Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/2432160/2011/05/16/Drie-doden-bij-schietpartij-Zwijndrecht.dhtml
De vader is gewond overgebracht naar het ziekenhuis
De vader is gewond overgebracht naar het ziekenhuis
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ik vind zowiezo de laatste tijd dat er veel gekke en verschrikkelijke nieuwsberichten zijn
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Te erg voor woorden weer..een vrouw en 2 kinderen doodgeschaten (dader; vermoedelijk de vader) is op de vlucht geslagen
In het artikel op AD staat dat er een gewonde man, die vermoedelijk de vader van de kinderen is, naar het ziekenhuis is gebracht.
Gast- Gast
Alex schreef:Anniej_S schreef:Te erg voor woorden weer..een vrouw en 2 kinderen doodgeschaten (dader; vermoedelijk de vader) is op de vlucht geslagen
In het artikel op AD staat dat er een gewonde man, die vermoedelijk de vader van de kinderen is, naar het ziekenhuis is gebracht.
Op telegraaf.nl stond dat hij gevlucht was daarom..
Maar tis gewoon te gek voor woorden..mensen hebben misschien gewoon ruzie? En dan..knallen we de rest van de familie maar gewoon neer? Triest gewoon..
Gast- Gast
Patriesje schreef:Heb het idee dat het hier (in nederland) steeds gekker word...
niet alleen in nederland
Gast- Gast
Ja idd, dank jeVeryCherry schreef:@Lexie; er is een schietpartij geweest in Z, denk dat Maple het daarom vroeg.
Gast- Gast
Maple schreef:Ja idd, dank jeVeryCherry schreef:@Lexie; er is een schietpartij geweest in Z, denk dat Maple het daarom vroeg.
Graag gedaan
De media wordt gewoon steeds actiever..Patriesje schreef:Heb het idee dat het hier (in nederland) steeds gekker word...
Gast- Gast
En je krijgt sowieso naarmate je ouder wordt ( ) dingen veel bewuster mee. Het valt mij nu ook op hoeveel gekkigheid er eigenlijk allemaal alleen al in m'n woonplaats gebeurt, maar ik geloof niet dat dat iets van de laatste tijd is, ofzo... Ik kijk alleen wat actiever de nieuwsberichten na.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:De media wordt gewoon steeds actiever..Patriesje schreef:Heb het idee dat het hier (in nederland) steeds gekker word...
Ja dat is ook wel weer zo!
Gast- Gast
Lily schreef:VC, heb je vrijdag eigenlijk nog iets ervan gezegd dat N niet af mocht zwemmen?
Ben ontzettend boos geworden om die badmuts, ik snap wel dat als zij het niet 'veilig' vind, ze N. niet af wil laten zwemmen, maar kom er dan eerder mee en verzin er niet steeds wat bij. Dat kind is volgens mij jonger dan ik, en ik kan totáál niet met haar overweg.
omdat het ´maar´ voor 2 uurtjes is en ik zeer waarschijnlijk zware dingen moet gaan sjouwen...
Gast- Gast
Iewh, ik moet zo door de regen fietsen, heel geen zin in.
VeryCherry schreef:Lily schreef:VC, heb je vrijdag eigenlijk nog iets ervan gezegd dat N niet af mocht zwemmen?
Ben ontzettend boos geworden om die badmuts, ik snap wel dat als zij het niet 'veilig' vind, ze N. niet af wil laten zwemmen, maar kom er dan eerder mee en verzin er niet steeds wat bij. Dat kind is volgens mij jonger dan ik, en ik kan totáál niet met haar overweg.
Dat snap ik, dan had ze er al eerder mee af moeten komen en niet een dag op voorhand had ze er nog iets op te zeggen of niet?
Dat is vervelend patriesje, maar 2 uurtjes zijn zo om.
Gast- Gast
Lily schreef:VeryCherry schreef:Lily schreef:VC, heb je vrijdag eigenlijk nog iets ervan gezegd dat N niet af mocht zwemmen?
Dat snap ik, dan had ze er al eerder mee af moeten komen en niet een dag op voorhand had ze er nog iets op te zeggen of niet?
Dat is vervelend patriesje, maar 2 uurtjes zijn zo om.
Het enige wat ze zei was dat ik dan maar op het oefen spreekuur had moeten komen. En toen zei ik al dat dat waarschijnlijk een wassen neus is, en ze me nu voor 5x extra laat betalen. Zou dus volgens haar in 1 les 'verholpen' zijn, maar dat maak je mij echt niet wijs. Ze had er eerder mee moeten komen.
ik weet ook dat het zomaar om is.
Vind het sowieso al niet leuk dat ik voor 2 uurtje op kan komen draven, maar ik kan de uren wel gebruiken dus heb nu niet echt een keus.
En op maandags is die dienst altijd het zwaarst...
Vind het sowieso al niet leuk dat ik voor 2 uurtje op kan komen draven, maar ik kan de uren wel gebruiken dus heb nu niet echt een keus.
En op maandags is die dienst altijd het zwaarst...
Gast- Gast
Schijt-NVGM heeft nog altijd niet gebeld. Ik ga nu gewoon douchen, als ze nu bellen hebben ze maar pech gehad. En hebben ze om 16:00 niet gebeld, dan hang ik weer niet al te vriendelijk aan de lijn
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: