Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over Empty Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over

Bericht  boekenwurm83 do 7 jun 2012 - 23:10

Hallo allemaal,

ik zou morgen met mijn vriend en een vriendin naar Guus Meeuwis gaan. Echter m'n vriend heeft na een voetbaltoernooi een dikke knie en moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor foto's. Dus dat concert wordt niet wat voor mijn vriend.

Dus we willen zijn kaartje graag verkopen. Hoeft niet de kostprijs op te leveren. Als we er maar iets voor krijgen en het kaartje kwijt zijn, anders is het natuurlijk zonde.

Het is dus voor morgen, 9 juni 2012 en het is een een staplaats. Vanaf 6 uur voetbal kijken met z'n allen in het stadion en bij het eindsignaal begint het concert.

Het is een hardcopy exemplaar. Je mag hem ophalen (omgeving Deventer), maar we kunnen het kaartje ook meenemen naar Eindhoven en daar afspreken.

Dus ben je nog op zoek naar een kaartje of weet je iemand, laat het dan even weten!!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over Empty Re: Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over

Bericht  Jeanette do 7 jun 2012 - 23:13

Heb je het ook op MP staan? Ik denk dat je ze daar sneller kwijt bent. Succes met het verkopen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over Empty Re: Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 23:16

en hier misschien in vraag en aanbod zetten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over Empty Re: Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over

Bericht  boekenwurm83 do 7 jun 2012 - 23:38

Jeanette schreef:Heb je het ook op MP staan? Ik denk dat je ze daar sneller kwijt bent. Succes met het verkopen!

Ja daar staat het kaartje ook. Maar je weet maar nooit of iemand hier nog een kaartje zoektKaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over 561177
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over Empty Re: Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over

Bericht  boekenwurm83 do 7 jun 2012 - 23:38

Lily schreef:en hier misschien in vraag en aanbod zetten

goed idee thanks!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over Empty Re: Kaartje Guus Meeuwis 9-6-12 staanplaats over

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum