Raar tafereel gisteravond.
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Raar tafereel gisteravond.
Gisteravond was ik onze hond aan het uitlaten in het park. Omdat het donker is loop ik altijd aan de rand van het park wat lichtjes verlicht is en pal daarnaast staan huizen dus het is niet eng ofzo.
Toen ik aan kwam lopen zag ik bij een sloot een scooter staan en toen ik dichterbij kwam zag ik een jongen daar staan en hij keek naar beneden. Eerst dacht ik nog dat hij stond te plassen, maar dat was dus niet zo.
Een stukje verderop stond nog een jongen ook op die manier. Het loopt een beetje af naar de sloot en dus stonden ze beide ook op die manier, iet wat aflopend.
Verderop bleef ik nog kijken, maar zag niet wat er gebeurden.
Ben toch wel heel erg benieuwd wat er nou was en vind het ergens ook een beetje een eng idee wat er zou kunnen zijn.
Toen ik aan kwam lopen zag ik bij een sloot een scooter staan en toen ik dichterbij kwam zag ik een jongen daar staan en hij keek naar beneden. Eerst dacht ik nog dat hij stond te plassen, maar dat was dus niet zo.
Een stukje verderop stond nog een jongen ook op die manier. Het loopt een beetje af naar de sloot en dus stonden ze beide ook op die manier, iet wat aflopend.
Verderop bleef ik nog kijken, maar zag niet wat er gebeurden.
Ben toch wel heel erg benieuwd wat er nou was en vind het ergens ook een beetje een eng idee wat er zou kunnen zijn.
Gast- Gast
Re: Raar tafereel gisteravond.
Misschien zagen ze vissen in de sloot?
Vlinderrr- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 27
Registratiedatum : 11-04-11
Maple schreef:Misschien waren ze aan het vissen.
+1
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Misschien waren ze aan het vissen.
Dat kan idd. Dat bestaat toch ''nachtvissen''? Tja heb er geen verstand van. Het was gewoon een vreemd gezicht zo.
Gast- Gast
Mijn vader viste altijd 's nachts of 's morgens heel vroeg, vanaf een uur of 3 ofzo.
Gast- Gast
Aha oke, dan is het goed denk ik.
Die scooter stond onder een lantaarnpaal en bovendien kwamen er ook anderen mensen langs dus neem aan dat het onschuldig was.
Die scooter stond onder een lantaarnpaal en bovendien kwamen er ook anderen mensen langs dus neem aan dat het onschuldig was.
Gast- Gast
Of ze hadden iets in t water laten vallen en stonden daar in de hoop dat het voorbij zou komen drijven?
Gast- Gast
Een hand of een arm ofzo... Net als de ledematen die bij Millingen ad rijn (geloof ik) aangespoeld waren. Misschien hoopten ze dat in die sloot de rest wat nog ontbrak voorbij zou komen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Of ze dachten dat het een wenssloot was. Muntje erin en wensen maar.
Gast- Gast
Maple schreef:Of ze dachten dat het een wenssloot was. Muntje erin en wensen maar.
Wat zouden ze gewenst hebben?
Zwoesj- Ratel
Dat er een leuke mevrouw met lief hondje langs zou lopen. Ze vergaten alleen even om te kijken, denk ik.
Gast- Gast
Wat zullen zij balen...
Zwoesj- Ratel
Misschien dachten ze dat de in de vorm van een zeemeermin slootmeermin zou verschijnen. Met een slootmeerhondje.
Gast- Gast
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:??
Sprekend!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Nachtvissen bestaat ja, maar dat wordt over het algemeen niet bij slootjes gedaan, want dat is meestal op karper. Dan is een wat groter water handiger.
Gast- Gast
Die zwemmen hier dacht ik ook aangezien er ook snoeken zwemmen dus karpers lijkt me ook
Gast- Gast
Oh, mijn vader ging juist altijd bij de wat bredere sloten karperen.
Gast- Gast
Ik had het tegen Twellie, knuppel, om aan te geven dat het begrip 'sloot' ook maag vaag is en dat er in sloten ook karpers kunnen zitten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» gisteravond....
» Is dit raar?
» Update van gisteravond
» Gisteravond de eerste echo gehad.
» Is dit raar/ben ik raar?
» Is dit raar?
» Update van gisteravond
» Gisteravond de eerste echo gehad.
» Is dit raar/ben ik raar?