Kan een slaapzak zonder problemen in de wasmachine?
+5
Jerry
Serena
Minx
Sterre
silly-one
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kan een slaapzak zonder problemen in de wasmachine?
Ik wil eigenlijk mijn slaapzak even wassen, er staat op het kaartje dat het op 40 graden kan maar ik ben toch een beetje huiverig. Iemand ervaring met het wassen van slaapzakken
Gast- Gast
Re: Kan een slaapzak zonder problemen in de wasmachine?
Ik neem gewoon aan van wel, ik vergelijk het een beetje met een dekbed, die was je toch ook gewoon uit?
Gast- Gast
als het op het kaartje staat gewoon wassen op de aangegeven manier. Lijkt mij dan dat het geen probleem is.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ja het klinkt een beetje suf als het inderdaad gewoon op het kaartje staat Okee ik ga het maar gewoon proberen
Gast- Gast
als je het niet op 90 graden wast, is er niets aan de hand
Gast- Gast
Wat voor vulling zit er in de slaapzak? Ik heb weleens gehoord dat je bij een donzen jas bijvoorbeeld een tennisbal erbij moet doen, zodat het dons niet teveel aan elkaar gaat plakken.
Als het ander materiaal is kan het sowieso gewoon, dat doe ik ook altijd in de wasmachine.
Als het ander materiaal is kan het sowieso gewoon, dat doe ik ook altijd in de wasmachine.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
voor de zekerheid een paar tennisballen erbij probleem opgelost
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Gewoon er in gooien en wassen op de aangegeven temperatuur. Dat gaat wel goed. Hier gaan ook regelmatig slaapzakken de wasmachine in.
Gast- Gast
+1Megara schreef:Gewoon er in gooien en wassen op de aangegeven temperatuur. Dat gaat wel goed. Hier gaan ook regelmatig slaapzakken de wasmachine in.
Het duurt alleen super lang voor het droog is, of je moet een droger hebben natuurlijk
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik was mn dekens / slaapzakken echt vaak uit! ik zet de wasmachine op extra drogen, daarna hang ik ze op over een paar stoelen in de woonkamer. max 2 uurtjes zijn ze droog.
Gast- Gast
Serena schreef:+1Megara schreef:Gewoon er in gooien en wassen op de aangegeven temperatuur. Dat gaat wel goed. Hier gaan ook regelmatig slaapzakken de wasmachine in.
Het duurt alleen super lang voor het droog is, of je moet een droger hebben natuurlijk
Als 't synthetisch is, valt dat reuze mee! Lekker uithangen over 'n waslijn en hij droogt als 'n tierelier! Wel zeker zijn dat ie écht droog is voordat je 'm opbergt... En als ie in zo'n zakje zit: niet oprollen en in 't zakje doen, maar gewoon 'proppen', das beter voor de vezels en zo blijft ie beter isoleren
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Synthetisch kan als het goed is, gewoon uitgewassen worden. Dons is een ander verhaal.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga 'm niet in de droger doen hoor, hij kan hier gewoon drogen op het rek Hij zit er nu in, spannend
Gast- Gast
Ik heb wel eens een slaapzak gewassen, gaat prima en is niet zoveel anders dan de standaard was.
Als die er te nat uitkomt wat vaak het geval is net als bij van die gladde jassen, dan kan je je de jas het beste een aantal keren laten centrifugeren, heb je ook geen droger nodig.
Als die er te nat uitkomt wat vaak het geval is net als bij van die gladde jassen, dan kan je je de jas het beste een aantal keren laten centrifugeren, heb je ook geen droger nodig.
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik ga 'm niet in de droger doen hoor, hij kan hier gewoon drogen op het rek Hij zit er nu in, spannend
...en? Heeft die het overleefd?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Haha ja alleen hij was ZEIKnat! Heel mijn badkamer (waar ik 'm heen sleepte) en mijn broek waren doorweekt hahaha. Maar goed, het kwam goed
Gast- Gast
Fauve schreef:Haha ja alleen hij was ZEIKnat! Heel mijn badkamer (waar ik 'm heen sleepte) en mijn broek waren doorweekt hahaha. Maar goed, het kwam goed
Synthetische slaapzakken mag je alleen absoluut niet in de droger doen he? Dan wordt 't te heet... toen ik in een kinderkamp werkte mochten we die in ieder geval niet in de droger doen. Dat je 't ff weet voor een volgende keer!
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
Hij is ook niet in de droger gegaan?
Gast- Gast
Vroeger brachten wij onze slaapzaken na de vakantie altijd naar de wasserette, omdat ze niet in de trommel pasten. Inmiddels hebben we een grotere trommel en gebruiken we op vakantie geen slaapzaken meer
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Vroeger brachten wij onze slaapzaken na de vakantie altijd naar de wasserette, omdat ze niet in de trommel pasten. Inmiddels hebben we een grotere trommel en gebruiken we op vakantie geen slaapzaken meer
Mijn moede brengt ze daar ook nog steeds heen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Fauve schreef:Haha ja alleen hij was ZEIKnat! Heel mijn badkamer (waar ik 'm heen sleepte) en mijn broek waren doorweekt hahaha. Maar goed, het kwam goed
Dat zeg ik net gewoon een aantal keren centrifugeren en het komt er een stuk minder nat uit.
Gast- Gast
Jaha dat zag ik nadat ie al te drogen hing.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: