Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morning!!

+11
Suus
Blair
ekiaam87
Petteflet
VeryCherry
Lotus
Arwyn
Roze Roos
Japje
Lejow
Dikkie Dik
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Sarah1985 do 9 dec 2010 - 21:32

Goedemorgen

Ik heb wel lekker geslapen, alleen te kort haha. Ik heb net mijn pijnstillers genomen en word er meteen misselijk van bah. En toen ik vanochtend beneden kwam stonden daar de nieuwe eetkamer stoelen, stonden er gister avond ook al hoor haha. Nu is allles klaar voor de kerst.

Ik ga zo bijn mijn ouders eten altijd gezellig. En daarna met mijn moeder na de kerstmarkt. En vanavond met mijnvader erheen want dan moet mijn moeder zingen met haar koor

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:38

Babydoll schreef:
freakielief schreef:Goedemorgen,

ik ben redelijk gesloopt. Ben vannacht zowat elk uur wakker geweest.

Lets shake hands. A night of hell! Joaquin tikte me om de 15min aan dat hij vreselijke buikpijn had en ik zijn buikje moest masseren, hij was helemaal verkrampt. En dat doet 6/7 keer aan toe. 04:00 vielen we eindelijk in een rare slaap, en om 6 ging de wekker alweer. Pfffff No .
Ik heb me vanmorgen ook bíjna verslapen omdat ik om 6 uur echt niet wakker kon worden...viel ook pas om half 5 in slaap ofzo Sad Max was aan het huilen en aan het woelen en kon niet slapen...hoor dat meerdere kindjes hier vannacht last van hadden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Makamba do 9 dec 2010 - 21:38

Goedemorgen.
Ik heb redelijk geslapen, (viel laat in slaap en vroeg op). Heb mijn dochter naar de PSZ gebracht en die ga ik over een kleine 2 uurtjes weer ophalen. Moet haar koffer nog inpakken, want ga haar straks naar Den Haag brengen om daarna gelijk weer terug naar huis te gaan. Hier wordt het dus niet veel meer dan een treinreis vandaag. Vanavond ga ik lekker op de bank liggen uitrusten van die vermoeiende reis.

Fijne dag allemaal!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Makamba do 9 dec 2010 - 21:40

Storm schreef:
Babydoll schreef:
freakielief schreef:Goedemorgen,

ik ben redelijk gesloopt. Ben vannacht zowat elk uur wakker geweest.

Lets shake hands. A night of hell! Joaquin tikte me om de 15min aan dat hij vreselijke buikpijn had en ik zijn buikje moest masseren, hij was helemaal verkrampt. En dat doet 6/7 keer aan toe. 04:00 vielen we eindelijk in een rare slaap, en om 6 ging de wekker alweer. Pfffff No .
Ik heb me vanmorgen ook bíjna verslapen omdat ik om 6 uur echt niet wakker kon worden...viel ook pas om half 5 in slaap ofzo Sad Max was aan het huilen en aan het woelen en kon niet slapen...hoor dat meerdere kindjes hier vannacht last van hadden!

Voor jullie alle 3; hug

Babydoll; Beterschap voor Joaquin.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Blair do 9 dec 2010 - 22:03

Dankjewel allemaal hug
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Pompoen do 9 dec 2010 - 22:07

Marin schreef:Jij ook energie toegewenst freakie! Doe tussen de bedrijven door maar rustig aan.

Tova, sterkte vandaag en pas op dat je niet te snel gaat!

Thanx! Ik doe mijn best om niet te snel te gaan, maar vind dat nog best moeilijk!

@freakie, ik hoop ook dat je deze dag een beetje doorkomt en dat ie snel voorbij is en dat je dan een nacht heeeeerlijk kunt slapen en je morgen weer iets beter voelt!

@Marin, ik hoop voor jou dat deze laatste weekjes voor de kerstvakantie voorbij vliegen en dat je dan lekker kunt gaan uitrusten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 22:29

Goedemorgen; nou ik ben wakker hoor! Hoest de longen uit mijn lijf en mijn stem is (bijna) weg, héel irritant en heb daardoor ook onwijs liggen woelen vannacht. Ik moet dus echt even rustig aan doen. Straks de kerstboom opzetten iig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Pannetoet do 9 dec 2010 - 22:37

Goedemorgen!

Ik heb niet lekker geslapen; heb zelf een zere rug en vriendlief is ziek dus die heb ik vanacht aardig vaak boven de wc horen hangen... Gelukkig heb ik vandaag lekker vrij en ik heb ons huisje al gepoetst, moet zo alleen nog even stofzuigen en daarna ga ik even de stad in en verder geen plannen!

Fijn weekend iedereen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! - Pagina 2 Empty Re: Morning!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum