Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, ik ben ouderwets!

+4
Susan
SuperGrover
Zwerver
Bubbelicious
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Help, ik ben ouderwets! - Pagina 2 Empty Re: Help, ik ben ouderwets!

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 0:34

Een navelpiercing vind ik vrij onschuldig, omdat je die maar af en toe ook echt kan zien. Ik heb geen nichtjes in die leeftijd, maar wel 2 achternichtjes die jaarlijks naar hun vaders in Spanje gaan in de zomer en daar dan ook gaan stappen. Ze krijgen wel een tijd mee en worden tot eigen grote verontwaardiging door hun vaders voor de discotheek opgehaald, maar laatst had m'n oudste nichtje van 15 een filmpje online geplaatst van de discotheek waarvan ik nota bene had gezegd dat ze het daar wel leuk zou vinden. Toen zat ik wel tegen m'n beeldscherm aan te gillen, want het is een bloedmooi meisje om te zien en dat zag een danser van daar ook, die haar half op zat te geilen en tegen d'r aan stond te rijden. Daar vond ik d'r wel te jong voor, ook hoe ze daar gekleed was; lekker suf, aangezien ik er zelf op die leeftijd ook gewoon kwam.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 0:38

Janelie schreef:

Ik weet niet of ik het nu erg zou vinden, waarschijnlijk niet. Een navelpiercing is er ook zo weer uit en je hebt er nauwelijks een litteken van. Een tatoeage of een piercing in het gezicht (oren uitgezonderd) zou ik erger vinden.
Wil je voor de lol een foto van mijn litteken zien? Om me dood voor te schamen, helaas..

Gast
Gast

Bericht  Janelie di 17 mei 2011 - 0:48

_Donnaa schreef:
Janelie schreef:

Ik weet niet of ik het nu erg zou vinden, waarschijnlijk niet. Een navelpiercing is er ook zo weer uit en je hebt er nauwelijks een litteken van. Een tatoeage of een piercing in het gezicht (oren uitgezonderd) zou ik erger vinden.
Wil je voor de lol een foto van mijn litteken zien? Om me dood voor te schamen, helaas..

Serieus? Is het bij jou gaan ontsteken ofzo dan? Bij mij zou je alleen twee puntjes zien en hij is er ook een keer uitgegroeid, maar daar zie je niks van.
Balen zeg!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SuperGrover di 17 mei 2011 - 6:36

Niet iedereen maakt dezelfde littekens. Als je pech hebt, zoals ik, dan maak je hypertrofische littekens. Dan laat je een heel klein moedervlekje wegsnijden, en een jaar later zit er een litteken zo groot als een golfbal Neutral
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: