Babyboom
+48
Lies
M@niek
Jasmine
Jade
Sylvana
Clapperdie
Toet
Flower_L
Filoria
Parisienne
love
SuperGrover
Bruintje Beer
Shy
SleepingBeauty
Amber-
Tsjip
Julia
MissD
Fearie
Verde
Engeltje23
Klompemeiske
shadow
ingrid82
blauwwitrood
Bolleke
SarahKey
Beachgirl
Ugly Betty
Kqip
Lavendel
nina
Huppekee
Lejow
ixis
CCC
Arwyn
Pien
studiebol
Inge
L!ND@
Happydobby
Angela_1986
Susan
Mamasapje
Didi
Coccinelle
52 plaatsers
Pagina 13 van 15
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Re: Babyboom
Zit het nu terug te kijken pfff
Die kleine arme Samuel.. die moeders die gewoon 3 dagen over de bevalling doen en dat het kindje dan overlijdt omdat de dokter er niet op tijd is of omdat ze uberhaupt geen geld hebben om naar een ziekenhuis te gaan.
Heb hier ook de tranen in mijn ogen staan..
Die kleine arme Samuel.. die moeders die gewoon 3 dagen over de bevalling doen en dat het kindje dan overlijdt omdat de dokter er niet op tijd is of omdat ze uberhaupt geen geld hebben om naar een ziekenhuis te gaan.
Heb hier ook de tranen in mijn ogen staan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ahh dat kindje dat gereanimeerd wordt en ineens gaat huilen pffff
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb echt zo erg gehuild gister, ik kan echt niet tegen zulke dingen. Vreselijk. Ik had Cordaid Memisa wel willen steunen, maar ik ben ook al donateur van Oxfam Novib, en ik heb het zelf niet bepaald breed ofzo...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
hebben jullie het filmpje op internet gezien van Rebecca en Vikash?
Die zijn gewoon getrouwd in Afrika, zo onwijs bijzonder!
Die zijn gewoon getrouwd in Afrika, zo onwijs bijzonder!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zit nu net te kijken maar wat zielig allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Jeetje, echt erg daar in afrika, als je zag hoe ze moeten bevallen, gewoon echt erg.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie aflevering! Jammer dat het seizoen afgelopen is.
even iets anders...in de blogs lees ik dat alex en marianne helemaal niet zwanger zijn. Dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Gast- Gast
ivax schreef:
even iets anders...in de blogs lees ik dat alex en marianne helemaal niet zwanger zijn. Dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Klopt, ze hebben een miskraam gehad.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:ivax schreef:
Klopt, ze hebben een miskraam gehad.
klopt, maar ik las ergens dat ze inmiddels alweer zwanger waren. Maar dat is helaas dus niet zo.
Ben aflevering nu aan het kijken (online) en dat kleine mannetje inderdaad...Samuel...5kg, terwijl X. bijna even oud is en bijna 11kg weegt.
Gast- Gast
Ik wilde het gister eigenlijk uit zetten, de tranen branden achter me ogen, en had een brok in me keel, wat verschrikkelijk zeg! Vooral dat kindje dat gereanimeerd werd, wat een verdriet!
Ik ben ook dmv gisteravond donateur geworden, ik vind het een stichting die mooie dingen doet!
Vond het een erg leuk en bijzonder seizoen weer
Ik ben ook dmv gisteravond donateur geworden, ik vind het een stichting die mooie dingen doet!
Vond het een erg leuk en bijzonder seizoen weer
Gast- Gast
Nee ik was gewoon benieuwd of er ook echt mensen zijn die door deze aflevering daadwerkelijk donateur worden, ik wel maar er is op het moment nu verder niks wat ik steun dus vond dit wel een goede!SuperGrover schreef:Ik heb echt zo erg gehuild gister, ik kan echt niet tegen zulke dingen. Vreselijk. Ik had Cordaid Memisa wel willen steunen, maar ik ben ook al donateur van Oxfam Novib, en ik heb het zelf niet bepaald breed ofzo...
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het daarnet teruggekeken. Ook ik had het erg moeilijk.. het is gewoon zo moeilijk te beseffen! Ik prijs mezelf erg gelukkig met onze gezonde dochter! Heb net ook gelijk een donatie gedaan.. ik moest gewoon iets doen Geeft me een goed gevoel, wetende dat ik met mijn donatie vele moeders en kinderen kan helpen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kwam net toevallig op de babyboomsite terecht, en zag dat deze mensen inmiddels een dochtertje hebben gekregen.Happydobby schreef:en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Dat arme jochie had 2 oorbellen
Ik zou dat zelfs niet bij een meisje doen, ik vind dat je kindje zelf die keus moet maken.
Dat zoontje met die oorbellen heet Jaydrian en zijn babyzusje heet - serieus - Jaydeney Jenaya.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Een zeer bijzondere keus.....Filoria schreef:Ik kwam net toevallig op de babyboomsite terecht, en zag dat deze mensen inmiddels een dochtertje hebben gekregen.Happydobby schreef:en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Ik zou dat zelfs niet bij een meisje doen, ik vind dat je kindje zelf die keus moet maken.
Dat zoontje met die oorbellen heet Jaydrian en zijn babyzusje heet - serieus - Jaydeney Jenaya.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
IK zou struikelen over de namen joh. En afgekort heten ze hetzelfde, ook handig
Gast- Gast
Oh my wat een naam haha !
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Lucas is (dat kindje dat niet lang meer te leven had maar toch nog de geboorte van zijn broertje heeft mee kunnen maken)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Lucas is (dat kindje dat niet lang meer te leven had maar toch nog de geboorte van zijn broertje heeft mee kunnen maken)
Gast- Gast
Razz_ schreef:Oh my wat een naam haha !
Ik ook! Ik moet daar echt vaak aan denken.
Gast- Gast
Razz_ schreef:Oh my wat een naam haha !
Dit is de laatste blog van ze geweest in augustus. Hij is inmiddels dus 2,5 jaar.
http://babyboom.ncrv.nl/blogs/stijn-5-maanden-dus
Gast- Gast
Mila schreef:Razz_ schreef:Oh my wat een naam haha !
Dit is de laatste blog van ze geweest in augustus. Hij is inmiddels dus 2,5 jaar.
Thanx voor de link!
Gast- Gast
Mila schreef:Razz_ schreef:Oh my wat een naam haha !
Fijn om te lezen! Wat heb ik een tranen gelaten bij het zien van dat mannetje toen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Filoria schreef:Ik kwam net toevallig op de babyboomsite terecht, en zag dat deze mensen inmiddels een dochtertje hebben gekregen.Happydobby schreef:en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat erg! Het ziet er zo geschreven al erg uit, maar probeer het maar eens uit te spreken.
Gast- Gast
Had laatst die blog van dat stel al wel gelezen,daar was de naam nog geheim ofzo. Vond ik al zo vaag... Maar nu ik de namen zie, tja... zou niet mijn keuze zijn geweest in elk geval... Veel te lang, lijkt teveel op elkaar, en ook op de naam van het broertje..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ja precies. Het zijn sowieso niet mijn soort namen, maar ik zou mijn kinderen ook nooit Gert en Gerda ofzo noemen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wow, ik kom er vandaag pas achter dat een oud-klasgenootje van mij in dit programma zit. Ik wist niet eens dat ze een baby had
Misschien ga ik de afleveringen wel terugkijken.
Misschien ga ik de afleveringen wel terugkijken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» Babyboom weer op NL1
» N.A.V. vlokkentest Babyboom
» Babyboom 2013
» Waarom doet dat stel van babyboom....
» N.A.V. vlokkentest Babyboom
» Babyboom 2013