Babyboom
+48
Lies
M@niek
Jasmine
Jade
Sylvana
Clapperdie
Toet
Flower_L
Filoria
Parisienne
love
SuperGrover
Bruintje Beer
Shy
SleepingBeauty
Amber-
Tsjip
Julia
MissD
Fearie
Verde
Engeltje23
Klompemeiske
shadow
ingrid82
blauwwitrood
Bolleke
SarahKey
Beachgirl
Ugly Betty
Kqip
Lavendel
nina
Huppekee
Lejow
ixis
CCC
Arwyn
Pien
studiebol
Inge
L!ND@
Happydobby
Angela_1986
Susan
Mamasapje
Didi
Coccinelle
52 plaatsers
Pagina 8 van 15
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Re: Babyboom
Ik kijk ook! Blijft leuk zon programma! Mag van mij part t hele jaar door!
Klompemeiske- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 43
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga ook zeker weer kijken, mijn man is altijd weg op woensdag avond, dus dat ik lekker het rijk alleen en babyboom kijken
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Ik ga ook zeker weer kijken, mijn man is altijd weg op woensdag avond, dus dat ik lekker het rijk alleen en babyboom kijken
+1 Mijn vriend heeft koopavond, dus ben alleen.
Wie weet uit hoeveel afleveringen de serie bestaat ?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zit ook al klaar voor Babyboom. Echt zo lekker die woensdagavond.. Ik heb ook al wat traantjes gelaten... Ik schrok ook een paar weken geleden dat die moeder ineens was overleden! Zo verschrikkelijk, die man is overgebleven met drie kindjes..
Engeltje23- Fluisteraar
Punten : 30
Registratiedatum : 28-11-10
Dus die vrouw was getrouwd en had een kind en toen haar ex weer voor de deur stond is ze terug naar hem gegaan? Wat zal die man met wie ze getrouwd was zich dan verraden voelen, zeg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het niet zo heel gepast om op zo'n moment aan al die stellen gaan vragen of zij de zwangerschap zouden afbreken in het geval van een afwijking, voor de meeste stellen is het een ver-van-hun-bed-show en ik vind het voor Han en Suzanne alleen maar kwetsend om tig keer te horen dat zij het niet over hun hart zouden kunnen verkrijgen, enzovoort.
Susan- Lady Post-a-lot
ja dat begreep ik ook. Het zijn wel 'bijzondere' stellen vandaagSusan schreef:Dus die vrouw was getrouwd en had een kind en toen haar ex weer voor de deur stond is ze terug naar hem gegaan? Wat zal die man met wie ze getrouwd was zich dan verraden voelen, zeg.
Gast- Gast
Je gaat toch niet met je kind bespreken dat je bezig bent voor een broertje of zusje. Echt vaaaage mensen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja, ook zoiets, maar over die mensen heb ik me vorig seizoen al verbaasd.
Susan- Lady Post-a-lot
Owww die heb ik toen niet gezien. Vind het wel weer zo heftig...dat kleine mannetje die niet lang zal leven. Hoop zo dat ie zn broertje / zusje mee mag maken. Zou ze inmiddels al bevallen zijn? Of andere ontwikkelingen?
Gast- Gast
Ik vind het ook zo vreselijk, echt, wat moeten zij het zwaar hebben. Volgens mij is de baby er nog niet, heb vorige week nog op hun weblog gekeken.
Susan- Lady Post-a-lot
Ah, die Amber...
Susan- Lady Post-a-lot
Ja dat vind ik toch een prachtig stel, echt mooie mensen! Zoveel meegemaakt en zo positief.Susan schreef:Ah, die Amber...
Engeltje23- Fluisteraar
Punten : 30
Registratiedatum : 28-11-10
Susan schreef:Ik vind het ook zo vreselijk, echt, wat moeten zij het zwaar hebben. Volgens mij is de baby er nog niet, heb vorige week nog op hun weblog gekeken.
Ze lieten in de uitzending al zien dat het kindje is geboren en dat Lucas dus zijn broertje ontmoet! Heel mooi!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Op de website staat dat een kindje van babyboomers uit het eerste seizoen is overleden. Hun vorige kindje is ook overleden.
http://babyboom.ncrv.nl/blogs/romy-is-overleden
Amber is echt een schattige baby
Dat andere stel vind ik ook apart. (die melden trouwens op de site dus dat dat kindje is overleden)
http://babyboom.ncrv.nl/blogs/romy-is-overleden
Amber is echt een schattige baby
Dat andere stel vind ik ook apart. (die melden trouwens op de site dus dat dat kindje is overleden)
Gast- Gast
en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Dat arme jochie had 2 oorbellen
Ik zou dat zelfs niet bij een meisje doen, ik vind dat je kindje zelf die keus moet maken.
Ik zou dat zelfs niet bij een meisje doen, ik vind dat je kindje zelf die keus moet maken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Ja dat vond ik ook
Gast- Gast
Ze had het ook te druk om te sporten. Ze werkt niet, ze volgt geen opleiding. Dan kan je toch wel een stukje gaan rennen met kind in de wagen?Happydobby schreef:en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Gast- Gast
Jade schreef:Happydobby schreef:en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Ja dat vond ik ook
Pff dat vond ik ook echt heel erg lelijk en bovendien moet een kind die keuze zelf kunnen maken op een leeftijd dat hij/zij dat redelijk kan beslissen.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Odilia schreef:
Ze had het ook te druk om te sporten. Ze werkt niet, ze volgt geen opleiding. Dan kan je toch wel een stukje gaan rennen met kind in de wagen?
Ik zou eerlijk gezegd ook niet een stuk gaan rennen met mijn kind in de wagen.
Susan- Lady Post-a-lot
ook niet als dat betekent dat je dan dus niet zwanger kunt worden?Susan schreef:Odilia schreef:
Ze had het ook te druk om te sporten. Ze werkt niet, ze volgt geen opleiding. Dan kan je toch wel een stukje gaan rennen met kind in de wagen?
Gast- Gast
Odilia schreef:ook niet als dat betekent dat je dan dus niet zwanger kunt worden?Susan schreef:Odilia schreef:
Ze kan toch ook 's avonds als haar vriend thuis is een uurtje gaan bewegen?
Gast- Gast
Ja ik ga straks ook in de avond weer hardlopen. Tja dan maar alleen. Niet dat ik dik ben maar wil gewoon weer conditie.
Als de gyn zegt dat je beter kan afvallen dan begin je daar toch als eerst mee, misschien heb je dan geen clomid meer nodig.
Als de gyn zegt dat je beter kan afvallen dan begin je daar toch als eerst mee, misschien heb je dan geen clomid meer nodig.
Happydobby- Ratel
Susan schreef:Odilia schreef:
Dat mag ook niet vlgs het boekje wat bij onze wagen zat. Maar je kan toch ook gewoon lange stukken wandelen. Dan beweeg je toch.
Happydobby- Ratel
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Babyboom weer op NL1
» N.A.V. vlokkentest Babyboom
» Babyboom 2013
» Waarom doet dat stel van babyboom....
» N.A.V. vlokkentest Babyboom
» Babyboom 2013