Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
@ZvB: Is dit die werkgever waar je al bezig was? Waar je een contract voor minder uren kon krijgen?
Gast- Gast
Ja hoor ik mag niet klagen Het was in het begin enorm wennen omdat ik alleen maar bij grote bedrijven heb gewerkt maar nu gaat het goed
Expresso, hier zijn een aantal uitzendbureaus geloof ik ook maar een halve dag open.
En na m`n topic van m`n make-over heb ik jullie hulp weer nodig ik zoek nog een bruidskapsel maar ik vind gewoon niks waarvan ik zoiets heb van ja wow dat is leuk.
Expresso, hier zijn een aantal uitzendbureaus geloof ik ook maar een halve dag open.
En na m`n topic van m`n make-over heb ik jullie hulp weer nodig ik zoek nog een bruidskapsel maar ik vind gewoon niks waarvan ik zoiets heb van ja wow dat is leuk.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik heb me nooit prettig gevoeld bij kleine bedrijfjes eigenlijk, ik weet niet waarom . Net mijn contract binnen en ze willen dat ik maandag al begin... Hmmmm...
en dat vind jij iets te snel?!
heel veel succes iniedergeval!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja maar dat is nu veranderd naar een baan voor 36 uur. Ik krijg maar 23 vakantiedagen. Is dat niet heel weinig? Ok, ik werk dan 36 uur dus denk ik 1 dag in de 2 weken vrij... Maar toch? Ik kon bij mijn oude werkgever extra dagen kopen (in het begin kreeg ik die gewoon maar dat werd veranderd naar een bonus waar je dan voor kon kopen) en had er dan 37 per jaar. Dat is wel wat meer dan gemiddeld natuurlijk maar 23? Serieus? Zooo weinig . Of kun je daar denk je ook in onderhandelen?
Ze bieden me nu 70 euro meer dan wat ik daar op 40-urige basis verdiende, voor 36 uur dus. Das op zich wel lekker.
Ze bieden me nu 70 euro meer dan wat ik daar op 40-urige basis verdiende, voor 36 uur dus. Das op zich wel lekker.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Zusje van Bert schreef:Ik heb me nooit prettig gevoeld bij kleine bedrijfjes eigenlijk, ik weet niet waarom . Net mijn contract binnen en ze willen dat ik maandag al begin... Hmmmm...
en dat vind jij iets te snel?!
heel veel succes iniedergeval!
Eh, ik wilde eigenlijk nog een weekje ergens heen maar dat was wellicht ook geen verstandig idee geweest.
Ik hoopte dus op 1 juni maar nu willen ze dat ik maandag al begin en de dagen die ik dan voor 1 juni werk als vakantie opneem eind juni (dan heb ik een vakantie geboekt).
Gast- Gast
Dat ik beter dat het nu full time geworden is!
Ik weet niet wat normaal is met vakantiedagen...
Zal eens even in m´n vriends contract zien, maar moet er wel bij zeggen dat hij veel vakantiedagen heeft!
Ik weet niet wat normaal is met vakantiedagen...
Zal eens even in m´n vriends contract zien, maar moet er wel bij zeggen dat hij veel vakantiedagen heeft!
Gast- Gast
pff van randstad kan ik geen email adres vinden...nou dan niet hoor!
Mss ben ik ook maar verwend, ik wilde liever 32 uur . Volgens mij is 23 minimum...
Gast- Gast
M´n vriend heeft 25 vakantie dagen en 13 ADV dagen.
En alle zijn overuren worden ook vakantiedagen/uren
En alle zijn overuren worden ook vakantiedagen/uren
Gast- Gast
je hebt toch recht op 3 weken vakantie als je een full-time baan hebt...
Maar 23 is toch bijna 5 weken.
En ik weet niet hoe het met je overuren komt of je die erbij opbouwt of uitbetaald krijgt?
Ik zou blij zijn als ik een baan zou kunnen vinden voor 36 uur
Ik moet op zoek naar een Bbl baan maar kan niet echt iets vinden
En ik weet niet hoe het met je overuren komt of je die erbij opbouwt of uitbetaald krijgt?
Ik zou blij zijn als ik een baan zou kunnen vinden voor 36 uur
Ik moet op zoek naar een Bbl baan maar kan niet echt iets vinden
Gast- Gast
ik heb recht op 30 vakantiedagen incl verplichte vrije feestdagen. En wat ik niet opmaak krijg ik uitbetaald.
Gast- Gast
25 vrije dagen op basis van een 40-urige werkweek is volgens mij standaard. Minimum is iets van 20 of zelfs nog minder. En als je die 25 dagen omrekent naar een 36-urige werkweek, zul je inderdaad op 23 uitkomen.
Gast- Gast
Wat ik al zeg... Ik ben een beetje verwend . Oh en overuren is niet echt van toepassing verder trouwens... Dus dit is het.
Ik heb het opgezocht en waar je recht op hebt is 4 x het aantal dagen dat je werkt. Dat is bij mij dus zeker minder dus ik denk dat ik hier maar blij mee moet zijn. Plus dat ik om de week ook een dag vrij ben dus dat kan ik ook meenemen. Ik ben er alleen nog niet overuit of ik maandag wil beginnen of de 30ste maar dat is een beetje afhankelijk van mijn persoonlijke situatie. Ik wacht even een email af die ik ws wel vanmiddag zal krijgen en dan beslis ik daarover.
Ik heb het opgezocht en waar je recht op hebt is 4 x het aantal dagen dat je werkt. Dat is bij mij dus zeker minder dus ik denk dat ik hier maar blij mee moet zijn. Plus dat ik om de week ook een dag vrij ben dus dat kan ik ook meenemen. Ik ben er alleen nog niet overuit of ik maandag wil beginnen of de 30ste maar dat is een beetje afhankelijk van mijn persoonlijke situatie. Ik wacht even een email af die ik ws wel vanmiddag zal krijgen en dan beslis ik daarover.
Gast- Gast
nah ik vind ook wel dat ik het luxe heb hoor, omgerekend kan ik gewoon 6 weken vakantie pakken.
Gast- Gast
M´n vriend kan omgerekend 7 en halve week vakantie nemen
Hij heeft vorige week voor het eerst sinds 5 maand 2 dagen vrij gehad.
Dus no way dat hij al die dagen op maakt!
Daarom hebben we de zomervakantie 4 weken en is hij tussen kerst en oud en nieuw ook vrij.
Hij heeft vorige week voor het eerst sinds 5 maand 2 dagen vrij gehad.
Dus no way dat hij al die dagen op maakt!
Daarom hebben we de zomervakantie 4 weken en is hij tussen kerst en oud en nieuw ook vrij.
Gast- Gast
Lily schreef:ik heb recht op 30 vakantiedagen incl verplichte vrije feestdagen. En wat ik niet opmaak krijg ik uitbetaald.
ik zou vrij nemen ipv laten uitbetalen, omdat je minder krijgt uitbetaald
Lily schreef:ja ik weet het, maar 30 dagen is voor mij enorm veel haha.
Neem je af en toe eens een lang weekend of ergens tussendoor een weekje vrij!
Gast- Gast
ja ik kijk wel met de bruiloft gewoon lekker anderhalve of 2 weken en dan in september een week en in oktober nog op vakantie (nog niet zeker)
Gast- Gast
Wij hebben zowat de hele maand juli vrij.
En nemen misschien ergens in september/oktober ook nog een weekje
En nemen misschien ergens in september/oktober ook nog een weekje
Gast- Gast
heb er nu in totaal 8 gemailt...alhoewel, kopieren en plakken gaat wel erg makkelijk
gewoon een standaard mailtje met daarin mijn situatie en of ze mij kunnen helpen aan werk.
lekker vrij nemen! geniet ervan...je moet nog tot je 67e!!! neem dat maar van mij aan
gewoon een standaard mailtje met daarin mijn situatie en of ze mij kunnen helpen aan werk.
lekker vrij nemen! geniet ervan...je moet nog tot je 67e!!! neem dat maar van mij aan
nah ik heb het probleem dat het werk van m`n vriend niet zo makkelijk is met vrij geven.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: