Wiegje wat voor deken erin?
+5
Mamsie
Parisienne
Susan
Teddyaapje
Floor
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wiegje wat voor deken erin?
Wij hebben een Leander hangwieg, nu vraag ik me alleen af wat voor deken je daarin legt? We hebben bij het ledikant wel een deken (2 dekens die je aan elkaar kunt maken voor de winter of los kunt gebruiken), maar dat deken is toch veel te groot voor zo'n wiegje?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wiegje wat voor deken erin?
Je hebt speciale wiegdekens, die hebben dezelfde afmeting als het dekentje voor de wandelwagen.
In de winter heb je er ook 2 van nodig
In de winter heb je er ook 2 van nodig
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Een wiegdeken inderdaad, die kun je gewoon kopen bij de Hema of Prenatal. Overigens gebruik ik die ook nog wel eens in het ledikant als ze zonder deken is gaan slapen en het halverwege de avond erg is afgekoeld, dan leg ik het dekentje overdwars over haar heen en stop 'm in aan de zijkanten en de onderkant van het matras. Een ledikantdeken moet helemaal onder het matras en dat gaat niet als ze daar al op ligt te slapen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Aha klinkt inderdaad erg logisch, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht, ik zit al dagen te denken, dat het deken veel te groot is voor de wieg
Bedankt!
Bedankt!
Floor- Ratel
wiegdeken inderdaad, die gebruiken wij nu ook voor een extra deken in het ledikant als het snel is afgekoeld.
Gast- Gast
Wij gebruikten ook een wiegdeken inderdaad. Deze is tevens te gebruiken voor in de kinderwagen en handig voor in de box o.i.d. Wij hadden er dan ook drie.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
tip. Als je je dekentje gaat wassen moet je hem eerst even vollaten lopen met koud water en dan zo nat in de trommel doen. dan blijft hij zacht.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:tip. Als je je dekentje gaat wassen moet je hem eerst even vollaten lopen met koud water en dan zo nat in de trommel doen. dan blijft hij zacht.
Geldt dat voor een echte deken of een fleecedeken? Ik heb namelijk fleecedekens van de prenatal voor in het bedje en 1tje op wiegformaat voor in de box en maxicosi enzo
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Alle dekens blijven zachter en mooier als je ze eerst vol laat lopen met koud water.
Mamsie- Ratel
Parisienne schreef:Wij gebruikten ook een wiegdeken inderdaad. Deze is tevens te gebruiken voor in de kinderwagen en handig voor in de box o.i.d. Wij hadden er dan ook drie.
+1 wij ook
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ProudMama schreef:Bedankt voor de tip Mamsie!
Zeker bedankt dat gaan we uit proberen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Let wel dat fleecedekens vaak worden afgeraden omdat deze minder goed ademen..
En dan nog een tip met koud water. Als je nieuwe handdoeken en theedoeken hebt deze ook eerst 2 uur in koud water zetten zodat deze zicht rustig kunnen volzuigen met water en dan wassen. Dan nemen ze wanneer je ze gebruikt meer water/vocht op.
En dan nog een tip met koud water. Als je nieuwe handdoeken en theedoeken hebt deze ook eerst 2 uur in koud water zetten zodat deze zicht rustig kunnen volzuigen met water en dan wassen. Dan nemen ze wanneer je ze gebruikt meer water/vocht op.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
graag gedaan
Mamsie- Ratel
Alleen bij de eerste keer wassen of bij iedere keer?Mamsie schreef:tip. Als je je dekentje gaat wassen moet je hem eerst even vollaten lopen met koud water en dan zo nat in de trommel doen. dan blijft hij zacht.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Iedereen bedankt!
Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar 2 wiegdekentjes
Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar 2 wiegdekentjes
Floor- Ratel
mickey schreef:Alleen bij de eerste keer wassen of bij iedere keer?Mamsie schreef:tip. Als je je dekentje gaat wassen moet je hem eerst even vollaten lopen met koud water en dan zo nat in de trommel doen. dan blijft hij zacht.
Alleen bij de eerste x maar voor de zekerheid heb ik het de 1e paar x gedaan. Kleine moeite als je een bad hebt.
Mamsie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Verf voor wiegje
» Wat voor een deken?
» N.a.v. ervaring met wiegje: hoe had jij dit...?
» poppenbedje/wiegje
» Voetenzak of deken voor in de winter?
» Wat voor een deken?
» N.a.v. ervaring met wiegje: hoe had jij dit...?
» poppenbedje/wiegje
» Voetenzak of deken voor in de winter?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: