Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, idd, dat bedoel ik. Net of er over alles zo'n negatieve waas hangt.Storm schreef:Op zich kan ik het wel, dat kon ik gister ook. Maar het lullige is dan dat als ik in bed lig, het er dan 10 keer harder uitkomt. Maar inderdaad, het blijft de hele tijd een vaag onheilspellend gevoel in je achterhoofd, daar heb ik heel veel last van.Maple schreef:Storm, zorgen zijn niet leuk idd... Jammer dat je ze niet naar de achtegrond kunt verbannen, he?
Gast- Gast
Ik had toen dat gedoe met die collega's, met die rare tweets van hun en toen was ik er wel een beetje klaar mee. Maar ik twijfel wel weer om het weer aan te maken, vond het wel leuk en handigStorm schreef:Waarom heb jij eigenlijk geen twitter meer Maple?
Gast- Gast
idd! en foto's kun je al heel simpel met paint? of met een fotobewerkingsprogrammatje kleiner maken door het aantal pixels te verminderenMaple schreef:Op mooie fotografiewaardige foto's wordt altijd wel gereageerd, denk aan de foto's van bijvoorbeeld Marin en pompiedomAnousch schreef:Maple schreef:Anousch, ik bedacht me vanmorgen... ik weet dat jij met fotograferen bezig bent en voorzichtig een eigen studiootje aan het opzetten bent, maar je laat eigenlijk nooit foto's zien op het forum van jouw hand, of wel? Dan niet foto's met mensen erop, maar meer de foto's in de omgeving ofzo?
Nee omdat ik geen flauw idee heb hoe ik die foto's kleiner kan krijgen en er sowieso weinig gereageerd word op foto's van alleen omgeving, of het moet heeel spectaculair zijn zoals zonsondergang ofzo.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dat is jammer, vooral omdat het collega's zijn, die zie je toch wel vaak of valt dat mee?Maple schreef:Ik had toen dat gedoe met die collega's, met die rare tweets van hun en toen was ik er wel een beetje klaar mee. Maar ik twijfel wel weer om het weer aan te maken, vond het wel leuk en handigStorm schreef:Waarom heb jij eigenlijk geen twitter meer Maple?
Gast- Gast
Ga je op vakantie Isabella? Waarheen?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik eet gewoon brood, met kaas vandaag. Misschien haal ik ook nog wel een kop soep in de kantine, is wel lekker om op te warmen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
een smos, nja die ligt hierin de koelkast maar ben ongelofelijk misselijk pfff dus weet niet of ik veel eet
Gast- Gast
Lily schreef:een smos, nja die ligt hierin de koelkast maar ben ongelofelijk misselijk pfff dus weet niet of ik veel eet
Wat is een smos?
Gast- Gast
Nouja, 't was een collega en een ex-collega. Ex-collega heeft de ergste dingen gezegd en dat neem ik haar verschrikkelijk kwalijk (mevrouw kon me wle opknopen, bladiebla), ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik haar tegen zou komen. In elk geval niet normaalStorm schreef:Oh dat is jammer, vooral omdat het collega's zijn, die zie je toch wel vaak of valt dat mee?Maple schreef:Ik had toen dat gedoe met die collega's, met die rare tweets van hun en toen was ik er wel een beetje klaar mee. Maar ik twijfel wel weer om het weer aan te maken, vond het wel leuk en handigStorm schreef:Waarom heb jij eigenlijk geen twitter meer Maple?
Collega heeft ook kwetsende dingen geroepen, maar allemaal nog nét op het randje van acceptabel, en dat hebben we inmiddels gelukkig uit kunnen spreken.
Gast- Gast
stokbroodje met mayo, ham, kaas, sla, tomaat, ei (maar ik heb ipv de tomaat worteltjes)
Gast- Gast
Een smos?
Suus- Lady Post-a-lot
Volgens mij heb je idd eerder verteld wat een smos was, Lily Klinkt als een broodje gezond (behalve de mayo dan )
Suus- Lady Post-a-lot
Geef maar aan mij dan! vers gemaakt?Lily schreef:stokbroodje met mayo, ham, kaas, sla, tomaat, ei (maar ik heb ipv de tomaat worteltjes)
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Smos is gewoon vlaams voor broodje gezond.
ja maar ik ben er dus nog steeds niet achter wat het verschil is. Boter ipv mayo?
Gast- Gast
Oh ja..!Lily schreef:goedemiddag!Try schreef:Goedemorgen!
Goedemiddag dan!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
werk.nl loopt heel vaak te bokken.
Ik heb wraps met zalm voor straks. En ik kan niet wachten!
Ik heb wraps met zalm voor straks. En ik kan niet wachten!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Patriesje schreef:Aah die smos klinkt niet verkeerd!
Hij roept me ook al vanuit de koelkast maar nee hij moet maar wachten.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: