Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voetenzak of deken voor in de winter?

+13
_Lana_
kwak
Flower_L
PapillonRose
Printje
Ayla
Star007
Annemie
Parel
piertje
Linda
Annie24
LDJ
17 plaatsers

Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  LDJ di 24 jul 2012 - 7:16

Ik ben in november uitgerekend en ben eens aan het bedenken wat ik allemaal nog aan moet schaffen voor ons kindje ook ivm de winter.
Heb je aan een deken genoeg voor in de maxi cosi of is het toch verstandig om een voetenzak aan te schaffen?
Zo ja, welke is dan fijn?

Zijn er verder nog dingen die we niet mogen vergeten aan te schaffen?
Hebben jullie tips?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Annie24 di 24 jul 2012 - 7:17

Y. is van 28 januari en ik wij hebben na 4 weken een voetenzak van Prenatal eigen merk gekocht voor in de MC. Had spijt dat ik die niet eerder gekocht had, want ik vond het een super ding smile Was trouwens 20 euro.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Linda di 24 jul 2012 - 7:21

Dochter is van eind november. Wij hadden een zak van maxicosi erbij gekocht. We hebben hem de hele winter gebruikt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  piertje di 24 jul 2012 - 7:28

Ik heb ook bij de babydump een voetenzak gekocht.

Heb 'm veel gebruikt. Ik vind het fijn dat de zak onderaan dicht zit, zodat je niet de voetjes steeds hoeft te bedekken.

Met een deken kan dat natuurlijk ook wel, maar daar worden ze al snel te groot voor en dan steken de voeten alsnog uit.
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Parel di 24 jul 2012 - 7:37

Plus, ze kunnen de deken los schoppen.
Vind hier de voetenzak een uitkomst! Hebben er een bij de wagen en de maxi cosi.
Dochter is van eind november.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Annemie di 24 jul 2012 - 7:51

Ik vond een voetenzak ideaal. Op mp staan ze vaak goedkoop. Wij hadden een maxi cosi voetenzak.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Star007 di 24 jul 2012 - 7:54

Ik zou zeker een voetenzak aanschaffen. D. is van oktober en we hebben de MC voetenzak echt de hele winter gebruikt.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Ayla di 24 jul 2012 - 7:57

Ik heb nog een voetenzak liggen hier van maxicosi. Donkergrijs dus kan voor jongen en meisje, als je interesse hebt mag je wel even PM sturen!

Hier dus ook voetenzak gebruikt, hele winter, vond het heel fijn.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Printje di 24 jul 2012 - 8:42

Ik heb nooit een voetenzak gebruikt. In het begin gewoon een dekentje en dan lag hij toch vaak in de wandelwagen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  PapillonRose di 24 jul 2012 - 8:51

Ik had geen van beiden. Ik had een wrapper die ook in de Maxi Cosi gebruikt kon worden en die was heel warm. Ja, en toen het hard vroor deed ik er voor de zekerheid nog een fleecedekentje overheen, maar dat is bijna niet voorgekomen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Flower_L di 24 jul 2012 - 8:54

ik twijfel nog een beetje, bij L. geen voetenzak gebruikt.
Denk deze keer wel, lijtk me wel fijn met de kou, maar ook praktisch met trappelen op den duur.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  kwak di 24 jul 2012 - 8:56

D. is van november en ik heb bij haar gewoon een deken gebruikt, toen ze nog heel klein was had ik een fleece wikkeldoek in de maxi-cosi.
Deze baby komt in januari, ik ga nu een voetenzak lenen van een vriendin dus in januari heb ik 2 ervaringen dan kan ik je meer vertellen maar dan heb je er niks aan Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  _Lana_ di 24 jul 2012 - 9:39

Mijn kindjes zijn van januari en ik heb er echt zoveel plezier van gehad. Wij hebben ze van prenatal, ongeveer 3x zo goedkoop ( als het niet meer is ;-) ) dan die van maxi cosi en echt geweldige zakken. Die van ons zien er nog uit als nieuw.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Lejow di 24 jul 2012 - 9:56

Wij hebben hem niet gekocht.
B kwam in maart thuis, precies in de tijd dat het zo warm was. En als het kouder was gebruikte we een dekentje.
Nu bij de autostoel en de wandelwagen inzet die we overgekocht hebben van theeleut zit wel een voetenzak!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  M-G di 24 jul 2012 - 12:09

Ik heb wel een voetenzak aangeschaft voor de maxicosi omdat ik ook uitgerekend ben eind november en je dan de koude periode in gaat. Volgens mijn collega, die vorig jaar in de winter is bevallen, is het ideaal. Haar advies heb ik dus maar overgenomen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 18:16

Bij H. had ik een dekentje maar dat von dik niet zo handig.
Bij A. een voetenzak gebruikt, ideaal. Die heb ik daarna ook nog eventjes in de wandelwagen gebruikt toen hij niet meer in de wiegenbak paste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Limburg85 di 24 jul 2012 - 18:30

Wij hebben ook een voetenzak voor in de mc, ondanks dat R. van april is hebben wij hem toch best vaak gebruikt en voor deze gaan we hem weer gebruiken.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Slakje di 24 jul 2012 - 18:33

Ik heb zo'n dikke slaapzak voor in de buggy/maxi cosi. Die hebben we echt héél veel gebruikt. Helemaal in het begin zat ze er ook in met een klein fleecedekentje. Ik heb het in de grootste maat gekocht zodat Louise er volgende winter ook nog in kan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 19:41

Y. Is geboren in nov, en toen 2dagen na de geboorte ging het sneeuwen, gelukkig zat er een voetenzak bij de maxi cosie.
Bij de kinderwagen die we kochten zat ook een heerlijk warme voetenzak!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak of deken voor in de winter? Empty Re: Voetenzak of deken voor in de winter?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum