Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morning!!

+11
Suus
Blair
ekiaam87
Petteflet
VeryCherry
Lotus
Arwyn
Roze Roos
Japje
Lejow
Dikkie Dik
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Morning!! Empty Morning!!

Bericht  Dikkie Dik do 9 dec 2010 - 18:38

Jeejjjj...

Ik ben de eerste!!
Goedemorgen allemaal!
Lekker geslapen? Ik wel totdat ik vanochtend begon met hoesten en nu de longen uit mijn lijf hoest (doet gewoon pijn!!)

Vandaag werken en vanmmiddag wintermarkt op school en dan lekker weekend!! Heerlijk!

Fijne dag vandaag!

Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 18:51

Morning!

Ik moet werken vandaag, op de poli en das meestal wel gezellig Very Happy Heb vandaag ook mn jaargesprek, ben benieuwd of ze al iets over mn contract kunnen zeggen, is in principe tijdelijk.. Na het werk ga ik een hapje eten met een vriendin en naar 'De Eetclub'.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Lejow do 9 dec 2010 - 19:08

Goedemorgen!!!
Ik zit ondertussen op Rdam centraal te wachten op de trein naar Delft... Wel makkelijk dat ik niet zelf hoef te rijden nu, maar heb een hekel aan wachten hehe..
Succes Reeza, vandaag op je werk! En beterschap voor Dikkie Dik!
Dagje werken vandaag en dan snel naar de garage e met de kat naar de dierenarts... Lekker zo voor t weekend!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Japje do 9 dec 2010 - 19:43

Goedemorgen!

Vandaag het laatste dagje werken voor het weekend! Vanavond trakteren mijn vriend en ik een bevriend stel dat ons veel heeft geholpen tijdens de huizenzoektocht op een etentje. Heb er zin in!

Fijne dag allemaal!
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Roze Roos do 9 dec 2010 - 20:17

Goedemorgen!

Ik heb lekker geslapen vannacht! Ik heb mezelf voor morgen vrij gegeven dus heb vanavond tegen een uur of 10 WEEKEND!
Maar eerst nog ff een dag werken op allerlei verschillende plekken dus ook veel in de auto!

Fijne dag gewenst allen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:17

Goedemorgen!

Ik blijf vandaag een dagje thuis. Ben misselijk, m'n buik borrelt en daarbij zo moe, dus ik blijf maar eens even in bed liggen om wat uit te rusten.

Dus nu ligt Mitzi boven op me te spinnen en ik ga zo nog beetje forummen, lezen en slapen in bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:32

Goeiemorgen!!

Ik heb wel lekker geslapen maar ben nog wel moe pff. Ik ga zo naar mijn ouders toe, daar ben ik rond lunchtijd en dan vanmiddag met mijn moeder winkelen! En misschien vanavond even naar de kapper (of morgen).

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:38

Goedemorgen!

Ik ben nu aan het werk op een MBO school. Heb heel slecht geslapen, zoon is zowat de hele nacht wakker geweest en ik heb me dus bijna verslapen. Ook heb ik weer lekker veel last van eczeem onder mijn ogen dus ik heb mijn bril opgehouden.

Wel ga ik vanavond met Laced wat drinken in de stad, daar heb ik wel zin in!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Arwyn do 9 dec 2010 - 20:43

Goedemorgen!

Ben al een tijdje wakker, maar sinds 8uur er uit. Nu even een broodje aan het eten en dan stap ik zo op het fietsje naar het werk. Ben om 1uur alweer vrij, dus dat scheelt, haha Wink
Vanmiddag even de afwas en de was doen en verder een vrij rustig dagje dacht ik.

Fijne dag allemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Lotus do 9 dec 2010 - 20:48

Goedemorgen,

Ik heb een beetje onrustig geslapen. Vandaag wordt een vrij drukke dag. Ik ga sporten en vanmiddag heb ik eerst een gesprek met mijn spver en daarna heb ik nog beeldende therapie. Vanavond komt mijn oudste broertje thuis. smile Dat wordt vast wel gezellig.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 20:52

Goedemorgen allemaal,

ik heb heerlijk geslapen en gisteravond lekker gegeten met mijn vriend. Hij vond het echt een superlieve verrassing ^^
Vandaag even poetsen en hopen dat mijn oorpijn overgaat. Heb chronische oorpijn met dit weer Sad Ik krijg alleen oordruppels van de huisarts en die zijn nu op, helaasch. Misschien toch maar even bellen voor een herhaal-receptje.

Fijne dag!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Petteflet do 9 dec 2010 - 20:58

Morguh!

Ik zit weer lekker op mijn werk. Nog even puinruimen van gister en dan heb ik niets te doen. Heb mijn puzzelboekje meegenomen en ga maar eens een beetje internetten ofzo.

@cl: Wat irritant zeg chronische oorpijn. Idd maar even de dokter bellen voor een herhaalreceptje.

@marin: Beterschap

@darcy: Have fun vanmiddag!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 21:04

Ja, is het ook. Op erge dagen is het zo erg dat ik de hele dag mijn tranen aan het verbijten ben hoeveel pijnstillers ik ook neem. Maar mijn vriend vind dat niet zo goed, want dat vind hij allemaal troep. En pijn in mijn arm ofzo kan ik wel negeren, maar oorpijn ècht niet...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  ekiaam87 do 9 dec 2010 - 21:05

Goedemorgen,

heb vandaag vrij, maar moet een hele hoop doen, dus ik ga zo even het to do topic starten Very Happy
Verder eten we vanavond bij mijn ouders en daarna gaan we sinterklaas vieren!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:09

Goedemorgen,

ik ben redelijk gesloopt. Ben vannacht zowat elk uur wakker geweest. Moet vandaag meer dan een uur lopen, hoop dat mijn heup het een beetje trekt, want hij begon gisteren en vannacht wat te protesteren. In combi met het lopen moet ik een pakketje ophalen, nieuwe agenda kopen en kaas halen op de markt. Verder één of meerdere wasjes draaien, weekmenu + boodschappenlijst in elkaar knutselen en vanavond samen met mijn man boodschappen doen. Het enige wat ik wil is terug mijn bed in duiken, maar goed, dat gaat 'm niet worden. Dus verstand op nul en als een soort zombie gewoon doorkachelen vandaag.

Fijne dag allemaal en veel beterschap en energie voor degenen die zich ook wat minder voelen!


Laatst aangepast door freakielief op do 9 dec 2010 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Petteflet do 9 dec 2010 - 21:10

@cl: Ja maar wat moet je doen? Wellicht dat je zonder die pijnstillers zelfs nog meer pijn hebt. Oorpijn is ook echt een heel venijnige pijn! Dus hup snel even die huisarts bellen voor herhaalreceptje!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Blair do 9 dec 2010 - 21:12

freakielief schreef:Goedemorgen,

ik ben redelijk gesloopt. Ben vannacht zowat elk uur wakker geweest.

Lets shake hands. A night of hell! Joaquin tikte me om de 15min aan dat hij vreselijke buikpijn had en ik zijn buikje moest masseren, hij was helemaal verkrampt. En dat doet 6/7 keer aan toe. 04:00 vielen we eindelijk in een rare slaap, en om 6 ging de wekker alweer. Pfffff No .
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 21:15

Dan zul je wel kapot zijn Babydoll, hoe is het nu met je ventje?

@Petteflet; Ja, vind ik ook hoor. Maar mijn vriend is er gewoon huiverig voor, ik had eerst dat Advil, die hele zware en ik kreeg alle bijwerkingen die er op de verpakking stonden. Het is niet zo dat hij denkt dat ik overdrijf qua pijn, het is bezorgdheid en dat vind ik ook wel weer lief (:
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:16

Babydoll schreef:Lets shake hands. A night of hell! Joaquin tikte me om de 15min aan dat hij vreselijke buikpijn had en ik zijn buikje moest masseren, hij was helemaal verkrampt. En dat doet 6/7 keer aan toe. 04:00 vielen we eindelijk in een rare slaap, en om 6 ging de wekker alweer. Pfffff No .
Pff, slopend. Sterkte vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Blair do 9 dec 2010 - 21:18

@CherrieLola

Voor zover ik weet gaat het wel, ik bel dalijk weer, zit nu op mijn werk. Hij wilde vanmorgen wel perse soep, dus stond om half 06:15 soep te maken .. Hopelijk knapt ie daar ook van op. Hangt nog een heel verhaal aan zijn buikpijn hoor, maar dat bespaar ik je.


Laatst aangepast door Babydoll op do 9 dec 2010 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:19

Over mijn nachten vertel ik niet veel meer, zijn steeds hetzelfde.
Ben al druk in de weer met telefoontjes plegen. Moet zo met de auto naar de garage, heb een kapotte voorlamp en er moet een afspraak gemaakt worden voor de keuring.

Ik kan niet zelf de koplamp vervangen, is niet echt een fijne auto om het zo maar te zeggen, maar de hele kap moet er dan vanaf om zo de lamp te vervangen, vandaar dus de garage..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Suus do 9 dec 2010 - 21:23

Morning,
Ik heb ook beroerd geslapen. En ik was al zo moe gisteren, ik lag al om 9 uur in bed en heb eerst wel even goed geslapen, maar vanaf 1 uur niet meer Cry Nu voel ik me dus nog steeds niet fit, maar moet wel aan het werk. Moet gewoon nog wat dingen af hebben voor het weekend.
Fijne dag allemaal! En sterkte voor iedereen die zich niet zo goed voelt vandaag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  VeryCherry do 9 dec 2010 - 21:27

Babydoll schreef:@CherrieLola

Voor zover ik weet gaat het wel, ik bel dalijk weer, zit nu op mijn werk. Hij wilde vanmorgen wel perse soep, dus stond om half 06:15 soep te maken .. Hopelijk knapt ie daar ook van op. Hangt nog een heel verhaal aan zijn buikpijn hoor, maar dat bespaar ik je.

Awh wat sneu zeg! Gelukkig heeft hij nog wel eetlust, dat scheelt alweer. (:
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Pompoen do 9 dec 2010 - 21:28

Goedemorgen,

ik heb vannacht wat minder lang geslapen. Lag er voor mijn doen laat in gisterenavond want ik heb "haar naam was sarah" in één ruk uitgelezen. Was er gisteren aan het eind van de middag in begonnen rond een uur of 17 u. Heb tussendoor wel gegeten en nog wat televisie gekeken hoor!


Fijne dag allemaal!


Laatst aangepast door тыквашка op vr 10 dec 2010 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 21:28

Jij ook energie toegewenst freakie! Doe tussen de bedrijven door maar rustig aan.

Tova, sterkte vandaag en pas op dat je niet te snel gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Morning!! Empty Re: Morning!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum