Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
succes patriesje ik ga denk ik deze week elke avond wat doen en dan is ons huisje weer netjes voor zaterdag
Gast- Gast
Huwelijks- stress?Lily schreef:pfff m`n broodje is gezakt en ja hoor ben weer misselijk, blegh.
Gast- Gast
Ach het is ook niet zo dat het hier een enorm zootje is.
Maar wil ook niet hebben dat als m´n vriend vraagt wat ik gedaan heb dat ik niks gedaan heb...
Het zijn gewoon de standaard dingen die dagelijks moeten gebeuren + iedere dag wat extra´s. Zo hoef ik in het weekend ook niks te doen!
Maar wil ook niet hebben dat als m´n vriend vraagt wat ik gedaan heb dat ik niks gedaan heb...
Het zijn gewoon de standaard dingen die dagelijks moeten gebeuren + iedere dag wat extra´s. Zo hoef ik in het weekend ook niks te doen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Huwelijks- stress?Lily schreef:pfff m`n broodje is gezakt en ja hoor ben weer misselijk, blegh.
2 maanden op voorhand al? Nah ben ook al anderhalve week verkouden en dat is nu eindelijk weer zo goed als beter.
Gast- Gast
Ik kom er net achter dat de deadline voor het studie project niet morgen is, zoals iemand uit de groep vertelde, maar pas woensdag. Dat is echt wel even fijn! Projectpartner leeft ondertussen ook weer, kon hem dit weekend niet bereiken, dus ik heb er weer vertrouwen in.
Gast- Gast
Hellooo everyone... Ik ben bijna onderkoelt thuis gekomen, maar de foto's zijn erg leuk Hopelijk heb ik ze snel!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
@ Megara, gelukkig dat het een dag later is en je je projectpartner hebt kunnen bereiken!
Zo hier alweer wat gedaan:
Beddengoed in de droger gedaan
Afwasmachine leeg geruimd + weer gevuld
Eten voor vanavond alvast klaar gezet zodat m´n vriend het alleen nog maar hoeft op te zetten.
Zo hier alweer wat gedaan:
Beddengoed in de droger gedaan
Afwasmachine leeg geruimd + weer gevuld
Eten voor vanavond alvast klaar gezet zodat m´n vriend het alleen nog maar hoeft op te zetten.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Hellooo everyone... Ik ben bijna onderkoelt thuis gekomen, maar de foto's zijn erg leuk Hopelijk heb ik ze snel!
Wat voor shoot was het dan dat het eigenlijk in die regen moest?
Gast- Gast
Zero schreef:Chocolate Cookie schreef:Hellooo everyone... Ik ben bijna onderkoelt thuis gekomen, maar de foto's zijn erg leuk Hopelijk heb ik ze snel!
We hebben uiteindelijk onder een afdakje foto's kunnen maken. Hij wilde zijn nieuwe flitser uitproberen en wat lichteffecten uitproberen
Chocolate Cookie- Ratel
Megara, dat is fijn scheelt weer een dag. Ook wel prettig dat je met diegene eindelijk contact op hebt kunnen nemen
CC, fijn dat de shoot goed ging. Nu lekker een warme douche
CC, fijn dat de shoot goed ging. Nu lekker een warme douche
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Zero schreef:Chocolate Cookie schreef:Hellooo everyone... Ik ben bijna onderkoelt thuis gekomen, maar de foto's zijn erg leuk Hopelijk heb ik ze snel!
We hebben uiteindelijk onder een afdakje foto's kunnen maken. Hij wilde zijn nieuwe flitser uitproberen en wat lichteffecten uitproberen
En daarvoor was jij de haas? ik was mooi binnen gebleven hahah
Gast- Gast
Haha jep! Maar het stond al eventjes vast. Ach ja als het resultaat maar leuk isZero schreef:Chocolate Cookie schreef:Zero schreef:Chocolate Cookie schreef:Hellooo everyone... Ik ben bijna onderkoelt thuis gekomen, maar de foto's zijn erg leuk Hopelijk heb ik ze snel!
En daarvoor was jij de haas? ik was mooi binnen gebleven hahah
Chocolate Cookie- Ratel
Pff wat kan een spijkerbroek vervelend zitten als je al 2 dagen relaxed in een joggingbroek loopt
Gast- Gast
En je heb tenminste iets leuks te doen op deze saaie maandag. Ik verveel me echt de pleures ik ga mijn nagels maar eens lakken ofzo...
Gast- Gast
goedemiddag!
ik heb geen tijd om me te vervelen :p
ik heb geen tijd om me te vervelen :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb m´n zomerjas van het werk maar weer eens opgezocht.
Is echt lang geleden dat ik die aan heb gehad!
Gelukkig word het van de week weer mooier weer, heb het nu al helemaal gehad met de regen!
Is echt lang geleden dat ik die aan heb gehad!
Gelukkig word het van de week weer mooier weer, heb het nu al helemaal gehad met de regen!
Gast- Gast
@ Zero: Haha inderdaad ja! Lak-ze
Chocolate Cookie- Ratel
jij hebt tenminste een zomerjas pfff wat is het toch een drama om een leuke jas te vinden
Gast- Gast
Get, dat gaan ze toch niet menen dat ik wéér zelf ergens achteraan moet bellen??
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: