Babyboom
+48
Lies
M@niek
Jasmine
Jade
Sylvana
Clapperdie
Toet
Flower_L
Filoria
Parisienne
love
SuperGrover
Bruintje Beer
Shy
SleepingBeauty
Amber-
Tsjip
Julia
MissD
Fearie
Verde
Engeltje23
Klompemeiske
shadow
ingrid82
blauwwitrood
Bolleke
SarahKey
Beachgirl
Ugly Betty
Kqip
Lavendel
nina
Huppekee
Lejow
ixis
CCC
Arwyn
Pien
studiebol
Inge
L!ND@
Happydobby
Angela_1986
Susan
Mamasapje
Didi
Coccinelle
52 plaatsers
Pagina 14 van 15
Pagina 14 van 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Re: Babyboom
Op woensdag 20 juni, 21:15 uur op Nederland 1, start de NCRV de nieuwe reeks NCRV Babyboom met een heel bijzondere aflevering: NCRV Babyboom in Afrika.
Yes!
Yes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk! Vind babyboom leuk om te volgen!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Me 2! Wat leuk, ik ga kijken!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Was gister nog op de site, blogs lezen! Leuk!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Leuk! Ik zet in het in mijn agenda op mijn telefoon, anders vergeet ik het weer
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Leuk! Ik ga ook kijken!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ben ik nu in de war? Ik dacht dat ze bij de laatste aflevering van het vorige seizoen ook in Afrika waren. Ik heb daar niet zoveel meeLejow schreef:Op woensdag 20 juni, 21:15 uur op Nederland 1, start de NCRV de nieuwe reeks NCRV Babyboom met een heel bijzondere aflevering: NCRV Babyboom in Afrika.
Yes!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Ben ik nu in de war? Ik dacht dat ze bij de laatste aflevering van het vorige seizoen ook in Afrika waren. Ik heb daar niet zoveel meeLejow schreef:Op woensdag 20 juni, 21:15 uur op Nederland 1, start de NCRV de nieuwe reeks NCRV Babyboom met een heel bijzondere aflevering: NCRV Babyboom in Afrika.
Yes!
Ik vond die aflevering ook niet zo leuk:oops:. Maar wat ik begreep is nu alleen de eerste aflevering in Afrika.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lejow schreef:Op woensdag 20 juni, 21:15 uur op Nederland 1, start de NCRV de nieuwe reeks NCRV Babyboom met een heel bijzondere aflevering: NCRV Babyboom in Afrika.
Yes!
Deze maand start toch de follow-up reeks van vorig seizoen, dus de 'hoe is het nu met'-afleveringen?
De nieuwe reeks (seizoen 3) start pas in 2013.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Maak me geen zak uit of het een nieuwe is, of follow up.. Ik vind het leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
Ooo leuk ik ga ook weer kijken!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Over een half uurtje weer babyboom
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Kijken jullie ook weer naar Babyboom?
Ik ben zo onder de indruk van dat kleine jongetje Lucas die een spierziekte heeft. Dat ie voor z'n verjaardag maar 1 cadeau wilde en dat is lopen. En dat z'n ouders dan vertelden dat dat niet gaat lukken, maar dat ie wel een elektrische rolstoel krijgt. Ze zijn het huis nu ook helemaal aan het verbouwen voor hem, zodat hij makkelijk kan bewegen daar. Echt zo bijzonder en super fijn, dat hij nu al 3 is en dat de artsen hem die leeftijd helemaal niet hadden gegeven. Het raakt me echt, wat vind ik dat fijn voor dat gezinnetje.
Wel erg heftig, hoe ze moeten beslissen tot hoe ver ze het laten gaan, maar voor nu lijkt het goed te gaan. Heel bijzonder.
Ik ben zo onder de indruk van dat kleine jongetje Lucas die een spierziekte heeft. Dat ie voor z'n verjaardag maar 1 cadeau wilde en dat is lopen. En dat z'n ouders dan vertelden dat dat niet gaat lukken, maar dat ie wel een elektrische rolstoel krijgt. Ze zijn het huis nu ook helemaal aan het verbouwen voor hem, zodat hij makkelijk kan bewegen daar. Echt zo bijzonder en super fijn, dat hij nu al 3 is en dat de artsen hem die leeftijd helemaal niet hadden gegeven. Het raakt me echt, wat vind ik dat fijn voor dat gezinnetje.
Wel erg heftig, hoe ze moeten beslissen tot hoe ver ze het laten gaan, maar voor nu lijkt het goed te gaan. Heel bijzonder.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Kijken jullie ook weer naar Babyboom?
Ja. Ik was daar de vorige serie al erg van onder de indruk, en afgelopen keer ook tranen met tuiten gehuilt. Wat moet dat zwaar zijn zeg! En het is zo'n wijs mannetje! Heerlijk ventje!
Gast- Gast
Inderdaad Marin! Een aangrijpend verhaal. Ik hoop dat ze nog lange tijd van hun hele gezinnetje, inclusief Lucas, mogen genieten!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was ook erg onder de indruk van dat hele gezin. In de vorige afleveringen al toen zij nog zwanger was en nu weer. Ik hoop echt van harte dat ze nog heel lang met z'n vieren mogen zijn
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb zelf beide keren dat ik positief testte niet hoeven huilen. Maar als ik het bij een ander zie, dan springen de tranen in m'n ogen. Hoe stiefvader net reageerde, zo mooi.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me voor jou ook wel bijzonder om te zien, Arden!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Lijkt me voor jou ook wel bijzonder om te zien, Arden!
Omdat ik ook kinderen heb bedoel je? Of wat? Vorig jaar toen het werd uitgezonden waren wij nog aan het nadenken, wel/niet derde kindje, en nu is hij al drie maanden. Mogen echt van geluk spreken als we al die verhalen zien!
Maar ik zit wel elke keer de hele aflevering te huilen haha.
Gast- Gast
Ik vond dat ook, vorig jaar toen ik het keek was ik nog niet zwanger.
Toen vond ik die momenten zo mooi en bijzonder, en nu een jaar later heb ik gewoon een kleintje van een half jaar en heb ik zelf dat moment mogen meemaken.
Ik kijk er ook met hele andere ogen naar nu, gewoon omdat je zelf ook weet hoe het voelt.
Toen vond ik die momenten zo mooi en bijzonder, en nu een jaar later heb ik gewoon een kleintje van een half jaar en heb ik zelf dat moment mogen meemaken.
Ik kijk er ook met hele andere ogen naar nu, gewoon omdat je zelf ook weet hoe het voelt.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 14 van 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» Babyboom weer op NL1
» N.A.V. vlokkentest Babyboom
» Babyboom 2013
» Waarom doet dat stel van babyboom....
» N.A.V. vlokkentest Babyboom
» Babyboom 2013