, optijd richting stadion en er een super dag van maken! En hoorde net op het weer bericht dat het morgen droog blijft bounce
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 11:22

Auxo schreef:Dat is helemaal mooi meegenomen Sannie! Very Happy Ik weet zeker dat je het naar je zin zult hebben!

Idd, dat weet ik wel zeker !smile

Gast
Gast

Bericht  boekenwurm83 do 16 jun 2011 - 20:28

ik ga vanavond ook en ik heb er zooo'n zin in!
de nieuwe cd is ook echt te gek en ik heb hem de afgelopen twee weken non-stop gedraaid dus dat wordt lekker meebleren vanavond Very Happy
Alleen beetje jammer dat ik nu op mn werk zit en het zonnetje heerlijk schijnt, en alle weerberichten melden dat het vanmiddag/vanavond vanuit het zuiden gaat regenen. Dus hopelijk niet te hard want dan moeten de poncho's mee.
Achja van de andere kant of ik nou nat wordt van de regen of bier, wat maakt het eigenlijk uit Very Happy
Veel plezier voor degenen die vanavond en komend weekend nog gaan.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Jeanette do 16 jun 2011 - 22:54

Vorig jaar was ik zeiknat van het bier. :P Maar het gaat ook om de gezelligheid!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jordana do 16 jun 2011 - 22:58

Wij gaan vanavond heb er zin in!!!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:35

Ik heb er zin! Over een uurtje of 2 vertrekken wij richting Eindhoven!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:39

Alvast veel plezier voor iedereen die vandaag gaat!!

Wij hebben gekeken voor kaarten voor volgend jaar, maar er waren alleen nog kaarten voor 100 euro. Zó leuk vind ik Guus nou ook weer niet. Dus jammer, dan maar niet. Tegen die tijd maar eens op Marktplaats kijken of er goedkopere kaarten zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: