Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Het houdt heel snel op als je ze gewoon uitscheldt... Of vieze praatjes houdt... Of doet alsof je achterlijk bent. Ik heb het eens voor elkaar gekregen dat zij ophing . Of gewoon alleen maar blijven vragen hoe ze aan je nummer komen... Mij bellen ze niet meer in ieder geval.
Gast- Gast
Vraag zich hard op af op er op mijn voorhoofd seks geschreven staat
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Vraag zich hard op af op er op mijn voorhoofd seks geschreven staat
Want je kunt alleen daaraan denken?
Gast- Gast
Gewoon vragen wat ze aan hebben en/of ze een relatie hebben, is het gesprek heel snel afgelopen.Zusje van Bert schreef:Het houdt heel snel op als je ze gewoon uitscheldt... Of vieze praatjes houdt... Of doet alsof je achterlijk bent. Ik heb het eens voor elkaar gekregen dat zij ophing . Of gewoon alleen maar blijven vragen hoe ze aan je nummer komen... Mij bellen ze niet meer in ieder geval.
Heb het 1x voor de gein geprobeert, en het werkte echt!! Alleen durf ik het niet iedere keer te doen, straks staat mijn nummer op een of andere lijst met 'pervers' er achter
Gast- Gast
Maak een foto, kunnen we even meekijken...Jordana schreef:Vraag zich hard op af op er op mijn voorhoofd seks geschreven staat
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Jordana schreef:Vraag zich hard op af op er op mijn voorhoofd seks geschreven staat
Want je kunt alleen daaraan denken?
nee dat niet....
Als er aan je uit het niets aan je wordt gevraagd of je seks wilt..
Jordana- Ratel
Zusje van Bert schreef:Haha
Jordana- Ratel
Maar ik ga me maar weer op het werk storten.
Have a nice day!!
Have a nice day!!
Jordana- Ratel
Kaboutertje schreef:ExpressoB schreef:
pfff neem ik ook weer eens een keer geblokkeerd op... Dela uitvaartverzekeringen echt hoevaak ik daarvoor gebeld word, ben vorige maand ofzo nog een keer gebeld! ik zeg als ik dood ga dan zorg ik dat er genoeg geld op mijn rekening staat hahaha..toen was die gozer uitgeluld maar deze dame hield me aan de lijn. Heb haar bedankt en toedeloe pfff daar zit ik nou echt niet op te wachten
FF een vraagje he, nu jij het hebt over geblokkeerd opnemen. Ik heb dit ook sinds ik mijn Iphone heb.. En ik snap niet wie dat dan is. Want als je privé wordt gebeld, dan snap ik het nog. Maar het is dus niet iemand die ikzelf heb geblokkeerd. Waarom geeft mijn telefoon dat dan aan?
Beetje krom verwoord, maar hopelijk snap je wat ik bedoel.
er staat altijd geblokkeerd...als je dus word gebeld door iemand(bedrijf) die zijn nummer heeft afgeschermd
bij een ander toestel kan er geen nummer staan of prive nummer
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
hallo allemaal ik ben er ook weer ff de winkel hier weer opgeruimd en plaats gemaakt. En met m`n baas youtubefilmpjes gekeken
Gast- Gast
Wat heb jij een coole baasLily schreef:hallo allemaal ik ben er ook weer ff de winkel hier weer opgeruimd en plaats gemaakt. En met m`n baas youtubefilmpjes gekeken
Gast- Gast
haha je he hij is wel relaxed, ben ook de enige werknemer hier. Vorig jaar toen ik jarig was kreeg ik ook een verjaardagscadeau, dat doen er ook niet veel denk ik
Gast- Gast
haha 40 uur en als ik vakantie heb en hij ook dan willie nog wel iemand van een uitzendbureau aannemen ofzo. Maar dat is tot nu toe niet voorgekomen.
Gast- Gast
Haha dat klinkt hetzelfde als hier! Ik ben hier dan weliswaar niet de enige werknemer, maar het is wel een klein bedrijfje. Dat vind ik toch wel echt een voordeel van een klein bedrijfje, gewoon die gezelligheid (al heb je dat vast ook niet bij alle kleine bedrijfjes, maar goed).Lily schreef:haha je he hij is wel relaxed, ben ook de enige werknemer hier. Vorig jaar toen ik jarig was kreeg ik ook een verjaardagscadeau, dat doen er ook niet veel denk ik
Gast- Gast
Nah ik zit ook heel veel alleen en dat is wel een nadeel, maar kan ik hier ook gewoon buiten gaan zitten als het rustig is. Gewoon telefoon doorschakelen naar m`n gsm en de zon in
Gast- Gast
@Lily zo´n baan wil ik ook!! Je hebt het echt getroffen.
* ik ga maar even de boodschappen opruimen *
* ik ga maar even de boodschappen opruimen *
Gast- Gast
heb al 4 uitzendbureaus aangeschreven (per mail) en naar 1 uitzendbureau, wel naar 3 werknemers, waren er 2 afwezig, ja zo kan ik het ook! (krijg je een mailtje terug met daarin vermeld dat ze er niet zijn)...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb me nooit prettig gevoeld bij kleine bedrijfjes eigenlijk, ik weet niet waarom . Net mijn contract binnen en ze willen dat ik maandag al begin... Hmmmm...
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: